Hen = NS?quote:Op vrijdag 28 juli 2017 08:04 schreef Spriet4 het volgende:
Valt echt niet te praten met deze mensen. Denken niet verder dan hun neus lang is.
Derhalve is een discussie met hen zinloos
Het gaat over te correct doorslaan terwijl daardoor niets verandert.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 08:34 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het gaat om de achterliggende boodschap.
Waarom mag een moslima met haar hoofddoek om op haar paspoortfoto en jij niet met je baseball cap op? Dit soort issues stellen ze aan de kaak door een absurd parodiegeloof aan te hangen dat hetzelfde eist als de mainstream geloven... maar goed die nuance zal niet aan jou besteed zijn want HET IS RAAR!!!quote:Op vrijdag 28 juli 2017 08:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
'een parodiegeloof'
Al het geloof is een parodie?
NS is juist normaal gesproken heel goed in 'ontregelen'.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 08:38 schreef Spriet4 het volgende:
[..]
Dat snap ik ook al, maar wat maakt het uit?
Maar goed, misschien ben ik gewoon een chille mens die zich boodschappen niet aantrekt zolang mijn eigen leven niet erdoor wordt ontregeld.
Ik vermoed dat leeftijd ook verband houdt. Het is al redelijk normaal om op je 30e of erna pas aan kinderen te beginnen.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 07:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Kwaliteit sperma van de westerse man neemt al af. Nu nog een oorlogje en we zijn zo overwonnen. Eigen schuld lijkt me.
Op elke slak zout leggen en zieken en zeiken, dat is het. OEH HIJ MAG IETS WEL EN IK NIET BOEHOEHOE.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 08:41 schreef Nielsch het volgende:
Waarom mag een moslima met haar hoofddoek om op haar paspoortfoto en jij niet met je baseball cap op? Dit soort issues stellen ze aan de kaak door een absurd parodiegeloof aan te hangen dat hetzelfde eist als de mainstream geloven... maar goed die nuance zal niet aan jou besteed zijn want HET IS RAAR!!!
Die voelt zich man noch vrouw? Of het slechts het tegenovergesteld geslacht? (en kunnen daarom gewoon met 'dames en heren' aangesproken worden) Of de ene dag het een en de andere dag het andere? (idem)quote:Op vrijdag 28 juli 2017 07:59 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
0,6% vd mannen en 0,4% van de vrouwen iirc
kun je wel zo gaan doen maar je faalt gewoon en doet nu je best om er zo goed mogelijk uit te komen.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 08:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Op elke slak zout leggen en zieken en zeiken, dat is het. OEH HIJ MAG IETS WEL EN IK NIET BOEHOEHOE.
Het gaat dan over het toestaan van iets omdat men gelovig is. Dat is soms raar. Waar begint en stopt geloof?quote:Op vrijdag 28 juli 2017 08:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Op elke slak zout leggen en zieken en zeiken, dat is het. OEH HIJ MAG IETS WEL EN IK NIET BOEHOEHOE.
Dat laatstequote:Op vrijdag 28 juli 2017 08:39 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hen = NS?
Of
Hen=boze reactie mensjes?
quote:Op vrijdag 28 juli 2017 08:16 schreef maan_man het volgende:
Zijn wij eindelijk zover dat de katholieke kerk niet meer bepaald dat ik op zondag niet mag winkelen. Gaat een af andere minderheid bepalen dat ik gender neutraal moet worden aangesproken.
Ik denk dat we het kwijt zijn.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 08:44 schreef Red_85 het volgende:
Wanneer gaan we weer normaal doen met zn allen?
[..]
Dat is een topic apartquote:Op vrijdag 28 juli 2017 08:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
NS is juist normaal gesproken heel goed in 'ontregelen'.
Whut, heeft Fylax een permaban?quote:Op vrijdag 28 juli 2017 08:32 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Geweldig hoe jij echt het simpelste van t simpelste vertegenwoordigt op FOK!
Beetje wat jij in elk topic dat je opent doet bedoel jequote:Op vrijdag 28 juli 2017 08:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heb ik geen last mee. Wel de constante 'werkzaamheden'.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 08:45 schreef Jaroon het volgende:
[..]
De OV kaart ook neem ik aan. Wat is dat voor hel.
Ik ben van mening dat daar best een discussie over begonnen mag worden, hopelijk met als einddoel verplichte brandbeveiliging, betere sprinklerinstallaties en automatisch opengaande stallen.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 07:22 schreef de_boswachter het volgende:
Voor nu ben ik aan het wachten tot een stichting als Wakker Dier kamervragen gaat stellen over het welzijn van varkens naar aanleiding van de 'grootste varkensstalbrand in de gescheidenis' van gisteren. En al dit soort onzin meer.
Mensen hebben gewoon geen klote te doen, behalve social media afspeuren en kritiek leveren op alles wat in hun bekrompen leefwereld niet toegestaan is.
London.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 08:46 schreef Boris_Karloff het volgende:
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen. Waar komt deze hele hype trouwens eigenlijk vandaan.
Zo, misschien is het dan helemaal niet zo slecht dat die Engelsen straks uit de EU zijn. Hopelijk vervuilen ze ons dan niet meer met dit soort onzinquote:
Dat maakt het verschil niet natuurlijk. Het gaat over het politiek correcte nonsens verkopen. En in basis lost het niets op. Maar.......we hebben zgn iets gedaan.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 08:48 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Zo, misschien is het dan helemaal niet zo slecht dat die Engelsen straks uit de EU zijn. Hopelijk vervuilen ze ons dan niet meer met dit soort onzin
Ja, de volgende stap is het legaliseren van kinderprostitutie of pedofilie als dit zo door gaat.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 08:50 schreef Luckyseven het volgende:
Waar komt die genderhype vandaan? Hadden dusdanig veel transgenders het zo zwaar in de maatschappij dat ze zich nu laten horen, of is dit in het leven geroepen door de SJW/deugdmenschen die een nieuwe tool nodig hebben om zich moreel verheven te voelen?
Mensen die praten in dit soort bewoordingen hebben niet door hoe dom dit overkomt.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 08:27 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Snap ik, dat hebben triggered snowflakes wel vaker...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |