abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Moderator / Miss SHO donderdag 27 juli 2017 @ 22:11:39 #1
22592 crew  Ole
pi_172724375
Ik weet dat het vaak in (oude) topics voorbijgekomen is. Heb sinds paar weken een adoptiekatje van amper een jaar. Zelf 2 katers. Groot maar enorme goedzakken. Nu heb ik vandaag Feliway gehaald. Bij mijn katers lijkt het al te werken O+ . Voor het nieuwe dametje hoop ik ook. Iemand ervaring of andere tips?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_172727668
Even meelezen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator / Miss SHO vrijdag 28 juli 2017 @ 14:56:10 #3
22592 crew  Ole
pi_172737940
Ik post hier ook hoe het gaat.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_172738233
Geen persoonlijke ervaring maar mijn buurvrouw gebruikt het omdat haar twee katten (broer en zus) vaak mot met mekaar hebben en het door de feliway wel minder is geworden.
Ik heb altijd ged8 dat het voor een paar maanden was die feliway maar zij gebruikt het al een jaar.
Ik ben benieuwd naar jou ervaring ermee Ole.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 28 juli 2017 @ 15:24:55 #5
22592 crew  Ole
pi_172738605
Het lijkt al te werken. Katers zijn superchill
Kleintje zat niet meer verstopt. Met de grootste is ze al vriendjes. Ze snuffelden net aan elkaar O+
Naar de andere blaast ze nog wel maar ze lijkt minder bang *O*
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_172743896
Ik ben voor mijn opvangers altijd erg blij met feliway. Het is niet altijd nodig en is geen wondermiddel, maar bij de hele bange poesjes haalt het net de scherpe kantjes van de angst eraf, zodat ze zich wat makkelijker open lijken te stellen voor nieuwe indrukken. Staat bij mij dus standaard in de kast in de verdamper variant.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_172801457
Ik heb twee katten die elkaar soms wel en soms niet erg aardig vinden. Met en zonder feliway. Maar ik merk wel wanneer de verdamper leeg is. Dan zijn de "discussies" wat heftiger, langduriger en vooral vaker"
We have far more in common than that which devides us..
pi_173102520
Ik heb vandaag mijn katten verhuisd. Ik moest een uur rijden. Dit heb ik een paar keer eerder gedaan, toen zat mijn ene kat continu te janken en de ander bleef rustig af en toe een miauwtje. Vandaag feliway transport in hun bakjes gesprayd.
Die eerste kat jankte wel regelmatig maar wat minder en die ander lag heel de weg te slapen geen miauwtje gehoord.
Heb wel het idee dat het iets geholpen heeft.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')