Klinkt als een uitdagingquote:Op vrijdag 28 juli 2017 13:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Schuine hoeken, weinig blinde muren. Ik heb het met floorplanner.com weleens geprobeerd maar dit is de beste opstelling. Zelfde geldt voor slaapkamer.
Heb er totaal geen kijk op. Vriend komt gewoon telkens met de ideeën en suggesties en ik zeg dan ja/nee.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 15:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Huis inrichten is altijd wel leuk
En dan hopen dat je inzicht goed was
Nice!quote:
Het enige dat echt leuk is aan verhuizenquote:Op vrijdag 28 juli 2017 15:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Huis inrichten is altijd wel leuk
En dan hopen dat je inzicht goed was
Ik vind het wat ruigere kluswerk juist leuk. En vervolgens mag de vriend z'n frutseltjes neerzetten en ophangen, dan ga ik wel ff uitrusten met een biertje op het balkon.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 15:13 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het enige dat echt leuk is aan verhuizen![]()
Mja. Verder idd vreselijk.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 15:13 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het enige dat echt leuk is aan verhuizen![]()
Heb je al een grof idee wat voor interieur je wilt?quote:Op vrijdag 28 juli 2017 15:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik vind het wat ruigere kluswerk juist leuk. En vervolgens mag de vriend z'n frutseltjes neerzetten en ophangen, dan ga ik wel ff uitrusten met een biertje op het balkon.
En dan staan er opeens van die houten letters in de vensterbankquote:Op vrijdag 28 juli 2017 15:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik vind het wat ruigere kluswerk juist leuk. En vervolgens mag de vriend z'n frutseltjes neerzetten en ophangen, dan ga ik wel ff uitrusten met een biertje op het balkon.
Het ruigere kluswerk is inderdaad leuk! Lekker slopen of voorzetwandjes plaatsen. Maar schilderen is, ondanks dat je snel succes kunt hebben, echt verschrikkelijk!quote:Op vrijdag 28 juli 2017 15:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Of Leen Bakker-Vinex-quotes. :pquote:Op vrijdag 28 juli 2017 15:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En dan staan er opeens van die houten letters in de vensterbank
Of zo'n bord boven je bed met "in deze slaapkamer..."quote:Op vrijdag 28 juli 2017 15:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die vind ik nog niet eens zo erg eigenlijk. Mits niet te groot en op een wand met meerdere afbeeldingen.quote:
Zat jij niu stiekem in mijn hetero topic, schavuitquote:
quote:
Hij zat ook al in KPDquote:Op vrijdag 28 juli 2017 15:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zat jij niu stiekem in mijn hetero topic, schavuit
Gewoon wat we gezamenlijk al hebben.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 15:21 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Heb je al een grof idee wat voor interieur je wilt?
Huh? Je hebt nu toch al twee verschillende opties? En een persoon in huis staan zie ikquote:Op vrijdag 28 juli 2017 15:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leef je uit.
[ afbeelding ]
Dit is ongeveer de huidige situatie, ik heb alleen nu een eettafel staan bij de muur onderaan en in plaats van de blauwe bean bag staat daar een bureau. En een boekenkast naast de televisie (IRL is die muur wat langer).
quote:Op vrijdag 28 juli 2017 15:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Da's idd een hoop schuinquote:Op vrijdag 28 juli 2017 15:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leef je uit.
[ afbeelding ]
Dit is ongeveer de huidige situatie, ik heb alleen nu een eettafel staan bij de muur onderaan en in plaats van de blauwe bean bag staat daar een bureau. En een boekenkast naast de televisie (IRL is die muur wat langer).
Die bovenste werkt niet met wat ik nu hebquote:Op vrijdag 28 juli 2017 15:42 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Huh? Je hebt nu toch al twee verschillende opties? En een persoon in huis staan zie ik
Ik voel me nu een beetje een voyeurist. Maar uniek huisje wel zeg qua muren en kamers en alles, leuk.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 15:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leef je uit.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |