FOK!ers vrienden noemenquote:Op donderdag 27 juli 2017 11:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Eerst Frank, nu dit...
Ik houd geen FOK!vrienden meer over zo.
quote:
quote:Op donderdag 27 juli 2017 10:21 schreef SgtPorkbeans het volgende:
aandachtshoer, echte vertrekkers maken geen topic, niemand zal je missen, beter dat je gaat einzeinz.
Probeer je gedrag aan te passen.quote:Op donderdag 27 juli 2017 11:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Eerst Frank, nu dit...
Had je die dan?quote:Op donderdag 27 juli 2017 11:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Eerst Frank, nu dit...
Namen?quote:Op donderdag 27 juli 2017 15:55 schreef NoelGallagher het volgende:
Helemaal top. Nu de rest van die kneuzenbrigade nog
Laf.quote:
Zeg eens B, Noel.quote:
Ik denk meer.quote:Op donderdag 27 juli 2017 17:57 schreef Azpilicueta het volgende:
Als ik zou weggaan, zou ik dan meer of minder dan 2 pagina's vol krijgen? =/
Zou dan geen letter op papier krijgenquote:Op donderdag 27 juli 2017 17:57 schreef Azpilicueta het volgende:
Ligt eraan hoe je weggaat.quote:Op donderdag 27 juli 2017 17:57 schreef Azpilicueta het volgende:
Je kan beter zeggen: " Tot vanavond " want meestal is dan het nieuw aangemaakte account geactiveerd door FOK! en kan hij/zij weer posten.quote:
Never forget. WCH.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
volgens mij is hij gebanned.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 18:59 schreef Myrr het volgende:
[..]
Never forget. WCH.
Als je niet gauw terug komt ga ik je foto in de sc posten.![]()
En meteen een spermban.quote:
haha lekker voor je, kutgansquote:Op donderdag 27 juli 2017 11:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Eerst Frank, nu dit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |