abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 20 november 2000 @ 23:59:36 #1
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_483619
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † dinsdag 21 november 2000 @ 00:21:47 #2
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_483654
00:20 uur
Robin en Desiree vouwen nog wat lintjes. Robin is weer helemaal op de 'De Boer-toer'.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  † In Memoriam † dinsdag 21 november 2000 @ 00:31:17 #3
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_483665
00:30 uur
Robin heeft er geen zin meer in. Desiree: "Gaat-ie nog?". Robin: "Nee, ik ga zo naar bed". Desiree: "Oh, dat mag". Robin: "Fijn, krijg ik toestemming?". Desiree: "Ja".
  † In Memoriam † dinsdag 21 november 2000 @ 00:34:23 #4
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_483676
00:35 uur
Desiree: "Ik ga door". Robin: "Hoe lang nog?". Desiree: "Tot ik naar bed ga". Desiree laat Robin haar snapshot zien waarop ze grote tieten heeft, volgens haarzelf dan. Robin: "Jees! hoe heb je dat gedaan? Zo lijkt het nog wat, sorry dat ik het zeg". Desiree legt uit dat als je op 'n bepaalde manier gaat zitten je er nog wel wat van kan maken.
pi_483686
Dees&Robin aan keukentafel, zitten druk te vouwen. Robin doet Cruif, Dees luistert (en geniet )
Cruif: Je moet nemen en geven, dat is logisch. Net als een scheids, je geeft een kaart en soms neem je wat.
Dees luister serieus.
dat is de boodschap die ik mee zou willen geven. De Boertjes die zijn alleen maar met geld bezig.
Cruif: Goede doelencollectie, mensen denk hieraan. Je ziet er trouwens lekker uit moet ik zeggen, * zo doet Robin dat dus; 'vermomd' als Cruif als ik er uit ga is die van mij en de boertjes zullen er ook wat voor over hebben. (over de foto's )

Robin: Als ik morgen vroeg opsta want ik moet nog sporten.
Dees: Ja, moet ik ook doen. *Niet opdringen Dees, dat wil Robin niet
D: mag gelijk met jou naar bed? dan zal ik heel stil liggen. Niet dat je denkt van ach Jezus. Robin maakt er een geintje van: Ja
Robin: Die Dees
D: Ja, die Dees, met die grote tieten. op deze foto lijkt het wel een beetje wat, niet Robin?

anderen komen voorbij, Bi: Dag, kinderen
*Simba vindt gesprek van D&R incl Cruif deze keer volwassener dan van rest. Op achtergrond hoorde ik alleen geschreeuw, masten & yeh-babies, iemand andere stream misschien gezien?
Fewdy toetert nu en veel geschreeuw

[Dit bericht is gewijzigd door Simba op 21-11-2000 00:39]

't gaat om hoe je ermee omgaat
  † In Memoriam † dinsdag 21 november 2000 @ 00:39:49 #6
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_483689
00:40 uur
Fewrdi begint ff te digiridooën. Desiree: "zo, die hadden we ook alweer 'n tijdje niet gehoord". Een aantal bewoners gaat slapen. Het is een drukte van belang in de badkamer.
pi_483697
Ferdi, Hieke en Bianca in de badkamer. De 1e 2 poetsen hun tanden, Bi gaat naar bed.

Kim staat nu ook te schrobben. Het lijkt erop dat de bewoners vandaag weer vroeg gaan slapen. Kim heeft last van ontstoken tandvlees, gebrek aan vitamines zegt ze. Hieke raadt haar tandenstokers en flossen aan, ook flink op je tandvlees poetsen werkt goed.

Ferdi zegt dat zijn bed helemaal onderwwww zit. Loopt te zingen: 'Baby, now that i found you, i can't let you go...' Loopt dan naar Dees. Die blijkt al 296 lintjes gevouwen te hebben. Ferdi is onder de indruk en vindt het flex. Dees zit alleen aan tafel als Ferdi naar het toilet gaat.

Onderweg komt hij Hieke tegen. Ze wenst hem welterusten: 'Zie je morgen weer lieverd'
Hij begint weer te fluiten dattie iets gevonden heeft en niet meer wil laten gaan.

Dees babbelt wat met Hieke over de foto's voor playboy. Dees heeft een voorkeur voor een paar, 1 waarop ze naar voren kijkt en 1 van opzij. Hieke bekijkt aandachtig alle plaatjes.

Ferdi en Robin gaan slapen. Hieke ook en wel in haar eigen bedje. Dees zegt verschillende keren welterusten en blijft alleen achter. Ferdi steekt nog ff zijn snufferd in de camera van de keuken. Dees vraagt of hij wakker wordt van haar als ze laat in bed stapt. Nee, heeft ie geen last van. Dan gaat ie uit beeld. Ff later staat ook Dees op en zien we 2x een lege tafel vol lintjes.

Koos blijkt nog wakker. Hij staat in de keuken. Rommelt wat en loopt dan ook weer uit beeld. Opnieuw een lege kamer.

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 21-11-2000 00:54]

Sometimes, to be silent is to be most eloquent
  † In Memoriam † dinsdag 21 november 2000 @ 00:48:27 #8
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_483701
00:45 uur
Desiree heeft bijna 300 lintjes gevouwen in 'n uurtje. Fewrdi: "nog 5 uurtjes dan heb "je er 1500 gedaan". Desiree: "Ben ik dan klaar?". Fewrdi: "Nee, we moeten er 20.000, gedeeld door 8 is 4 duizend de man". (?)
pi_483703
Kim, F&H zijn tandenpoetsen.
Kim: heb last van ontstoken tandvlees, komt door vitamine gebrek.
F (heel verbaasd) Is dat zo, oh dan had ik juist.....
*en weer zoeken naar een werkende stream

Dees alleen aan keukentafel, zit te vouwen.
1:04
Koos: Ik ga het ook proberen. D: Ja?
Koos loopt voorbij en gaat naar bed

[Dit bericht is gewijzigd door Simba op 21-11-2000 01:06]

't gaat om hoe je ermee omgaat
  † In Memoriam † dinsdag 21 november 2000 @ 01:05:45 #10
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_483719
01:05 uur
Desiree zit nog steeds lintjes te vouwen. De rest is, voor zover ik kan zien, inmiddels naar de slaapkamer(s) vertrokken.

Desiree weet van geen ophouden.

pi_483726
Koos kwam nog ff door het beeld schuiven. Zonder zender zo te horen Na wat geklaag over zijn slechte nachtrust gaat ie naar bed. Dees adviseerde wat later te gaan slapen, dat doet zij tegenwoordig ook. Als ze om 2 uur in bed stapt, slaapt ze om 02.15 uur. Onze trucker ziet daar geen heil in. Hij ligt altijd uren wakker, hoe laat ie ook naar bed gaat.

Dees is nu dus weer alleen. Ze vouwt nog steeds lintjes in stilte.

† In Memoriam † dinsdag 21 november 2000 @ 01:17:10 #12
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_483730
01:15 uur
Sterker nog, ze zíngt er zelfs bij. Ze is vrolijk! (Stop de persen! Red.)
pi_483736
Idd Cynix, net als ik op invoeren druk, begint Deesje te hummen...

Bianca komt langslopen. Gaat vast naar het toilet. Ze vertelt dat Robin in de slaapkamer Ronald en ? nadoet. Het is wel lachen zegt ze. Wij hebben er geen beelden van gezien. Bi gaat weer naar bed en Dees vouwt door, in stilte

† In Memoriam † dinsdag 21 november 2000 @ 01:28:48 #14
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_483739
01:30 uur

Vooral dóórgaan...

pi_483772
IK heb geen geluid maar ze zit er nog steeds
Try anything once, twice to be sure
pi_483781
Kim is net langs geweest bij onze Desiree. Ze heeft nu 400 lintjes klaar. Het is bijna half 3 dus gaat ze stoppen. Kim drinkt wat water en gaat nar bed.

Dan komt Hieke zonder zender langs. Ze draagt haar badjas. Praat onverstaanbaar met Dees. Kan eruit opmaken dat ze tegen Dees zegt dat ze het niet te gek moet maken. Lekker gaan slapen oid.

Hieke gaat iets te eten maken. Vertelt Dees iets onverstaanbaars. Dees: 'Eeeecht???' Hieke houdt een heel verhaal zonder zender. Dees: 'Heeft ie dat echt gezegd?'

De Stem waarschuwt geloof ik dat ze hem aan moet zetten. Nu kunnen we haar nog niet verstaan omdat ze met volle mond spreekt.

Dees vertelt dat Robin Crijff en De Boer nadeed. Dat ze goed kan slapen en nu stopt met vouwen. Steekt een peukje op. Ze wilde er 500 vouwen, maar gaat morgen wel verder.

De dames keuvelen wat over nix verder.

pi_483805
Hieke en Dees zijn - na wat gekletst te hebben over hoe leuk de foto's zijn - naar bed gegaan. Tijdens het gesprek tussen Hieke en Dees waren Robin en Ferdi nog wakker. We hoorden nl ineens onze renner een stemmetje doen. Maar als Dees zich heeft omgekleed, d'r tanden heeft gepoetst en klaar is voor bed, is alles stil daar.

Het is dan 02.50 uur. Daarna hebben we op stream 1&2 een slapende Ferdi in beeld.

Geen cliffhanger dus voor vandaag

dinsdag 21 november 2000 @ 08:40:12 #18
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_483866
Cam 2 nog steeds op een slapende Ferdie die af en toe onrustig in zijn bed draaid, Cam 1 op de handleiding voor het vouwen van de strikjes.

* Hoop dat ze vandaag een beetje vroeg uit bed worden geschopt

[Dit bericht is gewijzigd door RedNax op 21-11-2000 08:42]

Stel geen vragen waarvan je het antwoord niet wil weten<BR>
  dinsdag 21 november 2000 @ 09:55:13 #19
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_483946
Nog steeds diepe rust in het BB huis, Cam 2 nog steeds op Ferdie
Terwijl ze op cam 1 het inzoomen aan het oefenen zijn.
Heb al diverse potjes, ijzertjes, ventilatie roosters, lintjes, keukengerij, hoeken van koffers, het gipsenbeeld, kranen, lampen waslijnen en weet ik wat niet allemaal al van heel dichtbij gezien.
Na een rondje close-up camera's zijn we onder tussen beland in de tuin

* Regie schop ze dan uit bed, want het is duidelijk te zien dat jullie je net als ik stierlijk vervelen met al die slapende mensen

Na vele rondzwervingen door het huis, heb het nog nooit vanzoveel kanten gezien, zijn we weer terug waar we begonnen zijn, op de slaapkamer.

[Dit bericht is gewijzigd door RedNax op 21-11-2000 10:43]

dinsdag 21 november 2000 @ 10:56:48 #20
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_484095
Ja er is iemand wakker, bianca loopt een beetje doelloos door het huis rond en gaat vervolgens de kippen vrij laten
  dinsdag 21 november 2000 @ 11:01:35 #21
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_484105
Bianca komt terug en was heel wonderlijk maar een hand af pakt een handdoek uit de kast en wast vervolgens haar gezicht even met wat water, tandjes poetsen en de verder dagelijkse beslommeringen
  dinsdag 21 november 2000 @ 11:10:10 #22
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_484128
Bianca gaat op de vloer liggen en begint met haar ochtend gymnastiek
maar is naar 1 mintuutje al weer moe en ligt uitgetelt op de vloer

Dus even naar de reclame

En ja ze heeft haar krachten weer verzamelt en gaat nog even verder met haar oefening die ze ook nog weer geen minuut volhoudt en zit nu uit te blazen op de grond en besluit vervolgens nog wat te gaan opdrukken. Maar dat heeft ze naar tien keer ook wel bekeken en gaat verder met wat nee toch niet ze bedenkt zich en zit wat moeilijk te kijken, duidelijk heeft ze haar gedachten heel ergens anders bij.
Toch maar weer wat opdrukken maar dat worden er geen tien meer en ze besluit om er toch maar mee op te houden.

[Dit bericht is gewijzigd door RedNax op 21-11-2000 11:15]

dinsdag 21 november 2000 @ 11:20:11 #23
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_484142
BB: Goede morgen bianca en koos als hij ook wakker is, ik heb een vraag
Wat is jullie schoenmaat
Bianca: 36,5
Koos: 44?

Koos vindt dat hij prima schoenen heeft, en bianca vermoed dat de schoenen voor bij het pak zijn?

dinsdag 21 november 2000 @ 11:28:01 #24
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_484156
Ook robin is wakker geworden en begint samen met Koos lintjes te vouwen terwijl Bianca de oven aansteekt en het water er op zet en terstond nog met een stok achter een kip aan gaat zitten om deze de tuin uit te jagen.
  dinsdag 21 november 2000 @ 11:41:19 #25
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_484177
Bianca meet de lintjes af op het voorbeeld (met dit tempo halen ze het nooit) en terwijl koos de lintjes net heeft getelt (5000)
Terwijl robin druk bezig is

Koos: Ik ga douchen

Ferdie wordt ook wakker en begint ook met het lintjes vouwen

* Reclame Snel en goedkoop en dat was het al weer, je zou er maar voor betaald hebben

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')