abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 20 november 2000 @ 23:59:36 #1
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_483619
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † dinsdag 21 november 2000 @ 00:21:47 #2
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_483654
00:20 uur
Robin en Desiree vouwen nog wat lintjes. Robin is weer helemaal op de 'De Boer-toer'.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  † In Memoriam † dinsdag 21 november 2000 @ 00:31:17 #3
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_483665
00:30 uur
Robin heeft er geen zin meer in. Desiree: "Gaat-ie nog?". Robin: "Nee, ik ga zo naar bed". Desiree: "Oh, dat mag". Robin: "Fijn, krijg ik toestemming?". Desiree: "Ja".
  † In Memoriam † dinsdag 21 november 2000 @ 00:34:23 #4
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_483676
00:35 uur
Desiree: "Ik ga door". Robin: "Hoe lang nog?". Desiree: "Tot ik naar bed ga". Desiree laat Robin haar snapshot zien waarop ze grote tieten heeft, volgens haarzelf dan. Robin: "Jees! hoe heb je dat gedaan? Zo lijkt het nog wat, sorry dat ik het zeg". Desiree legt uit dat als je op 'n bepaalde manier gaat zitten je er nog wel wat van kan maken.
pi_483686
Dees&Robin aan keukentafel, zitten druk te vouwen. Robin doet Cruif, Dees luistert (en geniet )
Cruif: Je moet nemen en geven, dat is logisch. Net als een scheids, je geeft een kaart en soms neem je wat.
Dees luister serieus.
dat is de boodschap die ik mee zou willen geven. De Boertjes die zijn alleen maar met geld bezig.
Cruif: Goede doelencollectie, mensen denk hieraan. Je ziet er trouwens lekker uit moet ik zeggen, * zo doet Robin dat dus; 'vermomd' als Cruif als ik er uit ga is die van mij en de boertjes zullen er ook wat voor over hebben. (over de foto's )

Robin: Als ik morgen vroeg opsta want ik moet nog sporten.
Dees: Ja, moet ik ook doen. *Niet opdringen Dees, dat wil Robin niet
D: mag gelijk met jou naar bed? dan zal ik heel stil liggen. Niet dat je denkt van ach Jezus. Robin maakt er een geintje van: Ja
Robin: Die Dees
D: Ja, die Dees, met die grote tieten. op deze foto lijkt het wel een beetje wat, niet Robin?

anderen komen voorbij, Bi: Dag, kinderen
*Simba vindt gesprek van D&R incl Cruif deze keer volwassener dan van rest. Op achtergrond hoorde ik alleen geschreeuw, masten & yeh-babies, iemand andere stream misschien gezien?
Fewdy toetert nu en veel geschreeuw

[Dit bericht is gewijzigd door Simba op 21-11-2000 00:39]

't gaat om hoe je ermee omgaat
  † In Memoriam † dinsdag 21 november 2000 @ 00:39:49 #6
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_483689
00:40 uur
Fewrdi begint ff te digiridooën. Desiree: "zo, die hadden we ook alweer 'n tijdje niet gehoord". Een aantal bewoners gaat slapen. Het is een drukte van belang in de badkamer.
pi_483697
Ferdi, Hieke en Bianca in de badkamer. De 1e 2 poetsen hun tanden, Bi gaat naar bed.

Kim staat nu ook te schrobben. Het lijkt erop dat de bewoners vandaag weer vroeg gaan slapen. Kim heeft last van ontstoken tandvlees, gebrek aan vitamines zegt ze. Hieke raadt haar tandenstokers en flossen aan, ook flink op je tandvlees poetsen werkt goed.

Ferdi zegt dat zijn bed helemaal onderwwww zit. Loopt te zingen: 'Baby, now that i found you, i can't let you go...' Loopt dan naar Dees. Die blijkt al 296 lintjes gevouwen te hebben. Ferdi is onder de indruk en vindt het flex. Dees zit alleen aan tafel als Ferdi naar het toilet gaat.

Onderweg komt hij Hieke tegen. Ze wenst hem welterusten: 'Zie je morgen weer lieverd'
Hij begint weer te fluiten dattie iets gevonden heeft en niet meer wil laten gaan.

Dees babbelt wat met Hieke over de foto's voor playboy. Dees heeft een voorkeur voor een paar, 1 waarop ze naar voren kijkt en 1 van opzij. Hieke bekijkt aandachtig alle plaatjes.

Ferdi en Robin gaan slapen. Hieke ook en wel in haar eigen bedje. Dees zegt verschillende keren welterusten en blijft alleen achter. Ferdi steekt nog ff zijn snufferd in de camera van de keuken. Dees vraagt of hij wakker wordt van haar als ze laat in bed stapt. Nee, heeft ie geen last van. Dan gaat ie uit beeld. Ff later staat ook Dees op en zien we 2x een lege tafel vol lintjes.

Koos blijkt nog wakker. Hij staat in de keuken. Rommelt wat en loopt dan ook weer uit beeld. Opnieuw een lege kamer.

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 21-11-2000 00:54]

Sometimes, to be silent is to be most eloquent
  † In Memoriam † dinsdag 21 november 2000 @ 00:48:27 #8
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_483701
00:45 uur
Desiree heeft bijna 300 lintjes gevouwen in 'n uurtje. Fewrdi: "nog 5 uurtjes dan heb "je er 1500 gedaan". Desiree: "Ben ik dan klaar?". Fewrdi: "Nee, we moeten er 20.000, gedeeld door 8 is 4 duizend de man". (?)
pi_483703
Kim, F&H zijn tandenpoetsen.
Kim: heb last van ontstoken tandvlees, komt door vitamine gebrek.
F (heel verbaasd) Is dat zo, oh dan had ik juist.....
*en weer zoeken naar een werkende stream

Dees alleen aan keukentafel, zit te vouwen.
1:04
Koos: Ik ga het ook proberen. D: Ja?
Koos loopt voorbij en gaat naar bed

[Dit bericht is gewijzigd door Simba op 21-11-2000 01:06]

† In Memoriam † dinsdag 21 november 2000 @ 01:05:45 #10
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_483719
01:05 uur
Desiree zit nog steeds lintjes te vouwen. De rest is, voor zover ik kan zien, inmiddels naar de slaapkamer(s) vertrokken.

Desiree weet van geen ophouden.

pi_483726
Koos kwam nog ff door het beeld schuiven. Zonder zender zo te horen Na wat geklaag over zijn slechte nachtrust gaat ie naar bed. Dees adviseerde wat later te gaan slapen, dat doet zij tegenwoordig ook. Als ze om 2 uur in bed stapt, slaapt ze om 02.15 uur. Onze trucker ziet daar geen heil in. Hij ligt altijd uren wakker, hoe laat ie ook naar bed gaat.

Dees is nu dus weer alleen. Ze vouwt nog steeds lintjes in stilte.

† In Memoriam † dinsdag 21 november 2000 @ 01:17:10 #12
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_483730
01:15 uur
Sterker nog, ze zíngt er zelfs bij. Ze is vrolijk! (Stop de persen! Red.)
pi_483736
Idd Cynix, net als ik op invoeren druk, begint Deesje te hummen...

Bianca komt langslopen. Gaat vast naar het toilet. Ze vertelt dat Robin in de slaapkamer Ronald en ? nadoet. Het is wel lachen zegt ze. Wij hebben er geen beelden van gezien. Bi gaat weer naar bed en Dees vouwt door, in stilte

† In Memoriam † dinsdag 21 november 2000 @ 01:28:48 #14
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_483739
01:30 uur

Vooral dóórgaan...

pi_483772
IK heb geen geluid maar ze zit er nog steeds
Try anything once, twice to be sure
pi_483781
Kim is net langs geweest bij onze Desiree. Ze heeft nu 400 lintjes klaar. Het is bijna half 3 dus gaat ze stoppen. Kim drinkt wat water en gaat nar bed.

Dan komt Hieke zonder zender langs. Ze draagt haar badjas. Praat onverstaanbaar met Dees. Kan eruit opmaken dat ze tegen Dees zegt dat ze het niet te gek moet maken. Lekker gaan slapen oid.

Hieke gaat iets te eten maken. Vertelt Dees iets onverstaanbaars. Dees: 'Eeeecht???' Hieke houdt een heel verhaal zonder zender. Dees: 'Heeft ie dat echt gezegd?'

De Stem waarschuwt geloof ik dat ze hem aan moet zetten. Nu kunnen we haar nog niet verstaan omdat ze met volle mond spreekt.

Dees vertelt dat Robin Crijff en De Boer nadeed. Dat ze goed kan slapen en nu stopt met vouwen. Steekt een peukje op. Ze wilde er 500 vouwen, maar gaat morgen wel verder.

De dames keuvelen wat over nix verder.

pi_483805
Hieke en Dees zijn - na wat gekletst te hebben over hoe leuk de foto's zijn - naar bed gegaan. Tijdens het gesprek tussen Hieke en Dees waren Robin en Ferdi nog wakker. We hoorden nl ineens onze renner een stemmetje doen. Maar als Dees zich heeft omgekleed, d'r tanden heeft gepoetst en klaar is voor bed, is alles stil daar.

Het is dan 02.50 uur. Daarna hebben we op stream 1&2 een slapende Ferdi in beeld.

Geen cliffhanger dus voor vandaag

dinsdag 21 november 2000 @ 08:40:12 #18
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_483866
Cam 2 nog steeds op een slapende Ferdie die af en toe onrustig in zijn bed draaid, Cam 1 op de handleiding voor het vouwen van de strikjes.

* Hoop dat ze vandaag een beetje vroeg uit bed worden geschopt

[Dit bericht is gewijzigd door RedNax op 21-11-2000 08:42]

Stel geen vragen waarvan je het antwoord niet wil weten<BR>
  dinsdag 21 november 2000 @ 09:55:13 #19
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_483946
Nog steeds diepe rust in het BB huis, Cam 2 nog steeds op Ferdie
Terwijl ze op cam 1 het inzoomen aan het oefenen zijn.
Heb al diverse potjes, ijzertjes, ventilatie roosters, lintjes, keukengerij, hoeken van koffers, het gipsenbeeld, kranen, lampen waslijnen en weet ik wat niet allemaal al van heel dichtbij gezien.
Na een rondje close-up camera's zijn we onder tussen beland in de tuin

* Regie schop ze dan uit bed, want het is duidelijk te zien dat jullie je net als ik stierlijk vervelen met al die slapende mensen

Na vele rondzwervingen door het huis, heb het nog nooit vanzoveel kanten gezien, zijn we weer terug waar we begonnen zijn, op de slaapkamer.

[Dit bericht is gewijzigd door RedNax op 21-11-2000 10:43]

dinsdag 21 november 2000 @ 10:56:48 #20
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_484095
Ja er is iemand wakker, bianca loopt een beetje doelloos door het huis rond en gaat vervolgens de kippen vrij laten
  dinsdag 21 november 2000 @ 11:01:35 #21
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_484105
Bianca komt terug en was heel wonderlijk maar een hand af pakt een handdoek uit de kast en wast vervolgens haar gezicht even met wat water, tandjes poetsen en de verder dagelijkse beslommeringen
  dinsdag 21 november 2000 @ 11:10:10 #22
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_484128
Bianca gaat op de vloer liggen en begint met haar ochtend gymnastiek
maar is naar 1 mintuutje al weer moe en ligt uitgetelt op de vloer

Dus even naar de reclame

En ja ze heeft haar krachten weer verzamelt en gaat nog even verder met haar oefening die ze ook nog weer geen minuut volhoudt en zit nu uit te blazen op de grond en besluit vervolgens nog wat te gaan opdrukken. Maar dat heeft ze naar tien keer ook wel bekeken en gaat verder met wat nee toch niet ze bedenkt zich en zit wat moeilijk te kijken, duidelijk heeft ze haar gedachten heel ergens anders bij.
Toch maar weer wat opdrukken maar dat worden er geen tien meer en ze besluit om er toch maar mee op te houden.

[Dit bericht is gewijzigd door RedNax op 21-11-2000 11:15]

dinsdag 21 november 2000 @ 11:20:11 #23
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_484142
BB: Goede morgen bianca en koos als hij ook wakker is, ik heb een vraag
Wat is jullie schoenmaat
Bianca: 36,5
Koos: 44?

Koos vindt dat hij prima schoenen heeft, en bianca vermoed dat de schoenen voor bij het pak zijn?

dinsdag 21 november 2000 @ 11:28:01 #24
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_484156
Ook robin is wakker geworden en begint samen met Koos lintjes te vouwen terwijl Bianca de oven aansteekt en het water er op zet en terstond nog met een stok achter een kip aan gaat zitten om deze de tuin uit te jagen.
  dinsdag 21 november 2000 @ 11:41:19 #25
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_484177
Bianca meet de lintjes af op het voorbeeld (met dit tempo halen ze het nooit) en terwijl koos de lintjes net heeft getelt (5000)
Terwijl robin druk bezig is

Koos: Ik ga douchen

Ferdie wordt ook wakker en begint ook met het lintjes vouwen

* Reclame Snel en goedkoop en dat was het al weer, je zou er maar voor betaald hebben

dinsdag 21 november 2000 @ 11:44:19 #26
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_484182
Robin: Desiree waar blijf je nou
Iemand: onderstaanbaar
Robin: Ja dat bedoel ik maar
Desiree: Had je verwacht dat ik hier om zeven uur al zou zitten dan?
Robin: Ja jij bent de beste hier in dan had ik dat toch wel verwacht
Koos Ja zeven uur hoefde nu ook weer niet maar dacht toch dat je wel om acht uur zou zijn begonnen
  dinsdag 21 november 2000 @ 11:51:36 #27
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_484192
Desiree: Daar loopt weer zo'n beest, zou je die weg willen halen
Robin: Nou die durf ik niet weg te halen, moet je maar aan Ferdie vragen
Ferdie: ??
Desiree: Ja daar loopt weer zo'n rood beest zou je die weg willen halen, robin durft het niet
Robin stapt dan toch maar over zijn angst heen en laat het beest buiten weer los [i]Heb nog nooit twee mensen zo snel bij een tafel weg zien springen voor een klein beestje[i]
  dinsdag 21 november 2000 @ 12:10:26 #28
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_484221
Bianca moest naar de dagboekkamer komen, de spullen en de kleding voor de fotoshoot zijn onderweg, ze heeft nog gevraagd of ze een extra dag mochten hebben voor de foto's maar dit was nog in overleg.
Wel wouden ze alvast een serie foto's hebben maar de bewoners vinden dat alles nog door elkaar zit
pi_484398
Er loopt een muis door de keuken.Dees verteld een verhaal over een muis die ooit bij haar in huis was.Alleen Dees,Kim en Robin lijken bezig met de weekopdracht.
D:Lekker bezig zijn.
Kim:Ja alleen een muziekje erbij.
Koos:dat vind ik het fijne van dit werkje,je bent bezig en je kan toch gezellig praten.
R:Nou een gevulde koek of een gebakkie erbij.Toen ik in bij de fietsemaker werkte haalden ze om dag wel gebak.
Koos praat weer verder over z'n werk als vrachtwagenchauffeur.Best leuke verhalen eigenlijk.

Dees:ik wou dat ik eens ongesteld werd
Koos:wel er moet nu wel iemand gesteld zijn.
Kim :ik kreeg eens van m'n opa een heel oud tampondoosje.
Koos :nou zo oud kan dat nog niet zijn want zolang bestaat dat ding nog niet.

Koos is nou ook begonnen met de lintjes.

Dees vind nu dat 29 jaar toch wel oud is ze woont al 10 jaar op zichzelf.
Koos:dat komt omdat het zo dicht bij de 30 is
Robin:ja kim is nog lekker jong.
Koos:ik zou wel weer zo tussen de 35/40.willen zijn.
Robin:nou ik ben tevreden met m'n leeftijd.

Het gesprek gaat verder over de reden dat je je hebt opgegeven en of het zwaarder is dan je had gedacht.Robin vindt het wel mee vallen maar Koos had gedacht dat het minder zwaar zou zijn.Hij mist voornamelijk de krant en de schutting buiten kan hem ook niet echt boeien.

[Dit bericht is gewijzigd door adia op 21-11-2000 13:39]

pi_484511
Robin speelt voor het zoontje van de baas.
Kin en Robin hebben van plaats geruild,Kim mag nu knippen terwijl Robin (als zoontje van de baas)lintjes gaat vouwen.
Koos:we hebben er nu al 6600.

Bianca komt even een glaasje water halen
B:en hoe gaat tie?
Kim:prima,ik zit er nu helemaal in

Koos:en Robin heb je al een cadeautje voor Dees?
Robin:waarom zou ik ze heeft mij toch ook niets gegeven
Dees:je had het toch ook niet verteld.Pas 's avonds vertelde je het en toen heeft Bianca nog vlug iets voor je gemaakt.

Robin en Kim spelen eigen huis en tuin

Dees :Kim mag ik nog een paar lintjes
Robin:jij bent echt snel zeg niet te geloven,en nog allemaal goed ook he
Kim:ja konden we haar maar eens betrappen op 1 verkeerd lintje,denk je net een voorraadje te hebben is het weer weg.

[Dit bericht is gewijzigd door adia op 21-11-2000 14:01]

pi_484567
Al uren beide streams op de keukentafel waar Kim, Dees, Koos en Robin hun ding doen.
Maar dan gaat Koos ff naar de DBK en METEEN grijpt BB in. Een stream naar de woonkamer en de andere naar de tuin.
Als Koos een paas seconden later weer terug is ("ze vroeg: hoe het met je?") springen ook beide streams weer naar de tafel.

RAAAARRRR... (voor Fewdie volgelingen: WAAAAWWWW... )

pi_484623
Hieke komt de lintjes brengen die ze gemaakt hebben in de huiskamer en vindt het tijd voor een sigaretje.Koos telt het aantal lintjes die ze gemaakt hebben.Robin is echt onder indruk hoe snel Desiree lintjes kan maken.
Koos gaat de DBK om te vragen of ze nog draad hebben.
Steam eindelijk op de huiskamer waar Ferdie en Georgie bezig zijn met de lintjes en Bianca aan het dansen is.
Steams weet terug op de keukentafel.

Hieke en Bianca zijn aan het opruimen geslagen

Hieke gaat Bianca der haar wassen

H:kom hon,het is wel koud water,maar zo besparen we water

H:nou je hebt gelukkig geen beestjes
Kim:dat heb ik 1 keer gehad,luizen.
Dat kwam omdat ik toen op een school werkte en al zo'n kindje dan op je schoot kruipt kan je ook niet zeggen ga er af.Als je thuis kwam moest je echt alles wassen.

Bianca wast nu Hieke der haar.Hieke he dat doet zeer ik doe het 2 keer zo lief bij jouw
Nee hier heb ik wel van geleerd
Hieke gaat lekker koud douche en Bianca wast Kim er haar haren
Kim:ik had gisteren wel last van heinwee
Bianca:had je het moeilijk?
Kim:ja maar hetgaat nu wel weer
bianca: niet opkroppen he,gewoon tegen iemand gaan praten
Hieke is klaar met douche

Kim krijgt nu advies van Hieke en Bianca
Kim :het is vreemd ,de gedachte dat ik donderdag weer thuis kan zijn vind ik leuker dan dat ik donderdagavond weer hier in m'n bedje ligt.
Hieke:Als je het moeilijk moet je gewoon lekker even gaan zeuren even er over gaan praten.ik vind het al knap dat je zo lang hebt vol gehouden

[Dit bericht is gewijzigd door adia op 21-11-2000 14:42]

dinsdag 21 november 2000 @ 15:09:11 #33
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_484687
Kim en Bianca nog druk in gesprek in de badkamer, Kim zou het niet erg vinden om donderdag te moeten vertrekken, terwijl Bianca haar op probeert te vrolijken en gaat haar nagels lakken (gesprek was veel langer maar kon niet alles volgen)
  dinsdag 21 november 2000 @ 15:09:11 #34
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_484688
Was even dubbel :-)

Koos wordt geroepen en kijkt over de schutting heen en wisselt wat woorden

Streams vallen even uit
En we vervolgens weer met Bianca en Kim die elkaars nagels aan het lakken zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door RedNax op 21-11-2000 15:17]

pi_485399
Omdat er een gat lijkt te vallen in de verslagen - na de geweldige inzet van de dagploeg - hier een kleine update. Met hartelijke dank aan Gootje. Heb zelf ff geen tijd om te verslaan vandaar.

17.45 Robin is bezig met de lintjes te tellen die ze af hebben, ze moeten het bundelen met 100 lintjes tegelijk.

Kortom een knutselmiddag nog steeds.

18.05 De boel is van de keukentafel opgeruimd en de tafel is gedekt om het avondeten te nuttigen. Inmiddels zit iedereen aan tafel. Bianca en Hieke hebben gekookt.

19.05 uur Het avondeten is inmiddels op en gaan ze verder met de weekopdracht. Ferdi en georgie vinden het prettiger om in de woonkamer aan het werk te zijn.

Robin is aan het afwassen.

19.45 uur Koos heeft het over de foto's met Desiree, hij denkt dat haar ouders het ook wel leuk zouden vinden.

Desiree: "ja hoor ik denk niet dat ze het erg vinden"
Koos: "ze zijn toch ook mooi"
Koos: "je hebt geen moeite om bloot te gaan dus dat voordeel heb je dan"

Koos en Robin geven Desiree vragen die ze kan verwachten als ze ooit eens het huis uit komt en voor de playboy zou gaan poseren met een interview.

Koos: "wat ga je dan zeggen als ze vragen hoe was je eerste keer"
Desiree: "dat het pijnlijk was"
Koos: "Ga je dat zeggen als ze je dat vragen?"
Desiree: "als ze mij vragen hoe was de eerste keer dan kan ik zeggen dat het niet prettig was maar het deed me hartstikke zeer"
Robin: "wat deed er dan zo zeer"
Koos: "nou Robin dat vraag je niet"
Desiree: "nou laat ik het zo zeggen omdat je ergens doorheen moet dat deed echt pijn"
Koos: "dat hoeft het niet te doen, kan ook aan de man liggen. Als je het voorzichtig doet"
Desiree: "bij mij deed het in elk geval heel pijn"

20.00 uur Koos telt de lintjes en ze zijn al over de 10.000.

Desiree zegt dat Hummie komt voor haar om wat vragen te stellen. De Stem roept om en zegt tegen haar dat ze niet in de stress hoeft te zitten want Hummie wil gewoon wat weten.

pi_485428
20:40
Ferdy en Kim samen op de bank, bladeren door boek en beoordelen of de mensen op de foto's mooi zijn. Nadat Ferdy de meeste mensen niet mooi vond, slaat hij het boek dicht, zegt mooi boek en loopt weg.
Bianca: we moeten zoveel mogelijk foto's maken want als er donderdag eentje uitgaat, is het leuk als we er met zijn allen nog opstaan.
  dinsdag 21 november 2000 @ 20:54:19 #37
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_485438
20.50
Georgie en Dees zijn in de DBK om iets te vragen. Big Boss herself is er, Hummie, en zij staat hen te woord.

Het gaat over het feit of de polaroids die Dees heeft gemaakt bloot genoeg zijn voor de Playboy. Hummie geeft wat aanwijzingen.

Dan het interview, Georgie zit hier wel mee, weet niet goed wat voor vragen.. hoe en zo.

Hummie: 'We hebben een klein probleempje, WIJ mogen jullie de vragen niet stellen. Het is jullie produktie.'
Georgie: 'Ik vind het best moeilijk, het zijn nogal persoonlijke vragen die ik moet stellen.
Dees: 'Misschien moet Koos het ook wel doen, we hebben net al een paar vragen geoefend.'
Georgie: 'Koos komt dan helemaal horniepornie uit de DBK. Ach, ik doe het ook wel, het maakt mij niks uit. Ik denk dat het moeilijker is voor jou dan voor mij.'
Hummie: 'Zijn er aanwijzingen dat Koos het niet zou trekken om die vragen te stellen?'
Georgie: 'Ik denk dat ie het wel trekt hoor, letterlijk en figuurlijk.' HAHAHAHA

[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 21-11-2000 20:54]

pi_485463
Heb weer een stream
Nu onzekerheid of de foto's goed zijn.
Koos: Dees gaat zo met de tieten bloot, daar heeft ze niets mee.
Bi: waar zijn de opdrachten?
Bi leest voor: evenwichtige compositie, kleurenfoto enz.
Koos: Als hun het niet goedkeuren... ik vindt dat ze ze moeten nemen zoals ze zijn.
Dees: Ja zoals zij het zei klonk het toch wel anders, ze zei Je kan ook staand mooie foto's nemen waar je (onverstaanbaar)
G: We moeten onze tijd nemen voor de foto's. H: We hebben tot vrijdag. G: We hebben wel gelachen om Koos in de DBK. Stem zei Anders vraag je of Koos de vragenlijst wil doen: Wat vind lekkerst/fijnst om te doen.
*en stream weer weg, gaat weer lekker vandaag
  Moderator dinsdag 21 november 2000 @ 21:20:32 #39
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_485501
Het gesprek met Hummie is al verslagen zie ik, maar goed, nu heb ik 'm toch al uitgetypt:

Cam 3 en 4. Om 20:45 worden Georgie en Desiree de DBK ingeroepen door Hummie. Het gaat om de foto en het interview voor de Playboy.

Hummie: Georgie kun jij ook even op de stoel gaan zitten, anders kan ik je niet zien..
Georgie en Desiree wringen zich gezamelijk op de DBK-stoel.

H(ummie): Willen jullie eens een staande foto van Desiree proberen te maken? Als je lichaam op een bepaalde manier gedraaid is, dan ben je heel bloot maar toch zie je niets.
G: Heb je een voorbeeld daarvan?
H: Gebruik jullie fantasie maar, en ga eerst even droog oefenen.
G: heb je de foto's van gisteren al gezien?
H: Nee, maar een staande foto is goed om erbij te hebben, voor deze opdracht.

D: wat betreft dat interview, wie moet dat gaan doen?
H: Je kunt dat een van de bewoners laten doen, maar je kan ook wat vertellen in de camera, als je dat een veiliger gevoel vindt..
D: Ja, dat lijkt me op zich wel wat, maar het ligt er wel aan wie er aan de andere kant zit. Als jij dat bent, vind ik het wel OK, maar als Hans er zit doe ik het liever niet
(iedereen lacht)
H: Nou ja zeg! Hans is een hele nette man!
D: ja weet ik ook wel, maar dat vind ik lastiger dan..
H: Het is ook helemaal niet de bedoeling dat iemand van ons dat interview af gaat nemen. Het moet helemaal jullie productie zijn. Dus je kunt wel zelf een verhaaltje in de camera houden, maar wij gaan geen vragen stellen. Als je wilt dat er vragen aan je gesteld worden, dan moet het een van de bewoners zijn..
D: Nou dan doen we dat wel. Dan doet Georgie het wel.
G: Ja maar.... ik vind het wel lastig om te bepalen wat ik wel en niet kan vragen, dalijk stel ik hele intieme vragen en dan.. ik weet niet hoe ver ik kan gaan.
D: Anders vragen we Koos. Die heeft me net al een beetje wat dingen gevraagd die ik kan verwachten..
G: Koos? Nee dat kan echt niet. Die komt hier helemaal Horny-Porny vandaan als-ie dat allemaal moet vragen!
(Iedereen moet lachen)
H: Zijn er aanwijzingen dan, dat Koost dit soort vragen niet trekt?
G: Hij trekt ze letterlijk en figuurlijk niet..
D: En jij dan Georgie, wordt jij niet Horny-Porny van die vragen?
G: Ik, eh.. nee hoor, maakt mij niet uit, ik kan er wel tegen.
D: Nou daarstraks anders.. nou ja laat maar (D lacht vilein).
G herstelt zichzelf: Hummie, kan ik een voorbeeld krijgen van die vragen? Ik heb het gisteren wel even snel gezien, hoe was je eerste keer, wat vind je het lekkerst en waar moet je niks van hebbben, maar verder weet ik het niet meer, dat voorbeeld was ook zo weer weg.
Hummie zegt toe dat ze een voorbeeld krijgen. "Maar ga nu eerst die staande foto eens maken. En .. neem.. er .. alle... tijd.. voor.. "
G: Mogen we wel een muziekje erbij?
H: ja, maar ik weet niet wat we hier hebben liggen..

Na nog wat ge-OH over en weer lopen G en D de DBK weer uit.

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_485510
21:15 stream 4 werkt!
Dees is zich aan het omkleden voor een nieuwe fotoshoot Gaat gepaard met flink commentaar van Koos en vooral G. Dit lijkt Dees echter niet te storen.
G: Mooie jurk maar ik vindt de kleur niet mooi. Die schoenen moet je ook aan, die hebben er ze niet voor niks bij gedaan.
H: Is dit voor de Playboy? hoor niemand antwoorden

Zie ze niet meer, maar inmiddels bemoeit iedereen zich met de kleding keuze, Dees lijkt te genieten van al de aandacht
G: We krijgen muziek op het moment dat we beginnen met het maken van de foto's. Het schrijven van de kaarten kan morgen in de DBK. Daar zal dan een pen aanwezig zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door Simba op 21-11-2000 21:29]

pi_485533
21:33
Robin
Koos: Er stond in de troskompas dat dit in teken was van de nominaties, maar dat is niet waar.
Ik zag Tanja Jess op de cover van [onverstaanbaar] Koos: Wie? Ken ik niet.
Robin: Tanja Jess was in Paradiso, ik bood haar wat te drinken aan, met haar zitten praten en wist helemaal niet dat ze bekend was. geen reactie

geluidsflard uit slaapkamer geloof ik.
G tegen F: wij zijn binnen 5 minuten aangekleed, maar die dames hebben 2 uur nodig om zich op te maken.

Robin: De ene week zit je je te vervelen, de andere week zit je in tijdstress.
Koos Die fotosessie is ze misschien een beetje overvallen.

† In Memoriam † dinsdag 21 november 2000 @ 23:35:27 #42
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_485796
23:35 uur
De bewoners zijn nog steeds lintjes aan het vouwen. Zie ik daar btw een kerstboom staan?

vouwen, vouwen, vouwen...

woensdag 22 november 2000 @ 00:01:23 #43
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_485877
I'm getting too old for this....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')