Robin: Als ik morgen vroeg opsta want ik moet nog sporten.
Dees: Ja, moet ik ook doen. *Niet opdringen Dees, dat wil Robin niet
D: mag gelijk met jou naar bed? dan zal ik heel stil liggen. Niet dat je denkt van ach Jezus. Robin maakt er een geintje van: Ja
Robin: Die Dees
D: Ja, die Dees, met die grote tieten. op deze foto lijkt het wel een beetje wat, niet Robin?
anderen komen voorbij, Bi: Dag, kinderen
*Simba vindt gesprek van D&R incl Cruif deze keer volwassener dan van rest. Op achtergrond hoorde ik alleen geschreeuw, masten & yeh-babies, iemand andere stream misschien gezien?
Fewdy toetert nu en veel geschreeuw
[Dit bericht is gewijzigd door Simba op 21-11-2000 00:39]
Kim staat nu ook te schrobben. Het lijkt erop dat de bewoners vandaag weer vroeg gaan slapen. Kim heeft last van ontstoken tandvlees, gebrek aan vitamines zegt ze. Hieke raadt haar tandenstokers en flossen aan, ook flink op je tandvlees poetsen werkt goed.
Ferdi zegt dat zijn bed helemaal onderwwww zit. Loopt te zingen: 'Baby, now that i found you, i can't let you go...' Loopt dan naar Dees. Die blijkt al 296 lintjes gevouwen te hebben. Ferdi is onder de indruk en vindt het flex. Dees zit alleen aan tafel als Ferdi naar het toilet gaat.
Onderweg komt hij Hieke tegen. Ze wenst hem welterusten: 'Zie je morgen weer lieverd'
Hij begint weer te fluiten dattie iets gevonden heeft en niet meer wil laten gaan.
Dees babbelt wat met Hieke over de foto's voor playboy. Dees heeft een voorkeur voor een paar, 1 waarop ze naar voren kijkt en 1 van opzij. Hieke bekijkt aandachtig alle plaatjes.
Ferdi en Robin gaan slapen. Hieke ook en wel in haar eigen bedje. Dees zegt verschillende keren welterusten en blijft alleen achter. Ferdi steekt nog ff zijn snufferd in de camera van de keuken. Dees vraagt of hij wakker wordt van haar als ze laat in bed stapt. Nee, heeft ie geen last van. Dan gaat ie uit beeld. Ff later staat ook Dees op en zien we 2x een lege tafel vol lintjes.
Koos blijkt nog wakker. Hij staat in de keuken. Rommelt wat en loopt dan ook weer uit beeld. Opnieuw een lege kamer.
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 21-11-2000 00:54]
Dees alleen aan keukentafel, zit te vouwen.
1:04
Koos: Ik ga het ook proberen. D: Ja?
Koos loopt voorbij en gaat naar bed
[Dit bericht is gewijzigd door Simba op 21-11-2000 01:06]
Desiree weet van geen ophouden.
Dees is nu dus weer alleen. Ze vouwt nog steeds lintjes in stilte.
Bianca komt langslopen. Gaat vast naar het toilet. Ze vertelt dat Robin in de slaapkamer Ronald en ? nadoet. Het is wel lachen zegt ze. Wij hebben er geen beelden van gezien. Bi gaat weer naar bed en Dees vouwt door, in stilte
Vooral dóórgaan...
Dan komt Hieke zonder zender langs. Ze draagt haar badjas. Praat onverstaanbaar met Dees. Kan eruit opmaken dat ze tegen Dees zegt dat ze het niet te gek moet maken. Lekker gaan slapen oid.
Hieke gaat iets te eten maken. Vertelt Dees iets onverstaanbaars. Dees: 'Eeeecht???' Hieke houdt een heel verhaal zonder zender. Dees: 'Heeft ie dat echt gezegd?'
De Stem waarschuwt geloof ik dat ze hem aan moet zetten. Nu kunnen we haar nog niet verstaan omdat ze met volle mond spreekt.
Dees vertelt dat Robin Crijff en De Boer nadeed. Dat ze goed kan slapen en nu stopt met vouwen. Steekt een peukje op. Ze wilde er 500 vouwen, maar gaat morgen wel verder.
De dames keuvelen wat over nix verder.
Het is dan 02.50 uur. Daarna hebben we op stream 1&2 een slapende Ferdi in beeld.
Geen cliffhanger dus voor vandaag
* Hoop dat ze vandaag een beetje vroeg uit bed worden geschopt
[Dit bericht is gewijzigd door RedNax op 21-11-2000 08:42]
* Regie schop ze dan uit bed, want het is duidelijk te zien dat jullie je net als ik stierlijk vervelen met al die slapende mensen
Na vele rondzwervingen door het huis, heb het nog nooit vanzoveel kanten gezien, zijn we weer terug waar we begonnen zijn, op de slaapkamer.
[Dit bericht is gewijzigd door RedNax op 21-11-2000 10:43]
Dus even naar de reclame
En ja ze heeft haar krachten weer verzamelt en gaat nog even verder met haar oefening die ze ook nog weer geen minuut volhoudt en zit nu uit te blazen op de grond en besluit vervolgens nog wat te gaan opdrukken. Maar dat heeft ze naar tien keer ook wel bekeken en gaat verder met wat nee toch niet ze bedenkt zich en zit wat moeilijk te kijken, duidelijk heeft ze haar gedachten heel ergens anders bij.
Toch maar weer wat opdrukken maar dat worden er geen tien meer en ze besluit om er toch maar mee op te houden.
[Dit bericht is gewijzigd door RedNax op 21-11-2000 11:15]
Koos vindt dat hij prima schoenen heeft, en bianca vermoed dat de schoenen voor bij het pak zijn?
Koos: Ik ga douchen
Ferdie wordt ook wakker en begint ook met het lintjes vouwen
* Reclame Snel en goedkoop en dat was het al weer, je zou er maar voor betaald hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |