Nieuwe diersoort die alleen bij NAC heeft gespeeld vanwege zijn naamquote:Op donderdag 27 juli 2017 20:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als je zo'n pauperzoon produceert weet je al genoeg eigenlijk
Laat Feyenoord even buiten deze aids.quote:Op donderdag 27 juli 2017 20:30 schreef de_boswachter het volgende:
Dit gaat niet meer goed komen dit seizoen. Niveautje Feyenoord.
Feyenoord is aids.quote:Op donderdag 27 juli 2017 20:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Laat Feyenoord even buiten deze aids.
Geen dank.
Aids wint uiteindelijk ook vaak.quote:Op donderdag 27 juli 2017 20:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Vorig seizoen 2x gewonnen van jullie en kampioen.
Daar blijkt vandaag anders weinig van.quote:Op donderdag 27 juli 2017 20:32 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Aids wint uiteindelijk ook vaak.
Link? De reacties over de wedstrijd zijn leuker om te lezen dan de wedstrijd zelf kijken. Naar een minuut of 3/4 had ik het wel gezien.quote:
Dat moet PSV eigenlijk wel doen. Maar dan met een nieuwe trainer en met veel eigen jeugd erin iets nieuws opbouwen.quote:
quote:Op donderdag 27 juli 2017 20:33 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Link? De reacties over de wedstrijd zijn leuker om te lezen dan de wedstrijd zelf kijken. Naar een minuut of 3/4 had ik het wel gezien.
15-20 punten verschil.quote:Op donderdag 27 juli 2017 20:32 schreef Coco. het volgende:
Ajax wordt dit jaar met twee vingers in de neus kampioen.
*naquote:Op donderdag 27 juli 2017 20:33 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Link? De reacties over de wedstrijd zijn leuker om te lezen dan de wedstrijd zelf kijken. Naar een minuut of 3/4 had ik het wel gezien.
Precies, kampioen word je toch niet.quote:Op donderdag 27 juli 2017 20:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat moet PSV eigenlijk wel doen. Maar dan met een nieuwe trainer en met veel eigen jeugd erin iets nieuws opbouwen.
En misschien kan je met wat leuke frisse talenten nog wel leuk presteren in de Eredivisie ook, want daar is echt niet heel veel voor nodig.quote:
Ben jij Lennart?quote:Op donderdag 27 juli 2017 20:34 schreef TheVulture het volgende:
Hoezo stond Propper geen basis trouwens
1e wordt PSV niet, normaal gesproken slechter dan 3e ook niet. De bezem erdoor en opnieuw beginnen.quote:Op donderdag 27 juli 2017 20:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En misschien kan je met wat leuke frisse talenten nog wel leuk presteren in de Eredivisie ook, want daar is echt niet heel veel voor nodig.
Niet gek. Het is een Amsterdammer en ex Ajacied.quote:Op donderdag 27 juli 2017 20:21 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Heb de indruk dat hij zichzelf erg goed vindt. Maar kan het mis hebben.
PSV heeft qua middenveld en aanval nog best prima materiaal om iets leuks neer te zetten, snap die Cocu echt nietquote:Op donderdag 27 juli 2017 20:38 schreef tja77 het volgende:
[..]
1e wordt PSV niet, normaal gesproken slechter dan 3e ook niet. De bezem erdoor en opnieuw beginnen.
Neequote:
Klaas-jan kopen voor 18miljoenquote:Op donderdag 27 juli 2017 20:43 schreef Zorro het volgende:
Misschien dat Brands vanavond tot het inzicht is gekomen dat een goede spits wel leuk zou zijn?
quote:Op donderdag 27 juli 2017 20:32 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Aids wint uiteindelijk ook vaak.
Ajakkes (hahaha) gaat volgende week gewoon verliezenquote:Op donderdag 27 juli 2017 20:48 schreef Rocco.Caine het volgende:
Flutrecht, Psvau, Feyenooit vliegen er dus al na de winterstop al uit, die eerste 2 volgende week al.
Verpesten in 10 wedstrijden samen al het goede werk van Ajax vorig seizoen
Hier moet ik een week van bijkomen.quote:Op donderdag 27 juli 2017 20:50 schreef Rabieluh het volgende:
Jezus tering dat was even slecht zeg.
Had er nog nooit van gehoord voor vandaag.quote:Op donderdag 27 juli 2017 20:52 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Doe hem na vandaag voorlopig niet meer aan , fucking osijek
Ik ook niet en heb toch redelijk wat uren football manager gespeeldquote:Op donderdag 27 juli 2017 20:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Had er nog nooit van gehoord voor vandaag.
Ik denk niemand buiten Kroatiëquote:Op donderdag 27 juli 2017 20:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Had er nog nooit van gehoord voor vandaag.
Die is pas een week aangesloten en in voorbereiding .quote:Op donderdag 27 juli 2017 20:54 schreef tja77 het volgende:
Uit van Ginkel komt ook niet echt veel zinnigs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |