Ik baseerde mijn vergelijking hierop:quote:Op dinsdag 25 juli 2017 17:13 schreef draadstalig het volgende:
[..]
Kan ik mij deels in vinden, alleen één kleine aanmerking t.a.v. jouw vergelijking:
Zij zegt stellig dat ze haar opleiding gehaald heeft.
Ik zal nooit en te nimmer (en dat is ook echt zo) beweren dat ik dit niet gedaan heb.
Ik zie mijn daad ook en keur die ook erg af!! Die schaamte is precies de reden dat ik moeite mee heb om het voor te leggen.
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 12:55 schreef draadstalig het volgende:
[..]
Liegen en achterhouden.
Geld: Liegen
Studie: Achterhouden maar imo is dit hetzelfde want welke debiel vraagt ooit heb je je diploma 3 jaar geleden gehaald? Zij heeft het echter altijd doen voorkomen dat ze het gehaald heeft. Totdat het via via uitkwam dat ze nu bezig is om haar scriptie af te ronden.
Roddelen: Liegen en achterhouden
Vind je jouw schaamte een betere reden dan die zij zou kunnen hebben voor haar gebrek aan communicatie? Zo klinkt het namelijk wel als je dit opvoert als argument om niet even eerlijk te zijn over jouw daad. Je streeft niet naar eerlijkheid als je het niet met haar bespreekt, dus dan kun je haar dat ook moeilijk gaan verwijten. Practice what you preach en laat dat niet zo afhangen van je tegenpartij als je echt een stabiele basis wil.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 17:13 schreef draadstalig het volgende:
Ik zie mijn daad ook en keur die ook erg af!! Die schaamte is precies de reden dat ik moeite mee heb om het voor te leggen.
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 17:25 schreef WodanIsGroot het volgende:
Ze verzwijgt/liegt maar niet om jou om de tuin te leiden, ze liegt over haar eigen situatie. Daar ligt het probleem en dat is haar probleem, ik snap niet hoe jij dit jou probleem maakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |