Het is eigenlijk wel een tentje. Geen dubbeldaks, maar wel een afsluitbaar tentje met een luifeltje.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ligt liefste dan zonder tent zo helemaal buiten?ik krijg het benauwd van het idee
En jouw tent lijkt meer een overdekking te zijn dan echt een tent of zie ik dat verkeerd?
Niets. We hebben ons muskietententje naar huis gestuurd.quote:
Ha, dit klinkt een tikkie alsof je anders nakend onder je tarp/tentje/afdakje ligt. Dit vind ik wel een prima bijdrage aan mijn mental image van deze trektocht.quote:Op zondag 6 augustus 2017 18:19 schreef sigme het volgende:
Mijn slaapopzet is daarmee wel wat krap: bij koude nachten zal ik kleren aanmoeten.
quote:Op zondag 6 augustus 2017 19:21 schreef minilot het volgende:
[..]
Ha, dit klinkt een tikkie alsof je anders nakend onder je tarp/tentje/afdakje ligt. Dit vind ik wel een prima bijdrage aan mijn mental image van deze trektocht.
Liefs terug!quote:Op zondag 6 augustus 2017 19:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Meh, krijg echt een benauwd gevoel van die tentjes... Haha, nou vind ik dat het enige nadeel van deze wandeltocht.
Mis je hond of is dit toch wel wat makkelijker?
Lees met plezier en bewondering mee.
succes en liefs van mij en lief XXX
Yay!quote:Op zondag 6 augustus 2017 19:48 schreef sigme het volgende:
[..]![]()
Bij al te grote warmteontwikkeling mijnerzijds lig ik dat ook.
Had ik al gezegd dat ik het dus snel te warm heb?
Ga je wel door de Auvergne/massief central lopen? Mooi gebied!quote:Op maandag 7 augustus 2017 18:35 schreef sigme het volgende:
Ons schema is nu dat we vanaf de laatste week van augustus willen lopen vanaf Toulouse. Dan zouden we hopelijk het hele end daarna, over de Pyreneeën en door Spanje naar de eindbestemming, lopend kunnen afleggen.
We gaan niet lopend Toulouse halen. Dus we gaan over een week of twee bepalen waar we naar een station lopen.
We lopen nu naar Auxerre. In de komende dagen ontmoeten we nog vrienden en familie.quote:Op maandag 7 augustus 2017 18:39 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Ga je wel door de Auvergne/massief central lopen? Mooi gebied!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |