Dat ware mooi geweest, maar het was niet het geval. Op brood met boter hebben we Reims bereikt. Prachtig wandelweer, bewolkt, niet te warm, briesje erbij. En bijna alles langs een kanaal, dus lekker vlak.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 16:37 schreef Dinus het volgende:
Als de bakker de enige winkel is, verkoopt hij misschien ook wel wat zuivel?

.
.  

Ik had als kind een periode waarin ik elke dag een heel boek las, en "3 miljoen passen" (over een vrouw die verplicht naar Santiago moet lopen) is me goed bijgebleven uit die tijd.
 Ik had als kind een periode waarin ik elke dag een heel boek las, en "3 miljoen passen" (over een vrouw die verplicht naar Santiago moet lopen) is me goed bijgebleven uit die tijd.

Dat heet een "hôtel de charme" hierquote:Op vrijdag 28 juli 2017 18:17 schreef sigme het volgende:
Nu hebben we een prachtig shabby Frans hotel.

Men loopt voor lul. Maar praktisch is het wel.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 21:32 schreef sigme het volgende:
Dus hebben we van tyvek en elastiek eigen gamaschen gemacgyverd.
[ afbeelding ]

top dat je ook verslag blijft doen!
 top dat je ook verslag blijft doen!

!
 ! 

Geen paniek. Het weet de wegquote:Op zaterdag 29 juli 2017 18:34 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
De Garmin wordt naar huis gestuurd?!?!

Ja, die voegt te weinig toe wanneer het ding ons niet goed kan helpen als we de GR kwijt zijn of eraf willen. Bij de huidige stand van route, track en kaart zijn onze telefoons nuttiger. Vandaar de extra powerpacks. En we kunnen niet alles dragen..quote:Op zaterdag 29 juli 2017 18:34 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
De Garmin wordt naar huis gestuurd?!?!

Jullie zijn lekker op weg. Als het goed is wordt het landschap snel mooier en afwisselender.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 18:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, die voegt te weinig toe wanneer het ding ons niet goed kan helpen als we de GR kwijt zijn of eraf willen. Bij de huidige stand van route, track en kaart zijn onze telefoons nuttiger. Vandaar de extra powerpacks. En we kunnen niet alles dragen..

Geniet van de wandelvakantie met kleintje(s?)!quote:Op maandag 31 juli 2017 10:47 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Jullie zijn lekker op weg. Als het goed is wordt het landschap snel mooier en afwisselender.
Hopelijk een beetje beter weer. Want dat is toch wel fijn.
Ik reed afgelopen week langs Reims. Inmiddels in de Alpen en ook aan de wandel!
Veel plezier nog. Ik ga als ik al lang en breed weer op het werk ben nog wat genieten van jullie verhalen.
Errug leuk.
 .
.

Yes, met kleintjes. Die lopen momenteel Max 8km per dag....quote:Op maandag 31 juli 2017 13:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Geniet van de wandelvakantie met kleintje(s?)!
Reuze bedankt voor al je goede raad.
 .
 .  

don't ask ) en toen kwam ik op een gegeven moment ook bordjes met dat teken tegen! (Of geel met blauw streepjes, maar het leek er heel erg op!) En toen dacht ik nog 'zou dit nou zo'n wandelroute zijn waar Sigme op loopt?'. (Ik was in Les Landes trouwens hoor, niet bij jullie in de buurt.) En daar ben ik dus toen maar weer vanaf gestapt want ik wilde het bos uit en niet lieflijk nog kilometers lang door het bos dartelen.
 don't ask ) en toen kwam ik op een gegeven moment ook bordjes met dat teken tegen! (Of geel met blauw streepjes, maar het leek er heel erg op!) En toen dacht ik nog 'zou dit nou zo'n wandelroute zijn waar Sigme op loopt?'. (Ik was in Les Landes trouwens hoor, niet bij jullie in de buurt.) En daar ben ik dus toen maar weer vanaf gestapt want ik wilde het bos uit en niet lieflijk nog kilometers lang door het bos dartelen. 
 ) en via google maps konden we toen uitvinden waar ik was en vooral waar ik heen moest! Na nog eens een uur lopen en nog een lift voor de laatste 3km was ik weer terug bij ons huisje.)
 ) en via google maps konden we toen uitvinden waar ik was en vooral waar ik heen moest! Na nog eens een uur lopen en nog een lift voor de laatste 3km was ik weer terug bij ons huisje.) 

Rewimo

Rewimo

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |