abonnement Unibet Coolblue
pi_174627479
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 14:45 schreef margaretha_01 het volgende:
En @joyvke! Leuke jurken ook! Heb je ook aanbeelden? Ben nieuwsgierig! ;)
Sorry duurde even, maar hier foto's. Moest even de moed verzamelen :P.

https://scontent-amt2-1.x(...)96805a83&oe=5AACF341

https://scontent-amt2-1.x(...)0f78c5c7&oe=5A66B2D4

(nog steeds klein en dik, maar er komt vorm in 8-) en die jurkjes zitten zo mooi!)

Edit; of m'n camera lens is vies of ik kan niet goed fotograferen, waarschijnlijk combinatie van beide, maar geeft wel een idee denk ik :)
~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~
pi_174627923
Hey, maar die staan zeker mooi, Joyvke! Gaaf hoor! Ik zou ook vaker jurken willen dragen.. Heb me daar lang te onzeker voor gevoeld, maar inmiddels valt het met die onzekerheid mee. Stomme is alleen, dat ik altijd het idee heb dat ik voor jurken een gelegenheid moet hebben om ze te dragen. Terwijl dat natuurlijk helemaal niet hoeft!

Zou jij die jurken elke dag kunnen dragen of wacht je net als ik eerder op een bepaalde gelegenheid?
...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
pi_174628056
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 15:08 schreef margaretha_01 het volgende:
Hey, maar die staan zeker mooi, Joyvke! Gaaf hoor! Ik zou ook vaker jurken willen dragen.. Heb me daar lang te onzeker voor gevoeld, maar inmiddels valt het met die onzekerheid mee. Stomme is alleen, dat ik altijd het idee heb dat ik voor jurken een gelegenheid moet hebben om ze te dragen. Terwijl dat natuurlijk helemaal niet hoeft!

Zou jij die jurken elke dag kunnen dragen of wacht je net als ik eerder op een bepaalde gelegenheid?
Ik droeg ze eerst alleen als ik naar mijn vriend ging, want niemand kent me in Frankrijk. Toen zei ik dat tegen een teamleider en we hebben een deal gesloten dat ik minstens 1 keer per week jurkjes aan zou trekken. Dit ben ik gaan doen en nu is het veel zeldzamer dat ik broeken draag dan jurkjes :@ . Dankzij haar ben ik over mijn "angst" vanwege onzekerheid heen gestapt. Anders was ik waarschijnlijk ook gaan wachten op speciale gelegenheden.

Toen ik begon met dragen was ik wel 16 kg zwaarder, maar ook toen voelde ik mij steeds zekerder worden met het dragen van jurkjes. Het krijgen van complimentjes van collega's en random mensen hielp daar ook zeker in mee :)!
~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~
pi_174628776
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 15:13 schreef joyvke het volgende:

[..]

Ik droeg ze eerst alleen als ik naar mijn vriend ging, want niemand kent me in Frankrijk. Toen zei ik dat tegen een teamleider en we hebben een deal gesloten dat ik minstens 1 keer per week jurkjes aan zou trekken. Dit ben ik gaan doen en nu is het veel zeldzamer dat ik broeken draag dan jurkjes :@ . Dankzij haar ben ik over mijn "angst" vanwege onzekerheid heen gestapt. Anders was ik waarschijnlijk ook gaan wachten op speciale gelegenheden.

Toen ik begon met dragen was ik wel 16 kg zwaarder, maar ook toen voelde ik mij steeds zekerder worden met het dragen van jurkjes. Het krijgen van complimentjes van collega's en random mensen hielp daar ook zeker in mee :)!
Bij de meeste wat euh, nouja 'vollere' dames (dit klinkt nog steeds onaardig :') ) vind ik een goed passend, uitlopend jurkje vaak veel mooier staan dan broeken :) Dat vind ik trouwens bij heel veel vrouwen het geval, mezelf incluis.

Mooie collecties dames. (Vooral die bontjas. Ik ga zo weer eens 101 Dalmatiërs kijken denk ik 8-) . )

Ik heb zelf maar één 'vintage looking' jurkje, deze (in spoiler want groot plaatje en lastig aan te passen want mobiel enzulks..)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is met mijn (kromgegroeide) lijf wat lastig om goed zittende jurkjes te vinden. Mijn ribbenkast is aan 1 zijde wat breder ('bochel') en daardoor heb ik vaak een iets groter maatje voor het bovenlijf nodig, maar dat past dan vaak weer niet goed met de rest. (Slank postuur en weinig boobs...)
Maar deze Lady V zit erg mooi O+ , dus binnenkort maar weer eens wat uitzoeken. Heb nog wat bruiloften en wat kerstdagen op de planning staan.
pi_174628793
Edit: verkeerde knopje :')
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 15:42:57 #181
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174628864
Ha, die heb ik ook, is een Charlotte toch?
Ik was gelijk verliefd toen ik die print zag.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174629037
Jazeker! En ja, hij trok ook gelijk mijn aandacht. O+
pi_174998470
Hoi iedereen, nieuw hier :D

Ik kwam hier terecht op zoek naar vintage look kleding. Ik heb ontzettend veel pagina's al doorgekeken en zulke mooie dingen gezien! Tijd om de loterij te winnen haha

Jammer dat er zo weinig kleding te vinden is in die stijl voor kinderen. Mijn dochtertje van 2 jaar is vind het allemaal prachtig.Ik heb wel wat jurkjes voor haar, maar meer is altijd leuk!

Misschien dat jullie nog wat leuke plekken weten voor kinderkleding? Ik ga zelf ook weer op zoek, ik zal julle laten weten als ik nog wat ontdek. :)

Groetjes!
  zaterdag 11 november 2017 @ 13:57:11 #184
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_174998494
Succubus verkoopt een hele lijn voor kinderen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175000072
@Samzz: Thx! Heel erg leuke jurkjes! Maar veelal hetzelfde... ze heeft al een aantal van dat soort jurkjes.

Op Etsy kwam ik nog wat leuks tegen:



En deze vond mn dochtertje ook erg leuk, zelf vind ik die iets minder, maar het heeft wel wat.



Ik vond ze op http://mayablossom.etsy.com. En mazzel dat ze in Nederland zitten. Misschien wat voor Sinterklaas :D

Want deze vond ik ook wel erg leuk, maar dat wordt helaas wat te duur want die zitten in de VS. Gelukkig vond dochterlief die andere mooier :)



Deze komt van http://thepathlessraveled.etsy.com mocht iemand geinteresseerd zijn.

Ik kan daar wel echt van genieten om samen met mn dochtertje te kijken naar jurkjes op internet.

Als iemand nog wat leuke sites (met name zo'n Etsy sites vind ik wel erg leuk omdat het uniek is) weet, dan hoor ik het graag!

Thx!
  zaterdag 11 november 2017 @ 15:33:46 #186
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175000248


Deze komt mijn kant op O+.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175000311
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 15:33 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]

Deze komt mijn kant op O+.
Prachtig O+
  maandag 13 november 2017 @ 14:52:42 #188
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_175044228
M'n kersenbadpak na 2x dragen kunnen retourneren omdat de beugels aan beide kanten er uit kwamen.. Nu m'n geld als tegoed op topvintage.nl, maar het enige badpak dat me nu kietelt, kost 100 euro }:|
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_175056851
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 15:33 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]

Deze komt mijn kant op O+.
Woow dat jurkje is mooi! O+
  dinsdag 14 november 2017 @ 16:37:52 #190
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175068669
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 november 2017 15:38 schreef mootie het volgende:

[..]

Prachtig O+
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2017 22:52 schreef CaVaBien het volgende:

[..]

Woow dat jurkje is mooi! O+
Gaaf he O+. Ik ben zo benieuwd. Ik zag m op Facebook bij iemand voorbij komen in het rood. Dat model is zo tot O+.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 14 november 2017 @ 16:38:19 #191
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175068677
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2017 14:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
M'n kersenbadpak na 2x dragen kunnen retourneren omdat de beugels aan beide kanten er uit kwamen.. Nu m'n geld als tegoed op topvintage.nl, maar het enige badpak dat me nu kietelt, kost 100 euro }:|
Noh :{. Slechte kwaliteit dan.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 14 november 2017 @ 17:02:45 #192
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_175069236
Deze zondag ga ik naar het Succubus open weekend in Wormerveer, op zoek naar een jurk voor m'n geregistreerde partnerschap O+
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_175070576
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 november 2017 16:37 schreef Samzz het volgende:

[..]


[..]

Gaaf he O+. Ik ben zo benieuwd. Ik zag m op Facebook bij iemand voorbij komen in het rood. Dat model is zo tot O+.
Is het jersey of een stevige katoen?
  dinsdag 14 november 2017 @ 18:06:24 #194
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175070602
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 november 2017 18:05 schreef mootie het volgende:

[..]

Is het jersey of een stevige katoen?
Ik heb eigenlijk geen idee... eens even opzoeken.

50% Polyester
30% Nylon
17% Katoen
3% Elastane

Lekker synthetisch dus :9.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 14 november 2017 @ 20:58:23 #195
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_175074965
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 november 2017 16:38 schreef Samzz het volgende:

[..]

Noh :{. Slechte kwaliteit dan.
Ja, baal er ook echt goed van.. m’n bikini’s zijn (nog) geen optie..en ik wil zwemmen met het kleine dametje.. }:|
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
  donderdag 16 november 2017 @ 17:47:24 #196
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175114713
Ze is er O+:



Inmiddels wél gestreken :').
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 16 november 2017 @ 18:13:57 #197
285174 Evienne
never odd or even
pi_175115280
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 15:39 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Bij de meeste wat euh, nouja 'vollere' dames (dit klinkt nog steeds onaardig :') ) vind ik een goed passend, uitlopend jurkje vaak veel mooier staan dan broeken :) Dat vind ik trouwens bij heel veel vrouwen het geval, mezelf incluis.

Mooie collecties dames. (Vooral die bontjas. Ik ga zo weer eens 101 Dalmatiërs kijken denk ik 8-) . )

Ik heb zelf maar één 'vintage looking' jurkje, deze (in spoiler want groot plaatje en lastig aan te passen want mobiel enzulks..)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is met mijn (kromgegroeide) lijf wat lastig om goed zittende jurkjes te vinden. Mijn ribbenkast is aan 1 zijde wat breder ('bochel') en daardoor heb ik vaak een iets groter maatje voor het bovenlijf nodig, maar dat past dan vaak weer niet goed met de rest. (Slank postuur en weinig boobs...)
Maar deze Lady V zit erg mooi O+ , dus binnenkort maar weer eens wat uitzoeken. Heb nog wat bruiloften en wat kerstdagen op de planning staan.
Ik vind je niet onaardig klinken hoor. Als dunne dame mag je het vaak genoeg doen met 'gratenpakhuis'.

Al jullie jurkjes zijn leuk (laatste van Sammz O+) maar zouden mij helaas niet staan met aa-cup. Ben wel dol op vintage maar hou het meestal bij wijde pijpen en 80s truien. Praktischer op de vrachtwagen ook, al zou een jurk wel een heel mooi contrast geven. Welke modellen zouden leuk staan bij 1.80m, 60 kilo en werkschoenen? :D
think for yourself, question authority
while it is always possible to wake a person who's sleeping, no amount of noise will wake a person who is pretending to be asleep
  Eindredactie Frontpage / Forummod donderdag 16 november 2017 @ 18:18:35 #198
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_175115384
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 17:47 schreef Samzz het volgende:
Ze is er O+:

[ afbeelding ]

Inmiddels wél gestreken :').
O+
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_175115799
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 17:47 schreef Samzz het volgende:
Ze is er O+:

[ afbeelding ]

Inmiddels wél gestreken :').
ooh wauw O+
pi_175115828
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2017 18:13 schreef Evienne het volgende:

[..]

Ik vind je niet onaardig klinken hoor. Als dunne dame mag je het vaak genoeg doen met 'gratenpakhuis'.

Al jullie jurkjes zijn leuk (laatste van Sammz O+) maar zouden mij helaas niet staan met aa-cup. Ben wel dol op vintage maar hou het meestal bij wijde pijpen en 80s truien. Praktischer op de vrachtwagen ook, al zou een jurk wel een heel mooi contrast geven. Welke modellen zouden leuk staan bij 1.80m, 60 kilo en werkschoenen? :D
Haha die werkschoenen die gaan het hem doen _O-

Als je de kans hebt zou ik eens naar notorius clothing in Utrecht gaan en je daar eens laten adviseren en verschillende dingen testen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')