Dat zijn wel de categorieën, maar ze hebben elk een codenaam.quote:
Ik snapquote:Op zondag 23 juli 2017 15:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat zijn wel de categorieën, maar ze hebben elk een codenaam.
Ik noem het meestal klein, gemiddeld en DAMN!quote:
Ik zat in de goede richtingquote:Op zondag 23 juli 2017 15:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik noem het meestal klein, gemiddeld en DAMN!
Het zijn nog steeds categorieën en niet de gebruikte codenamen.quote:
Die namen doen er ook niet toe toch?quote:Op zondag 23 juli 2017 15:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het zijn nog steeds categorieën en niet de gebruikte codenamen.
De categorieën hebben namen. Incognito piemelpraat.quote:Op zondag 23 juli 2017 15:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die namen doen er ook niet toe toch?
Vond de categorieën interessant ,Maar ik geef sowieso geen namen aan iemands piemel
ehm... ik heb wel eens een kabouter piemel gezien en mja want maar dusquote:Op zondag 23 juli 2017 15:51 schreef UitStraling het volgende:
Alsof mannen niet veel meer waard zijn dan de lengte van hun geslacht
Ik heb een ex die dacht dat een grote piemel hebben genoeg was en hij verder geen moeite meer hoefde te doen.quote:Op zondag 23 juli 2017 15:51 schreef UitStraling het volgende:
Alsof mannen niet veel meer waard zijn dan de lengte van hun geslacht
Blijft lastig he maatje inschattenquote:Op zondag 23 juli 2017 15:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
ehm... ik heb wel eens een kabouter piemel gezien en mja want maar dus![]()
Maar je hebt een punt(je)
Op uitstraling bedoel je?quote:Op zondag 23 juli 2017 15:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Blijft lastig he maatje inschatten
Kun je wel goed rodeo op rijdenquote:Op zondag 23 juli 2017 15:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb een ex die dacht dat een grote piemel hebben genoeg was en hij verder geen moeite meer hoefde te doen.
Ja in de kroeg nog in de spijkerbroek bedoel ik of zoquote:Op zondag 23 juli 2017 16:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Op wat dan bedoel je![]()
In slappe toestand?
quote:
Dan had ik het toch goedquote:Op zondag 23 juli 2017 16:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja in de kroeg nog in de spijkerbroek bedoel ik of zo
Ja of je moet meteen even maatje checken nadat je je voorgesteld hebtquote:Op zondag 23 juli 2017 16:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dan had ik het toch goed![]()
Lastig dus ja
Hoooi Arie ik ben Puzzie, mag ik ff in je broek voelen hoe groot jouw piemel in erecte toestand is?quote:Op zondag 23 juli 2017 16:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja of je moet meteen even maatje checken nadat je je voorgesteld hebt
Serieus een keer meegemaakt dus, gelukkig had ik een leuk karakter toenquote:Op zondag 23 juli 2017 16:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hoooi Arie ik ben Puzzie, mag ik ff in je broek voelen hoe groot jouw piemel in erecte toestand is?![]()
Gelukkig is een 'leuk karakter' ook erg belangrijk![]()
Zij bij jou of jij bij haar en had je daarom een leuk karakter toen?quote:Op zondag 23 juli 2017 16:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Serieus een keer meegemaakt dus, gelukkig had ik een leuk karakter toen
Au !! 35 cm is wel heul diep dan maar iemand die wat oppervlakkiger isquote:Op zondag 23 juli 2017 16:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Diepgang is heel belangrijk.
Minstens 35 cm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |