Ik denk dat zij bedoelde dat ze zelf moest huilenquote:Op zaterdag 22 juli 2017 23:14 schreef Komakie het volgende:
[..]
Volgens mij was het gewoon zweet wat van zijn gezicht rolde. We moeten het ook niet overdrijven...
Ja iddquote:Op zaterdag 22 juli 2017 23:32 schreef houdjemond het volgende:
Moest ook weer fijn janken over de tribute die Corey MF Taylor deed.![]()
Oh sorryquote:Op zaterdag 22 juli 2017 23:29 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ik denk dat zij bedoelde dat ze zelf moest huilen
Ik.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 23:38 schreef Lord Katundro het volgende:
Een middelmatig zangertje pleegt zelfmoord.
Who the fuck cares?
Ja joh?quote:
Zit jij fijn op een forum mensen af te zeiken omdat ze wel een beetje gevoel in hun flikker hebben?quote:Op zaterdag 22 juli 2017 23:44 schreef Lord Katundro het volgende:
[..]
Ja joh?
Zit je nog steeds in een hoekje te huilen om iemand die je helemaal niet kent?
Waarom post je hier dan als je geen fucks geeft?quote:Op zaterdag 22 juli 2017 23:38 schreef Lord Katundro het volgende:
Who the fuck cares?
Tja, hoort bij het vak. Beroemdheden gaan gemiddeld eerder dood.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 23:38 schreef Lord Katundro het volgende:
Who the fuck cares?
Niet op reageren....quote:Op zaterdag 22 juli 2017 23:47 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Waarom post je hier dan als je geen fucks geeft?
Jaquote:
Ja idd.. (was compleet vergeten dat hij daar in zat ja)quote:Op zondag 23 juli 2017 01:17 schreef buckets_of_lube het volgende:
Deze scene met Chester uit Saw VII wordt nu een stuk ongemakkelijker.
Laten we Crank niet vergeten.quote:Op zondag 23 juli 2017 01:17 schreef buckets_of_lube het volgende:
Deze scene met Chester uit Saw VII wordt nu een stuk ongemakkelijker.
quote:
Ook toen Corey zelf duidelijk emotioneel werd kreeg ik een brok in mijn keelquote:Op zaterdag 22 juli 2017 23:32 schreef houdjemond het volgende:
Moest ook weer fijn janken over de tribute die Corey MF Taylor deed.![]()
Ja, die heb ik ook gezien idd, sowieso alle tributes nuquote:Op zondag 23 juli 2017 16:38 schreef rena het volgende:
[..]
Ook toen Corey zelf duidelijk emotioneel werd kreeg ik een brok in mijn keelIn dit filmpje zie je het niet, maar heb er 1 gezien van dichterbij en dan zie je hem echt even het moeilijk hebben.
Ja.. hij was daar echt behoorlijk open. Hoop idd ook dat hij zijn rust nu gevonden heeft.quote:Op zondag 23 juli 2017 18:28 schreef rena het volgende:
Hier praat hij echt over hoe hij is, als je hem zo hoort hoop je maar dat hij dan nu rust heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |