abonnement Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 zaterdag 22 juli 2017 @ 21:23:50 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_172605444
De Nederlandse korfballers hebben ook hun tweede groepswedstrijd op de Wereldspelen in Wroclaw gewonnen. De ploeg van Wim Scholtmeijer hoopt in Polen voor de negende keer op rij het goud te winnen op de Wereldspelen. Telkens werd België in de finale verslagen en die ploeg was ook zaterdag de tegenstander.



Nederland schoot uit de startblokken en met onder meer twee treffers van Mick Snel en Marjolein Kroon werd een 7-1 voorsprong gepakt. De Belgen vochten zich toch een klein beetje terug en via 9-5 kwamen de ploegen uit bij een 13-8 ruststand.

Voor Nederland was het aandringen van de Belgen op dat moment wel mooi geweest en in de tweede helft kreeg de aartsrivaal weinig kans om nog terug te komen. In totaal zes treffers van Snel, die de wedstrijd tegen China niet speelde, hielpen Nederland naar een 24-16 zege.

De Nederlandse Suzanne Struik ziet het overigens wel gebeuren dat België dit keer de finale niet haalt. "Ik denk en ik hoop - voor de sport - dat we in de finale tegen Taiwan spelen", liet ze vrijdagavond in Studio Wroclaw weten.

Korfballers maken gehakt van Belgische uitdagers op Wereldspelen

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 22 juli 2017 @ 21:36:23 #2
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_172605784
_O-
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator zaterdag 22 juli 2017 @ 21:57:11 #3
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_172606414
'Goeie bal!'
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')