abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_172601314
Ik kwam deze draad tegen op Reddit:/r/Glitch_in_the_Matrix/

Allemaal verhalen van mensen die op een of andere manier een glitch hebben meegemaakt van hun Matrix.
Nou heb ik zelf nooit zoiets meegemaakt en vraag me af of dit allemaal, only in America verhalen zijn...

Vind dit een beetje hetzelfde als "the Mandela Effect" ook daar kan ik niet over meepraten uit eigen ervaring.
Nu vraag ik me af of dat komt omdat mensen ongezond eten, weinig slapen, energy drinks etc nuttigen en daardoor hun brein in een zombie mode verkeert.

Heeft iemand hier dit fenomeen ooit zelf ervaren?
  zaterdag 22 juli 2017 @ 19:04:25 #2
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_172601591
ik heb soms wel eens het idee of ik dingen jaren geleden als eens heb meegemaakt.
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  zaterdag 22 juli 2017 @ 19:06:31 #3
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_172601631
Ja in het verkeer beleef ik ze af en toe. Rijdt er bijvoorbeeld lange tijd linksachter van mij een auto op de snelweg. Na een tijdje is die opeens verdwenen! Moet ik echt drie keer in de dode hoek kijken om zeker te zijn dat die auto echt weg is om vervolgens een inhaalactie te maken :').

Ben er van overtuigd dat dit een glitch in de Matrix is. Twijfel geen moment aan mijn brein of rijvaardigheden.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_172601785
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 19:04 schreef cherrycoke het volgende:
ik heb soms wel eens het idee of ik dingen jaren geleden als eens heb meegemaakt.
Heb je een specifiek voorbeeld dat je nog kan herinneren?

quote:
1s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 19:06 schreef Falco het volgende:
Ja in het verkeer beleef ik ze af en toe. Rijdt er bijvoorbeeld lange tijd linksachter van mij een auto op de snelweg. Na een tijdje is die opeens verdwenen! Moet ik echt drie keer in de dode hoek kijken om zeker te zijn dat die auto echt weg is om vervolgens een inhaalactie kan maken :').
Maar kan zijn dat hij je heeft ingehaald zonder dat je daar verder aandacht aan gaf, of heeft juist gas terug genomen en is verder achter dan je kan zien.

Heb ook wel eens zo'n situatie op de weg dus kan me dat wel voorstellen, blijkt vaak later als ik even beter kijk dat ze ineens rechts achter je zitten.
pi_172957603
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 18:50 schreef Jonathon het volgende:
Ik kwam deze draad tegen op Reddit:/r/Glitch_in_the_Matrix/

Allemaal verhalen van mensen die op een of andere manier een glitch hebben meegemaakt van hun Matrix.
Nou heb ik zelf nooit zoiets meegemaakt en vraag me af of dit allemaal, only in America verhalen zijn...

Vind dit een beetje hetzelfde als "the Mandela Effect" ook daar kan ik niet over meepraten uit eigen ervaring.
Nu vraag ik me af of dat komt omdat mensen ongezond eten, weinig slapen, energy drinks etc nuttigen en daardoor hun brein in een zombie mode verkeert.

Heeft iemand hier dit fenomeen ooit zelf ervaren?
Het mandela effect bestaat wel degelijk. Het is alleen van technische aard. Het doel er van is alles wat we kennen kwa historie en is vast gelegd in de digitale wereld als afbeeldingen en texten op sites e.d. te veranderen. Eigenlijk dus letterlijk geschiedenis herschrijven in de digitale wereld.

Een proef die je zelf kunt doen, dat een onderdeel was van het Mandela effect programma is de gouden android van Star Wars. In de echte films en op de echte video/dvd doosjes had de android ALTIJD al twee gouden benen gehad.

Wanneer je goog'led naar deze droid in plaatjes mode, ga je iets anders zien. Dan heeft 'ie in een aantal afbeeldingen een zilveren been. Dit is een AI proces dat dit doet, afbeeldingen en texten aanpassen voor sommige mensen, voor anderen weer niets. Het is namelijk zo, voordat een website op je scherm komt gaat het door een aantal clouds van o.a. Google en andere corporaties. Hierin worden afbeeldingen gewijzigd en opgeslagen en vervolgens steeds uitgestuurd. Dit is de technische verklaring. De term hiervoor is het 'holo-web'.

https://www.google.nl/sea(...)igB&biw=1518&bih=957

Het "geef CP3O een zilveren been" update programma is niet gecompleteerd, er zijn nog voldoende niet aangepaste afbeeldingen.

Het herschrijven van geschiedenis in de digitale wereld is een zeer zware misdaad in mijn ogen.

Is het ook niet opvallend dat veel bibliotheken met nog echte fysieke boeken allemaal aan het verdwijnen zijn? Hele ladingen worden in privé sferen opgenomen en de rest vernietigd.
You don't know better until you know better..
pi_172957800
Soms ik een flashforward en dan gebeurt ook gewoon. Heel apart.

Misschien heeft dat te maken met de vierde/vijfde dimensie. (Waarin ik sowieso geloof)
pi_172988967
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2017 21:58 schreef 6star6lord6 het volgende:
Soms ik een flashforward en dan gebeurt ook gewoon. Heel apart.

Misschien heeft dat te maken met de vierde/vijfde dimensie. (Waarin ik sowieso geloof)
Iedereen gelooft in de 4e dimensie, dat is tijd - (space)time.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')