abonnement Unibet Coolblue
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 22 juli 2017 @ 05:48:18 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_172590211
En terecht! Hoe zit het met de hygiene? Je hebt niet voor niets een horecavergunning nodig om drinken te mogen verkopen.
En, waar slaat de vergelijking met Amerika op? Iets wat daar normaal is zou hier ook normaal moeten zijn?

quote:
Meisje (5) met limonadekraampje krijgt 200 euro boete voor “illegale verkoop”

De dochter van Andre had zich met enkele kannen zelfgemaakte limonade op het voetpad gezet. Die wilde ze verkopen aan voorbijgangers op weg naar een festival in de buurt, maar het duurde niet lang of het meisje had een zware boete aan haar been omdat ze handel dreef zonder vergunning.



De Britse Andre Spicer is ziedend op de agenten die zijn dochter een boete van 150 Britse pond oplegden voor het illegaal verkopen van limonade. De vader en professor aan de universiteit van Londen, vertelde: “Mensen waren zo blij, ze vonden haar schattig.”

“Het is niet alsof ze enorme winst wilde maken. Het was gewoon een vijfjarige die wat limonade wilde verkopen. Ze begon te roepen en te huilen. Ze snikte de hele weg naar huis en kon maar een ding uitbrengen: papa, ik heb iets stouts gedaan.”

Volgens de man kwamen maar liefst vier agenten naar haar kleine tafeltje. Het meisje moet er toen een halfuurtje gestaan hebben. “Als je vijf bent, denk je dat elke autoritaire figuur altijd gelijk heeft. Ze was erg overstuur omdat ze zo trots was op haar kraampje en dit heeft alles verzuurd. In Amerika is iets als dit normaal. Toen ik het verhaal vertelde aan mijn neef die in Chicago woont, zei die dat het een nationaal schandaal zou zijn bij hen.”

http://m.gva.be/cnt/dmf20(...)oor-illegale-verkoop
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_172590213
¤175, maar de gemeente heeft de boete ingetrokken, haar excuses aangeboden en gemeld dat het haar ambtenaren duidelijk ontbreekt aan gezond verstand.

Het meisje is door verschillende festivals uitgenodigd om haar limonade te komen verkopen.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_172590215
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 22 juli 2017 @ 05:57:48 #4
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_172590216
O
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')