abonnement Unibet Coolblue
pi_172585300
Het is weer raak in het heilige land.

Steekpartijen, protesten, traangas:

AP twitterde op vrijdag 21-07-2017 om 21:25:03 BREAKING: Palestinian President Mahmoud Abbas says the Palestinian leadership will freeze contacts with Israel on all levels. reageer retweet
Conflicts twitterde op vrijdag 21-07-2017 om 21:57:50 BREAKING: Two Israelis confirmed dead in West Bank stabbing attack, two women wounded, one critically - @haaretzcom https://t.co/yBWTSHI37b reageer retweet
Conflicts twitterde op vrijdag 21-07-2017 om 15:51:10 VIDEO: Teargas launched at Palestinian protests in Jerusalem today near Temple Mount - @IsraelBreakinghttps://t.co/0F5hGbQDUV reageer retweet
Dit loopt weer uit de hand.
  Moderator / Redactie FP + Sport vrijdag 21 juli 2017 @ 22:20:41 #2
408813 crew  trein2000
pi_172585368
Wie gaat Isral eens uitleggen dat met die totaal buitensporige reacties ze alleen maar geweld aanwakkeren?
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_172585433
Conflicts twitterde op vrijdag 21-07-2017 om 22:19:45 BREAKING: "All ties with Israel halted till removal of detectors at Al-Aqsa": Palestinian leader Abbas - @anadoluagency reageer retweet
Tja, een paar detectie poortjes en het is huilen.
pi_172585439
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 22:20 schreef trein2000 het volgende:
Wie gaat Isral eens uitleggen dat met die totaal buitensporige reacties ze alleen maar geweld aanwakkeren?
Er zijn daar onlangs drie agenten doodgestoken door een paar Arabieren, dan vind jij het plaatsen van metaaldetectors een buitensporige reactie? Dit lijkt me juist niet meer dan normaal, buitensporig zou het zijn geweest als ze Gaza hadden gebombardeerd.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_172585451
En dat allrmaal omdat het geteisem niet akkoord gaat dat Israel, nadat er 2 politieagenten zijn vermoord, detectiepoorten heeft geplaats om de bevolking te beveiligen. Nu doorpakken Israel, en laat ze zien dat jullie bepalen wat er gebeurd. Jullie zijn de baas
safety first
BARUJ SHEM KEVOD MALJUTO LE´OLAM VA´ED
  Moderator / Redactie FP + Sport vrijdag 21 juli 2017 @ 22:26:12 #6
408813 crew  trein2000
pi_172585481
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 22:24 schreef Hathor het volgende:

[..]

Er zijn daar onlangs drie agenten doodgestoken door een paar Arabieren, dan vind jij het plaatsen van metaaldetectors een buitensporige reactie? Dit lijkt me juist niet meer dan normaal, buitensporig zou het zijn geweest als ze Gaza hadden gebombardeerd.
Het weigeren van alle mannnen onder de 50 in hun heilige moskee vind ik:
Discriminatie;
Buitensporig;
Een pure repressaille die niks te maken heeft met veiligheid.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_172585489
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 22:20 schreef trein2000 het volgende:
Wie gaat Isral eens uitleggen dat met die totaal buitensporige reacties ze alleen maar geweld aanwakkeren?
Je draait de rollen om. De Pallies hebben vandeweek 2 agenten vermoord. Als veiligheidsreactie zet Israel er detectiepoorten neer om de bevolking te beschermen. Dat willen de pallies niet en worden vervolgens boos omdat ze nu geen wapens en minutie meer binnen kunnen krijgen en gaan nu rellen.
BARUJ SHEM KEVOD MALJUTO LE´OLAM VA´ED
pi_172585581
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 22:26 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Het weigeren van alle mannnen onder de 50 in hun heilige moskee vind ik:
Discriminatie;
Buitensporig;
Een pure repressaille die niks te maken heeft met veiligheid.
Als die mannen zich eens normaal zouden kunnen gedragen zou er geen probleem zijn, maar nee, er moet zal geweld gebruikt worden, dat is de enige taal die de Palestijnen spreken.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  Moderator / Redactie FP + Sport vrijdag 21 juli 2017 @ 22:30:18 #9
408813 crew  trein2000
pi_172585600
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 22:26 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:

[..]

Je draait de rollen om. De Pallies hebben vandeweek 2 agenten vermoord. Als veiligheidsreactie zet Israel er detectiepoorten neer om de bevolking te beschermen. Dat willen de pallies niet en worden vervolgens boos omdat ze nu geen wapens en minutie meer binnen kunnen krijgen en gaan nu rellen.
Die poortjes zijn niet mijn probleem, dat snap ik wel.
Het gaat mij echter om het weigeren van mensen. En het buitensporig hard optreden van de politie. Dat wekt alleen maar agressie op. En ja heel sneu dat die agenten zijn omgekomen, heel hard aanpakken dat volk. Maar om dan een hele groep te gaan uitsluiten is natuurlijk achterlijk.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  Moderator / Redactie FP + Sport vrijdag 21 juli 2017 @ 22:32:27 #10
408813 crew  trein2000
pi_172585655
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 22:29 schreef Hathor het volgende:

[..]

Als die mannen zich eens normaal zouden kunnen gedragen zou er geen probleem zijn, maar nee, er moet zal geweld gebruikt worden, dat is de enige taal die de Palestijnen spreken.
Dat kan, maar Isral beweert een rechtsstaat te zijn. En in een rechtsstaat kun je niet een groep ergens de toegang weigeren om redenen die ronduit discriminerend zijn.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_172585671
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 22:30 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Die poortjes zijn niet mijn probleem, dat snap ik wel.
Het gaat mij echter om het weigeren van mensen. En het buitensporig hard optreden van de politie. Dat wekt alleen maar agressie op. En ja heel sneu dat die agenten zijn omgekomen, heel hard aanpakken dat volk. Maar om dan een hele groep te gaan uitsluiten is natuurlijk achterlijk.
De pallies moeten niet zo als gebeten honden reageren bij alles wat de Israeli's doen.

Laat ze poortjes neer zetten, een paar soldaatjes. Geef het een week, dreiging weg. Halen ze het weer weg.

Ze doen net alsof de Israeli's het leuk vinden dat ze bakken geld uit moeten geven om een paar miljoen mensen onder controle te houden.
  Moderator / Redactie FP + Sport vrijdag 21 juli 2017 @ 22:37:22 #12
408813 crew  trein2000
pi_172585812
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 22:32 schreef Nintex het volgende:

[..]

De pallies moeten niet zo als gebeten honden reageren bij alles wat de Israeli's doen.

Laat ze poortjes neer zetten, een paar soldaatjes. Geef het een week, dreiging weg. Halen ze het weer weg.

Ze doen net alsof de Israeli's het leuk vinden dat ze bakken geld uit moeten geven om een paar miljoen mensen onder controle te houden.
Eens, maar andersom ook. Het is niet zo dat die Isralische soldaten allemaal lieverdjes zijn.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  vrijdag 21 juli 2017 @ 22:39:46 #13
117098 Hathor
Effe niet
pi_172585876
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 22:37 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Eens, maar andersom ook. Het is niet zo dat die Isralische soldaten allemaal lieverdjes zijn.
Daar hebben ze daar ook helemaal geen tijd voor, maar je blijft volledig voorbijgaan aan het feit dat daar een paar dagen geleden een paar mensen zijn vermoord. Het bloed is nog niet opgedroogd, of de beschuldigende vinger wijst alweer naar de Israeli's.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  † In Memoriam † vrijdag 21 juli 2017 @ 22:40:11 #14
137949 Disana
pi_172585885
Ik zou het op prijs stellen als de benaming Palestijnen werd gebruikt i.p.v. de denigrerende naam pallies.
  Moderator / Redactie FP + Sport vrijdag 21 juli 2017 @ 22:43:13 #15
408813 crew  trein2000
pi_172585976
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 22:39 schreef Hathor het volgende:

[..]

Daar hebben ze daar ook helemaal geen tijd voor, maar je blijft volledig voorbijgaan aan het feit dat daar een paar dagen geleden een paar mensen zijn vermoord. Het bloed is nog niet opgedroogd, of de beschuldigende vinger wijst alweer naar de Israeli's.
Nee daar ga ik niet aan voorbij. Maar Isral beweert een rechtsstaat te zijn. En dan vind dat je deze maatregelen niet kunt nemen. Als we het hier hebben over een bananenrepubliek ala wit-Rusland had je mij niet gehoord.

Daarnaast ga jij er aan voorbij dat die Isralische soldaten ook regelmatig hun boekje te buiten gaat.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_172586031
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 22:32 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Dat kan, maar Isral beweert een rechtsstaat te zijn. En in een rechtsstaat kun je niet een groep ergens de toegang weigeren om redenen die ronduit discriminerend zijn.
Als wij hier in Nederland vinden dat er een groot risico is op rellen tijdens een voetbalwedstrijd dan worden de betreffende supporters ook gewoon de toegang ontzegt. Maar nu het gaat om
zogenaamd zielige Palestijnen is het ineens discriminatie van het grote boze Isral.
pi_172586061
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 22:30 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Die poortjes zijn niet mijn probleem, dat snap ik wel.
Het gaat mij echter om het weigeren van mensen. En het buitensporig hard optreden van de politie. Dat wekt alleen maar agressie op. En ja heel sneu dat die agenten zijn omgekomen, heel hard aanpakken dat volk. Maar om dan een hele groep te gaan uitsluiten is natuurlijk achterlijk.
Dat vindt jij. Ik geef ze groot gelijk.Ze mogen wmb nog veel harder optreden.
BARUJ SHEM KEVOD MALJUTO LE´OLAM VA´ED
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 21 juli 2017 @ 22:48:55 #18
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_172586175
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 22:40 schreef Disana het volgende:
Ik zou het op prijs stellen als de benaming Palestijnen werd gebruikt i.p.v. de denigrerende naam pallies.
Dit.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Moderator / Redactie FP + Sport vrijdag 21 juli 2017 @ 22:50:02 #19
408813 crew  trein2000
pi_172586215
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 22:44 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Als wij hier in Nederland vinden dat er een groot risico is op rellen tijdens een voetbalwedstrijd dan worden de betreffende supporters ook gewoon de toegang ontzegt. Maar nu het gaat om
zogenaamd zielige Palestijnen is het ineens discriminatie van het grote boze Isral.
Dan heb je een concrete aanwijzing dat een bepaalde groep uit is op rotzooi. Anders mag dat niet. Het is niet voor niks dat een dergelijke maatregel uiterst zeldzaam is.

Ajax heeft ooit geprobeerd om alleen vrouwen toe te laten, wat de situatie zoals in Isral dichter benaderd. Dat sneuvelde toen echter omdat dit discriminerend was. Dus ook in Nederland mag dot niet.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_172586485
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 22:50 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Dan heb je een concrete aanwijzing dat een bepaalde groep uit is op rotzooi. Anders mag dat niet. Het is niet voor niks dat een dergelijke maatregel uiterst zeldzaam is.

Ajax heeft ooit geprobeerd om alleen vrouwen toe te laten, wat de situatie zoals in Isral dichter benaderd. Dat sneuvelde toen echter omdat dit discriminerend was. Dus ook in Nederland mag dot niet.
Uiterst zeldzaam :') Feyenoordsupporters mogen al acht jaar niet in de Arena komen en Ajaxsupporters idem dito niet in de Kuip.

De aanwijzingen zijn er overduidelijk (er zijn daar regelmatig spanningen) maar jij ziet dat blijkbaar niet vanwege je verwrongen wereldbeeld.
  vrijdag 21 juli 2017 @ 23:00:12 #21
117098 Hathor
Effe niet
pi_172586532
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 22:50 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Dan heb je een concrete aanwijzing dat een bepaalde groep uit is op rotzooi. Anders mag dat niet. Het is niet voor niks dat een dergelijke maatregel uiterst zeldzaam is.

Ajax heeft ooit geprobeerd om alleen vrouwen toe te laten, wat de situatie zoals in Isral dichter benaderd. Dat sneuvelde toen echter omdat dit discriminerend was. Dus ook in Nederland mag dot niet.
Er zijn al jaren geen Rotterdammers welkom in Amsterdam tijdens Ajax-Feyenoord.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_172586582
Drie Palestijnse tieners gedood bij zware rellen in Jeruzalem
Ook raakten 200 Palestijnen gewond bij de confrontaties met de Isralische politie in Jeruzalem en op de Westelijke Jordaanoever.

Volgens de Isralische politie was de actie gerechtvaardigd, omdat politieagenten werden aangevallen.


Dat verwacht je niet; als de Palestijnen aanvallen dat de Isralische politie dan in actie komt...
  Moderator / Redactie FP + Sport vrijdag 21 juli 2017 @ 23:02:44 #23
408813 crew  trein2000
pi_172586606
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 22:58 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Uiterst zeldzaam :') Feyenoordsupporters mogen al acht jaar niet in de Arena komen en Ajaxsupporters idem dito niet in de Kuip.

De aanwijzingen zijn er overduidelijk (er zijn daar regelmatig spanningen) maar jij ziet dat blijkbaar niet vanwege je verwrongen wereldbeeld.
Om mij nu van een verwrongen wereldbeeld te betuigen slaat helemaal nergens op. Ik ook absoluut niet pro-Palestina. Ik snap ook wel dat die Palestijnen geen lieverdjes zijn.

Nu terug naaar de inhoud, er zijn een aantal verschillen.
Ten eerste worden Feyenoordsupporters geweigerd, als ze in pak komen en in de skybox gaan zitten zijn ze gewoon welkom. Er is dus geen sprake van een totaal verbod op mannen onder de 50.

Daarnaast pen ik echt niet pro-Palestijnen maar ik vind dat beide partijen zeer dom doen. En ik vind deze weigering discriminatie.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_172587466
Terreur is weer begonnen: Drie Israelirs doodgestoken op de Westelijke Jordaanoever ;(:

http://nos.nl/artikel/218(...)ke-jordaanoever.html
  vrijdag 21 juli 2017 @ 23:45:21 #25
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_172587766
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 23:31 schreef Jano9 het volgende:
Terreur is weer begonnen: Drie Israelirs doodgestoken op de Westelijke Jordaanoever ;(:

http://nos.nl/artikel/218(...)ke-jordaanoever.html
:N
pi_172587955
Als Marokkanen Nederland zouden bezetten (Amsterdam bijvoorbeeld) dan zou ik ze ook 'prikken'.
  zaterdag 22 juli 2017 @ 00:46:21 #27
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_172588987
De tempelberg is oorspronkelijk toch van de joden.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zaterdag 22 juli 2017 @ 05:34:11 #28
463796 bijstandboy
jij al uitkering heb?
pi_172590205

:')
pi_172590269
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 23:54 schreef JubaUrbicus het volgende:
Als Marokkanen Nederland zouden bezetten (Amsterdam bijvoorbeeld) dan zou ik ze ook 'prikken'.
Oh ja joh? Het geval wil namelijk dat de Israeli's helemaal niks bezetten wat origineel ooit van de Palestijnen is geweest. Veel succes met je prikken verder, een kogel is net iets sneller.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_172590307
Samen leven in vrede. Is kennelijk heel moeilijk voor sommige daar.
pi_172593081
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 07:10 schreef Odaiba het volgende:
Samen leven in vrede. Is kennelijk heel moeilijk voor sommige daar.
Uhu, in vrede.

Pisraeliers zitten daar illegaal.
pi_172593172
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 12:13 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Uhu, in vrede.

Pisraeliers zitten daar illegaal.
Die discussie ga ik me niet aan wagen. Uiteindelijk hebben we door de eeuwen heen allemaal ons stukje grond illegaal geclaimd. Ze moeten gewoon normaal met elkaar (willen) omgaan en gelukkig zijn er joden en Palestijnen dit dat gewoon kunnen.
pi_172593289
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 12:20 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Die discussie ga ik me niet aan wagen. Uiteindelijk hebben we door de eeuwen heen allemaal ons stukje grond illegaal geclaimd. Ze moeten gewoon normaal met elkaar (willen) omgaan en gelukkig zijn er joden en Palestijnen dit dat gewoon kunnen.
Grond claimen is 1, vervolgens de bewoners behandelen als 2e rangs is 2.

Bepalen wie wel en wie niet naar de moskee mag op bezet grond....
pi_172593458
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 00:46 schreef Smoofie het volgende:
De tempelberg is oorspronkelijk toch van de joden.
Klopt.
BARUJ SHEM KEVOD MALJUTO LE´OLAM VA´ED
pi_172593547
Ik mocht op vrijdag ook de Tempelberg niet op, omdat ik geen moslim ben. Nu moeten die moslims niet geen miepen over discriminatoire maatregelen.
pi_172593570
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 12:46 schreef maan_man het volgende:
Ik mocht op vrijdag ook de Tempelberg niet op, omdat ik geen moslim ben. Nu moeten die moslims niet geen miepen over discriminatoire maatregelen.
Hoe kunnen hun weten dat jij geen moslim bent?
pi_172593656
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 12:28 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Grond claimen is 1, vervolgens de bewoners behandelen als 2e rangs is 2.

Bepalen wie wel en wie niet naar de moskee mag op bezet grond....
Israel heeft de plicht al zijn bewoners te beschermen binnen hun grenzen. Als ze dus veiligheidsmaatregelen moeten nemen vind ik dat eerder een goede dan een slechte zaak. Er is daar een aanslag gepleegd, dus niet zo vreemd dat ze zo bezig zijn.
pi_172593658
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 22:29 schreef Hathor het volgende:

[..]

Als die mannen zich eens normaal zouden kunnen gedragen zou er geen probleem zijn, maar nee, er moet zal geweld gebruikt worden, dat is de enige taal die de Palestijnen spreken.
Ervan uitgaande dat wat hij zegt klopt, waarom dan alleen onder de 50? Waarom niet onder de 20 of 30? De daders zijn toch meestal jong, en geen 30/40? Zo klinkt het inderdaad als pesten. En pesten leidt tot gezeik.
pi_172593705
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 12:47 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Hoe kunnen hun weten dat jij geen moslim bent?
Geen idee! Maar dat checkpoint had ik in eerste instantie niet opgemerkt, dus ik was er al voorbij. Dat vonden die agenten die er stonden niet leuk. Die begonnen al te schreeuwen en naar hun wapen te grijpen. Toen ben ik maar snel achteruit gelopen en heb niet meer teveel gevraagd.
pi_172593748
het gaat er meer om, dat er een status quo is. dat werkt redelijk.
joden hebben de muur, moslims hebben de berg. maar joden en christenen mogen wel de berg bezoeken. alleen daar niet bidden natuurlijk, want dan worden de moslims boos. en die gaan dan dus ook niet bij de muur bidden, dus ieder zn eigen plek.

maar goed, t is jerusalem, dus altijd wat. kennelijk worden de joden die de berg bezoeken, standaard uitgescholden en soms zelfs achtervolgd tot in de stad, door groepjes moslims. die daarvoor ingehuurd worden door foute extremistische organisaties.
en natuurlijk bepaald israel wie er van de moslims de berg op mogen, en dat gebruiken ze regelmatig las straf. is er shit; sluiten ze een paar dagen mannen uit van de berg.

verder werkt het dus redelijk, maar dan een paar extremisten, schieten wat agenten af bij de poort, en vluchten de berg op. worden daar afgeschoten. israel sluit de berg, doorzoekt alles op wapens (heeft nergens iets mee te maken, maar goed..), vind niks ernstigs, moskee na twee dagen weer open, maar nu met metal detectors. palestijnen voelen zich daardoor weer eens vernederd, en dus gaat het los.
israel schiet 3 palestijnen af, heeft nu zn wraak. poortjes gaan vast snel weer weg, en dan is de status quo weer hersteld.

achterlijk land
pi_172594915
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 12:51 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Israel heeft de plicht al zijn bewoners te beschermen binnen hun grenzen. Als ze dus veiligheidsmaatregelen moeten nemen vind ik dat eerder een goede dan een slechte zaak. Er is daar een aanslag gepleegd, dus niet zo vreemd dat ze zo bezig zijn.
Ze hebben zeker ook de plicht om hun grenzen steeds uit te breiden, ja zo lust ik er nog wel een paar.

Grenzen uitbreiden, vervolgens de plicht hebben om hun grenzen en alles er binnen te beschermen. Uhu.

Terroristische illegale staat.
pi_172595032
Wat was Israel ook alweer? Het bakermat van enige democratie in het Midden-Oosten. My ass. Isral is geen democratie en dat wordt met de dag (incident) duidelijker.
pi_172595337
wrmead twitterde op vrijdag 21-07-2017 om 20:47:36 Palestinian leaders should take note: rioting over metal detectors will draw more contempt than sympathy: https://t.co/3ftOo8Otgv reageer retweet
True
  zaterdag 22 juli 2017 @ 14:20:59 #44
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_172595471
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 22:23 schreef Nintex het volgende:
Conflicts twitterde op vrijdag 21-07-2017 om 22:19:45 BREAKING: "All ties with Israel halted till removal of detectors at Al-Aqsa": Palestinian leader Abbas - @anadoluagency reageer retweet
Tja, een paar detectie poortjes en het is huilen.
Iets wat de regering van Isral heel goed weet. Het is gewoon pesten en levert geen besparing van doden of vrede op.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushid sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_172595577
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 14:20 schreef Megumi het volgende:

[..]

Iets wat de regering van Isral heel goed weet. Het is gewoon pesten en levert geen besparing van doden of vrede op.
Lees het stuk hier boven. De Israeli's hebben die poortjes neer gezet, omdat twee pallestijnen zo nodig wapens mee wilde nemen naar de moskee om agenten te vermoorden.

Het is een beetje schijnveiligheid om te laten zien dat het ze wel degelijk interesseert dat moskeegangers daar gevaar lopen. Echter willen de Palestijnen liever moorden en vechten.
  zaterdag 22 juli 2017 @ 14:26:50 #46
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_172595606
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 14:25 schreef Nintex het volgende:

[..]

Lees het stuk hier boven. De Israeli's hebben die poortjes neer gezet, omdat twee pallestijnen zo nodig wapens mee wilde nemen naar de moskee om agenten te vermoorden.

Het is een beetje schijnveiligheid om te laten zien dat het ze wel degelijk interesseert dat moskeegangers daar gevaar lopen. Echter willen de Palestijnen liever moorden en vechten.
Moorden en vechten doen ze allemaal daar helaas het is een pot nat.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushid sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_172595731
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 14:26 schreef Megumi het volgende:

[..]

Moorden en vechten doen ze allemaal daar helaas het is een pot nat.
Nou de reactie op een paar detectiepoortjes is wel heel even overdreven.
  zaterdag 22 juli 2017 @ 14:32:59 #48
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_172595753
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 14:32 schreef Nintex het volgende:

[..]

Nou de reactie op een paar detectiepoortjes is wel heel even overdreven.
Maar ook uitgelokt. Duidelijk is denk ik dat niemand daar vrede wil enkele zeldzame uitzonderingen daargelaten.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushid sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_172595808
Waarom blazen ze elkaar daar ook alweer op ?
Ik zwaai naar dieren.
pi_172595873
quote:
11s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 14:35 schreef Geerd het volgende:
Waarom blazen ze elkaar daar ook alweer op ?
Omdat joodgod/moslimgod de enige ware god is.
pi_172595920
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 14:40 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Omdat joodgod/moslimgod de enige ware god is.
Ohw die onzin weer...laat ze elkaar maar lekker afmaken hoe minder er hier komen _O_
Ik zwaai naar dieren.
pi_172596118
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 13:52 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Ze hebben zeker ook de plicht om hun grenzen steeds uit te breiden, ja zo lust ik er nog wel een paar.

Grenzen uitbreiden, vervolgens de plicht hebben om hun grenzen en alles er binnen te beschermen. Uhu.

Terroristische illegale staat.
Als Israel niet werd aangevallen door hun buurlanden, dan had de geschiedenis er heel anders uitgezien, maar de arabieren wouden niet samenleven met joden, dus dit is het resultaat en de realiteit waar nieuwe generaties mee te dealen hebben.

Als ik die palestijnen zou zijn, zou ik toch echt minder geweld gaan gebruiken en voor die 2 staten oplossing gaan.
  zaterdag 22 juli 2017 @ 15:43:13 #53
369021 tfors
gaarne wijzigen naar #ANONIEM
pi_172597014
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 14:54 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Als Israel niet werd aangevallen door hun buurlanden, dan had de geschiedenis er heel anders uitgezien, maar de arabieren wouden niet samenleven met joden, dus dit is het resultaat en de realiteit waar nieuwe generaties mee te dealen hebben.

Als ik die palestijnen zou zijn, zou ik toch echt minder geweld gaan gebruiken en voor die 2 staten oplossing gaan.
Zo is het, als Palestijnen eindelijk eens een keer hun bommen, granaten, messen, pistolen en bomgordels weg zouden leggen, zouden ze heel snel veel meer sympathie opwekken bij de rest van de wereld en zouden er heel snel voor hun gunstige oplossingen gevonden/afgedwongen kunnen worden. Maar er zijn er nog te veel (ook hier op fok en in NL in het algemeen) die dat geweld allemaal wel billijk, gerechtvaardigd en positief vinden.
pi_172598275
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 14:25 schreef Nintex het volgende:

[..]

Lees het stuk hier boven. De Israeli's hebben die poortjes neer gezet, omdat twee pallestijnen zo nodig wapens mee wilde nemen naar de moskee om agenten te vermoorden.

Het is een beetje schijnveiligheid om te laten zien dat het ze wel degelijk interesseert dat moskeegangers daar gevaar lopen. Echter willen de Palestijnen liever moorden en vechten.
israel is goed in geduldig wachten op het juiste moment om te doen wat ze al veel langer wilden.
pi_172598782
HananyaNaftali twitterde op zaterdag 22-07-2017 om 15:00:00 ‼ SICK ‼People in Gaza celebrate in the streets the horrific terror attack in Halamish.SHARE for the world to se… https://t.co/MSrmpwaQbN reageer retweet
:N
pi_172598905
trouwens, net 3 israeli vermoord op de westbank, door een 19 jarige palestijn....

dat is 3-3-3 doden. nu israel weer 3.
pi_172599356
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 17:05 schreef Nintex het volgende:
HananyaNaftali twitterde op zaterdag 22-07-2017 om 15:00:00 ‼ SICK ‼People in Gaza celebrate in the streets the horrific terror attack in Halamish.SHARE for the world to se… https://t.co/MSrmpwaQbN reageer retweet
:N
Was wel te verwachten, ze juichen daar terreur toe en sommige fokkers hier ook. Triest volk.
  zaterdag 22 juli 2017 @ 17:29:53 #58
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_172599488
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 17:10 schreef pokkerdepok het volgende:
trouwens, net 3 israeli vermoord op de westbank, door een 19 jarige palestijn....

dat is 3-3-3 doden. nu israel weer 3.
als israel dat spelletje zat is worden het er 30, of 300..
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_172599906
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 17:26 schreef Jano9 het volgende:

[..]

Was wel te verwachten, ze juichen daar terreur toe en sommige fokkers hier ook. Triest volk.

Hypocrietje. Jij en die Hannan (duidelijk een jood en dus partijdig). Jij bent kennelijk niet opgewassen tegen de bijzondere Isralische propagandamachine. Ben je de joden vergeten die feest vierden vanwege de dood van een Palestijnse baby. Oh nee, dat pas natuurlijk niet in het walgelijk straatje van je.
pi_172600146
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 17:42 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Hypocrietje. Jij en die Hannan (duidelijk een jood en dus partijdig). Jij bent kennelijk niet opgewassen tegen de bijzondere Isralische propagandamachine. Ben je de joden vergeten die feest vierden vanwege de dood van een Palestijnse baby. Oh nee, dat pas natuurlijk niet in het walgelijk straatje van je.
De indoctrinatie zit wel diep zeg.
pi_172601018
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 15:43 schreef tfors het volgende:

[..]

Zo is het, als Palestijnen eindelijk eens een keer hun bommen, granaten, messen, pistolen en bomgordels weg zouden leggen, zouden ze heel snel veel meer sympathie opwekken bij de rest van de wereld en zouden er heel snel voor hun gunstige oplossingen gevonden/afgedwongen kunnen worden. Maar er zijn er nog te veel (ook hier op fok en in NL in het algemeen) die dat geweld allemaal wel billijk, gerechtvaardigd en positief vinden.
Palestijnen leiden zelf ook onder hun eigen beleid...Maar tegelijk vervloeken ze Israel. Tsja wie een klap uitdeelt, kan een klap terug verwachten. Isral verdedigd zich en neemt geen enkele risico's meer. Daarnaast kunnen de Palestijnen echt helemaal niks beginnen tegen Israel, behalve dan van die aanslagen, wat het Isralische optreden alleen maar rechtvaargd.

Ik begrijp wel dat de Palestijnen zich onderdrukt voelen, maar door hun eigen optreden worden ze alleen nog maar meer onderdrukt en verdrongen. Ze moeten zich gaan richten op de toekomst, niet blijven steken in het verleden. Werk samen met Israel, als ze laten zien dat ze geen dreiging meer vormen, dan zullen zij hiervan profiteren.
  zaterdag 22 juli 2017 @ 18:45:22 #62
405850 Eiwitshake
Russische Trol
pi_172601223
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 22:30 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Die poortjes zijn niet mijn probleem, dat snap ik wel.
Het gaat mij echter om het weigeren van mensen. En het buitensporig hard optreden van de politie. Dat wekt alleen maar agressie op. En ja heel sneu dat die agenten zijn omgekomen, heel hard aanpakken dat volk. Maar om dan een hele groep te gaan uitsluiten is natuurlijk achterlijk.
Want in Nederland worden nooit gebiedsverboden voor een bepaalde leeftijdscategorie ingesteld na tal van incidenten?
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Nerlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
pi_172602575
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 17:29 schreef nixxx het volgende:

[..]

als israel dat spelletje zat is worden het er 30, of 300..
ja... meestal wel
pi_172602868
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 17:42 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Hypocrietje. Jij en die Hannan (duidelijk een jood en dus partijdig). Jij bent kennelijk niet opgewassen tegen de bijzondere Isralische propagandamachine. Ben je de joden vergeten die feest vierden vanwege de dood van een Palestijnse baby. Oh nee, dat pas natuurlijk niet in het walgelijk straatje van je.
Als er iemand hypocriet is dan ben jij het wel:

quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 22:58 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Nou ja, ik laat geen traan om de dood van deze twee heren hoor. Dan ben ik maar ziek.
NWS / Aanvallers gedood bij schietpartij in Jeruzalem
pi_172603078
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 19:59 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Als er iemand hypocriet is dan ben jij het wel:

[..]

NWS / Aanvallers gedood bij schietpartij in Jeruzalem
Ja, dus? Van mij mogen er vele zionistische joden volgen. Ik feest echter niet. Dat doen heel wat radicale joden wel, maar dat wordt natuurlijk nergens benoemd. Maar dat jij een hypocriet was, wisten we al. Dat je ook een iq van... hebt ook.
pi_172603128
Ik snap de discussie maar laten we eerlijk zijn, elke reden voor een feestje is goed. Feestjes _O_
  zaterdag 22 juli 2017 @ 20:09:45 #67
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_172603200
Als Israliers zouden willen, moorden ze alle Palestijnen vannacht nog uit.

Als Palestijnen de kans zouden krijgen, moorden ze alle Israliers vannacht nog uit.
Vr het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  zaterdag 22 juli 2017 @ 20:18:15 #68
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_172603468
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 20:09 schreef Perrin het volgende:
Als Israliers zouden willen, moorden ze alle Palestijnen vannacht nog uit.

Als Palestijnen de kans zouden krijgen, moorden ze alle Israliers vannacht nog uit.
Die laatste groep is daar te onderontwikkeld voor
RED ONS HENNIEGOD
pi_172603614
quote:
9s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 20:18 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Die laatste groep is daar te onderontwikkeld voor
Je bedoelt gebrek aan bondgenoten. Zonder een krachtige bondgenoot had het zionisme ook nooit kunnen slagen. Die rol paste Groot-Brittani dat een uitgelezen kans zag om Europa van de joden te verlossen. Nog geen 100 jaar geleden sprak Europa gewoon over het Joods vraagstuk.

Je kan het de zionisten ook niet kwalijk nemen dat zij dit geschenk hebben aangenomen, maar hoe zij er mee zijn opgesprongen is een andere zaak.
pi_172603695
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 17:52 schreef Nintex het volgende:

[..]

De indoctrinatie zit wel diep zeg.
en dat loopt hier ook nog eens vrij rond.
BARUJ SHEM KEVOD MALJUTO LE´OLAM VA´ED
pi_172603705
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 20:22 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Je bedoelt gebrek aan bondgenoten. Zonder een krachtige bondgenoot had het zionisme ook nooit kunnen slagen. Die rol paste Groot-Brittani dat een uitgelezen kans zag om Europa van de joden te verlossen. Nog geen 100 jaar geleden sprak Europa gewoon over het Joods vraagstuk.

Je kan het de zionisten ook niet kwalijk nemen dat zij dit geschenk hebben aangenomen, maar hoe zij er mee zijn opgesprongen is een andere zaak.
Mahane israel 💪
  zaterdag 22 juli 2017 @ 20:25:41 #72
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_172603709
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 20:22 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Je bedoelt gebrek aan bondgenoten.
De Palestijnen hebben toch de allermachtigste bondgenoot, hun god?

[ Bericht 14% gewijzigd door Perrin op 22-07-2017 20:34:44 ]
Vr het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_172603784
quote:
9s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 20:25 schreef Perrin het volgende:

[..]

De Palestijnen hebben toch de allemachtigste bondgenoot, hun god?
Klopt. En daarom zullen ze op den duur de strijd ook wel winnen. Jammer dat jij er dan niet meer bent en het kan aanschouwen. Je weet verder heel goed wat ik bedoel met bondgenoten. :)
pi_172603811
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 20:28 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Klopt. En daarom zullen ze op den duur de strijd ook wel winnen. Jammer dat jij er dan niet meer bent en het kan aanschouwen. Je weet verder heel goed wat ik bedoel met bondgenoten. :)
Zo'n beetje het hele midden oosten is hun bondgenoot, hoeveel meer wil je er hebben dan?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_172603821
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 20:25 schreef Szikha2 het volgende:

[..]

Mahane israel 💪
Wat is er met die wijk? Nota bene gebouwd door een Marokkaan.
pi_172603976
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 20:29 schreef Hathor het volgende:

[..]

Zo'n beetje het hele midden oosten is hun bondgenoot, hoeveel meer wil je er hebben dan?
Onzin. Welke landen steunen Palestijnen net zoals Amerika ( en Europa in mindere mate) dat doet met Israel? De machtige oliestaten zijn te druk met hun kontje verkopen aan de Amerikanen en Joden.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 22-07-2017 20:35:52 ]
pi_172604030
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 20:35 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Onzin. Welke landen steunen Palestijnen net zoals Amerika ( en Europa in mindere mate) dat doet met Israel? De machtige oliestaten zijn te druk met hun kontje verkopen aan de Amerikanen en Joden.
saudi arabie steun alle terroristen.
  zaterdag 22 juli 2017 @ 20:39:17 #78
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_172604098
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 20:35 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Onzin. Welke landen steunen Palestijnen net zoals Amerika ( en Europa in mindere mate) dat doet met Israel? De machtige oliestaten zijn te druk met hun kontje verkopen aan de Amerikanen en Joden.
De inwoners zeggen vaak de Palestijnen te steunen. Alhoewel ik me afvraag hoe vaak ze de daad bij het woord voegen.

De regeringen knuffelen idd vaak met het Westen.
Vr het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_172604195
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 20:37 schreef Murdera het volgende:

[..]

saudi arabie steun alle terroristen.
Hahahah, en ondertussen doet het ook goede zaken met Amerika en Israel. Schizofreen land. Past dus prima bij hun vriendje Amerika (net zo schizofreen), die claimen het bestaansrecht van Israel niet te eroderen, maar toch langzaam doch gestaag dat van Palestijnen wel te eroderen. Een dictaat.
  Moderator / Redactie FP + Sport zaterdag 22 juli 2017 @ 20:43:46 #80
408813 crew  trein2000
pi_172604230
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 18:45 schreef Eiwitshake het volgende:

[..]

Want in Nederland worden nooit gebiedsverboden voor een bepaalde leeftijdscategorie ingesteld na tal van incidenten?
Nee
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  zaterdag 22 juli 2017 @ 20:44:18 #81
369021 tfors
gaarne wijzigen naar #ANONIEM
pi_172604245
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 20:28 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Klopt. En daarom zullen ze op den duur de strijd ook wel winnen. Jammer dat jij er dan niet meer bent en het kan aanschouwen. Je weet verder heel goed wat ik bedoel met bondgenoten. :)
Meerderwaardigheidscomplex? Wij geloven in de juiste god dus uiteindelijk zullen we winnen?
pi_172604670
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 20:29 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Wat is er met die wijk? Nota bene gebouwd door een Marokkaan.
Mooi toch. Niet zo zuur doen lieve schat.

💕
pi_172606274
Wat maken mensen hier zich toch druk om wat zandvolken die elkaar daar naar het leven staan.
Hek eromheen en verder niet mee bemoeien.
Radio Espantoso
pi_172606749
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 21:52 schreef Peligrosso het volgende:
Wat maken mensen hier zich toch druk om wat zandvolken die elkaar daar naar het leven staan.
Hek eromheen en verder niet mee bemoeien.
Als Isral dat mocht was er geen probleem meer inderdaad
Racist
pi_172606943
Fijn ook dat we deze zandbak cultuur naar Europa hebben laten komen....samen met het Christendom en Islam. Ik verlang weer naar de Germaanse goden...
pi_172607520
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 22:40 schreef Disana het volgende:
Ik zou het op prijs stellen als de benaming Palestijnen werd gebruikt i.p.v. de denigrerende naam pallies.
ik zou het op prijs stellen als iedereen ter wereld voldoende schoon drinkwater en voedsel had, luistert ook niemand naar..... :{w
pi_172607545
De VN komt bijeen om erover te praten, dus het zal snel opgelost zijn *O*


http://www.nu.nl/midden-o(...)ingen-jeruzalem.html
  † In Memoriam † zaterdag 22 juli 2017 @ 22:40:28 #88
137949 Disana
pi_172607556
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 22:38 schreef 2600 het volgende:

[..]

ik zou het op prijs stellen als iedereen ter wereld voldoende schoon drinkwater en voedsel had, luistert ook niemand naar..... :{w
Ja, ook dat zou ik op prijs stellen. En dat kanker de wereld uit werd geholpen. Maar mijn kleine wens heeft gehoor gevonden.
pi_172607576
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 22:40 schreef Disana het volgende:

[..]

Ja, ook dat zou ik op prijs stellen. En dat kanker de wereld uit werd geholpen. Maar mijn kleine wens heeft gehoor gevonden.
misschien is het je dag, wens ook nog ff wereldvrede, je weet nooit...
  † In Memoriam † zaterdag 22 juli 2017 @ 22:44:26 #90
137949 Disana
pi_172607662
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 22:41 schreef 2600 het volgende:

[..]

misschien is het je dag, wens ook nog ff wereldvrede, je weet nooit...
Ok. Ik wens dat de mensheid dit jaar tot wereldvrede over gaat. Gewoon omdat iedereen het oorlog voeren zat is. En omdat het kan.
  zaterdag 22 juli 2017 @ 23:04:14 #91
343757 BorisDeLul
Komt hier niet meer
pi_172608381
Isral en de Palestijnen maken weer ruzie, water is nat en in de reactiepanelen overheerst weer de schijnheiligheid, de hypocrisie en de onredelijkheid.
pi_172610972
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 20:42 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Hahahah, en ondertussen doet het ook goede zaken met Amerika en Israel. Schizofreen land. Past dus prima bij hun vriendje Amerika (net zo schizofreen), die claimen het bestaansrecht van Israel niet te eroderen, maar toch langzaam doch gestaag dat van Palestijnen wel te eroderen. Een dictaat.
Arabieren en Palestijnen zijn nazi's.
mon citoyens vous serez unis.
  zondag 23 juli 2017 @ 00:50:01 #93
405850 Eiwitshake
Russische Trol
pi_172611520
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Nerlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
pi_172612389
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 20:05 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ja, dus? Van mij mogen er vele zionistische joden volgen. Ik feest echter niet. Dat doen heel wat radicale joden wel, maar dat wordt natuurlijk nergens benoemd. Maar dat jij een hypocriet was, wisten we al. Dat je ook een iq van... hebt ook.
Laat het woordje 'zionistische' maar weg, mohammedanen maken daar geen onderscheid in. Volgens de islamitische tokkies zijn alle joden 'zionisten' die uitgeroeid moeten worden. Deze Marokkaanse schooiertjes durven dat tenminste toe te geven;

pi_172612419
quote:
1s.gif Op zondag 23 juli 2017 02:14 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Laat het woordje 'zionistische' maar weg, mohammedanen maken daar geen onderscheid in. Volgens de islamitische tokkies zijn alle joden 'zionisten' die uitgeroeid moeten worden. Deze Marokkaanse schooiertjes durven dat tenminste toe te geven;

Nogmaals laat ze hun religieuze oorlogjes lekker in de zandbak uitvechten, wij zijn bijna verlost van het christendom en krijgen er nog een achterlijkere religie er voor terug....
  zondag 23 juli 2017 @ 02:21:09 #96
395200 deadprez
One more rail
pi_172612421
quote:
1s.gif Op zondag 23 juli 2017 02:14 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Laat het woordje 'zionistische' maar weg, mohammedanen maken daar geen onderscheid in. Volgens de islamitische tokkies zijn alle joden 'zionisten' die uitgeroeid moeten worden. Deze Marokkaanse schooiertjes durven dat tenminste toe te geven;

Dus je verwijt moslims eigenlijk dat ze allemaal generaliseren?
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_172612450
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 22:09 schreef Toga het volgende:

[..]

Als Isral dat mocht was er geen probleem meer inderdaad
Nou en?
Blijft frappant dat het mensen hier zo boeit.
Radio Espantoso
  Moderator / Redactie FP + Sport zondag 23 juli 2017 @ 02:36:31 #98
408813 crew  trein2000
pi_172612477
quote:
Ja, je kunt een gebiedsverbod opleggen. Dus?
Niet zomaar aan alle mannnen onder de 50
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  zondag 23 juli 2017 @ 11:45:38 #99
343757 BorisDeLul
Komt hier niet meer
pi_172616852
quote:
9s.gif Op zondag 23 juli 2017 02:21 schreef deadprez het volgende:

[..]

Dus je verwijt moslims eigenlijk dat ze allemaal generaliseren?
quote:
1s.gif Op zondag 23 juli 2017 02:14 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Volgens de islamitische tokkies
pi_172669563
Leuk spelletje: zoek het verschil!

quote:
2016 :

Installing cameras at the Al-Aqsa Mosque/Al-Haram al-Sharif will enable 1.7 billion Muslims across the globe to remain in touch with the holy shrine and those taking care of it, State Minister of Media Affairs, Muhammad Momani, said on Wednesday.

The minister, who is also government spokesman, said the cameras will put an end to violations by extremist Israeli settlers, explaining that they will not be installed at praying places at the holy shrine. This is a clear evidence that the cameras are meant to monitor moves by extremist Jews and not to monitor Muslim worshippers, he explained.

Momani added that the installation of the cameras will refute Israeli claims that "Palestinian rioting" is to blame for their provocations and violations against the holy shrine by Israeli police and extremists. The minister emphasized that the cameras and the footage they will provide will help Jordan document Israeli violations and pursue legal action at international arenas.

He noted that Israeli right-wing groups oppose the installation of cameras at the holy shrine because this measure will strengthen the Jordanian presence at the holy site.
quote:
2013:

Jordan rejects Israel's move to install surveillance cameras at the Al Aqsa Mosque in occupied Jerusalem to monitor Waqf and Hashemite reconstruction workers and Muslim worshippers, Minister of State for Media Affairs and official government spokesman Mohammad Momani said on Tuesday.

"Jordan strongly dismisses the presence of a police station inside the holy Al Aqsa compound and deems it as a flagrant military assault against the freedom of worship and an interference in the affairs of the Jordanian Islamic Waqf, which has the jurisdiction and the mandate to maintain security and ensure the safety of worshippers and tourists inside the compound," he said.

Momani called on the occupation authority to remove all military manifestations from the Haram Al Sharif compound, including the police post and the cameras, which were put up last week, and all other cameras installed at the Bab al Magharebah Gate in 2011 to monitor movement into and out of the compound.

He also urged Israel to stop the "military tourism" which began in January 2012, which, along with other measures, constituted a gross violation of the freedom of worship, and had been censured by Jordan and the U.N. cultural agency UNESCO, besides amounting to a provocation against the 1.7 billion Muslims throughout the world.

Momani said Jordan also opposed all attempts by the occupation authority to impose a new status quo in Jerusalem in breach of the Jordanian-Israeli peace treaty and international law that would trigger unprecedented trouble at Al Aqsa and undermine the momentum in the U.S.-sponsored Palestinian-Israeli peace talks.
quote:
2016:

Minister of Awaqaf and Islamic Affairs Hayel Daoud said that surveillance cameras will be installed at Al Aqsa Mosque/ Al Haram Al Sharif in the coming few days.

The minister said in a statement that the Jerusalem Awqaf Department, affiliated with the Awqaf Ministry, will be in charge of the cameras, which will cover an area of 144 dunums through a control room.

"The objective behind installing these cameras is to document Israeli violations against Islamic holy sites in Jerusalem, and enable the world to follow what is happening in the courtyards of Al Aqsa Mosque around the clock," Daoud added.

The minister highlighted the legal, moral and religious importance of this step, aimed at safeguarding holy sites against Israeli transgressions.

Daoud stressed Jordan's stance, under the leadership of His Majesty King Abdullah II, which emphasized that Islamic and Christian holy sites in Jerusalem are a red line for Jordan.

The minister denied allegations that the cameras will be used against "Al Murabitun", adding that these cameras will be used to protect Jerusalem and Jerusalemites.
3 weken later:

quote:
Prime Minister Abdullah Ensour said that Jordan has always been, and will remain the staunchest supporter and defender of Palestine, its people and cause as well as its holy shrines.

Ensour added in a statement to Jordan News Agency, Petra, on Monday that, "stemming from this historic stance, the main objective behind Jordan's decision to install surveillance cameras at Haram Al Sharif compound and not inside the mosque, was to monitor and document the continued Israeli violations against Al Aqsa Mosque/Al Haram Al Sharif, which extends over an area of 144 dunums.

The objective of installing these cameras, he added was to gain legal, political and media advantages in the face of the continued Israeli practices against the sanctity of the holy places, and enable Muslims around the world to follow what is happening in the courtyards of Al Aqsa Mosque and increase their sympathy and support to it. "At the beginning, Israel tried to hinder the project through various means, but we were able to overcome that," Ensour added.

"However, we were surprised since our intention to carry out the project, by the response of some of our Palestinian brethren to the project, adding that they voiced their concern and cast doubt on its aims and objectives. "As we respect the points of views of our brethren in Palestine in general and in Jerusalem in particular, and because we always affirm our full support to the Palestinians and their aspirations at all times, we found that this project is a point of contentious and therefore, we decided to halt its implementation.

The prime minister reiterated Jordan's constant stance in defending Jerusalem and its holy shrines at all diplomatic, legal and media levels.
"Yes but no but yes but no but"

pi_172671500
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 20:35 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Onzin. Welke landen steunen Palestijnen net zoals Amerika ( en Europa in mindere mate) dat doet met Israel? De machtige oliestaten zijn te druk met hun kontje verkopen aan de Amerikanen en Joden.
Weet je hoeveel de familie krijgt van zo,n Palestijnse terrorist? 1000 euries per jaar, onder andere betaald door de Nederlandse belasting betaler. Gek he, dat die ouders niet rouwig zijn om de dood van hun eigen gevoel. Gevoel hebben ze niet
BARUJ SHEM KEVOD MALJUTO LE´OLAM VA´ED
pi_172671584
quote:
1s.gif Op zondag 23 juli 2017 02:14 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Laat het woordje 'zionistische' maar weg, mohammedanen maken daar geen onderscheid in. Volgens de islamitische tokkies zijn alle joden 'zionisten' die uitgeroeid moeten worden. Deze Marokkaanse schooiertjes durven dat tenminste toe te geven;

Wat een tuig is het ook. Dat zijn nou onze bezetters. :r
BARUJ SHEM KEVOD MALJUTO LE´OLAM VA´ED
  woensdag 26 juli 2017 @ 20:56:29 #103
405850 Eiwitshake
Russische Trol
pi_172697687
quote:
1s.gif Op zondag 23 juli 2017 02:36 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Ja, je kunt een gebiedsverbod opleggen. Dus?
Niet zomaar aan alle mannnen onder de 50
Staat er gewoon bij hoor. Een gebiedsverbod voor bijvoorbeeld groepen jongeren.
Het is heel normaal in welk land dan ook. Hoe wil je anders de openbare orde kunnen blijven handhaven?
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Nerlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
  Moderator / Redactie FP + Sport woensdag 26 juli 2017 @ 21:08:26 #104
408813 crew  trein2000
pi_172698153
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 20:56 schreef Eiwitshake het volgende:

[..]

Staat er gewoon bij hoor. Een gebiedsverbod voor bijvoorbeeld groepen jongeren.
Het is heel normaal in welk land dan ook. Hoe wil je anders de openbare orde kunnen blijven handhaven?
Een groep mensen is iets totaal anders dan alle mannen in een bepaalde leeftijd.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  donderdag 27 juli 2017 @ 21:00:14 #105
405850 Eiwitshake
Russische Trol
pi_172722153
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juli 2017 21:08 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Een groep mensen is iets totaal anders dan alle mannen in een bepaalde leeftijd.
Want alle mannen in een bepaalde leeftijd zijn geen groep mensen?
Overigens is de veiligheidssituatie in Israel vele malen nijpender als die bij ons.
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Nerlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
pi_172722386
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 22:20 schreef trein2000 het volgende:
Wie gaat Isral eens uitleggen dat met die totaal buitensporige reacties ze alleen maar geweld aanwakkeren?
Buitensporig?
Het plaatsen van metaaldetectors wat alleen maar goed voor iedereen is en ze gaan daar al staan janken met zijn allen.

Alsof het allemaal terroristen zijn die een mes meenemen en niet door de scan zouden komen :'(

Het is wachten op een groep moslims voor de beveiligingspoorten op Schiphol.
pi_172722608
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 20:05 schreef Maghrebijnse het volgende:

Ja, dus? Van mij mogen er vele zionistische joden volgen. Ik feest echter niet. Dat doen heel wat radicale joden wel, maar dat wordt natuurlijk nergens benoemd. Maar dat jij een hypocriet was, wisten we al. Dat je ook een iq van... hebt ook.
Als je blij bent en wilt dat er mee dood gaan dan is dat hetzelfde als het vieren van een feest. Walgelijk dat iemand zoiets kan willen.

Gewoon een misselijke omgeving daar. Enige waar ze daar aan kunnen denken is elkaar afslachten. Man hou die grens lekker aan en leef met elkaar. Echt 2 misselijke landen, hoe durft Isral te denken Gods volk te zijn (onBijbelse gedachte) en zelfde voor de Palestijnen dat Allah er blij mee zou zijn.
  Moderator / Redactie FP + Sport donderdag 27 juli 2017 @ 21:42:30 #108
408813 crew  trein2000
pi_172723440
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 21:08 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Buitensporig?
Het plaatsen van metaaldetectors wat alleen maar goed voor iedereen is en ze gaan daar al staan janken met zijn allen.

Alsof het allemaal terroristen zijn die een mes meenemen en niet door de scan zouden komen :'(

Het is wachten op een groep moslims voor de beveiligingspoorten op Schiphol.
Lees mijn andere reacties ook ff
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_172725437
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 21:15 schreef bianconeri het volgende:

[..]
.. hoe durft Isral te denken Gods volk te zijn (onBijbelse gedachte) en zelfde voor de Palestijnen dat Allah er blij mee zou zijn.
Een land kan niet denken, dat doen de mensen. Daarnaast bepalen niet de mensen (direct) een beleid, dat doet de regering. Nu wordt het interessant: wat doet de regering actie ondernemen? Als haar burgers in gevaar komen of als haar eigen burgers acties ondernemen die situaties creren die gevaar kunnen opleveren voor andere burgers: een moordenaar wordt vastgezet, ook als dat een eigen burger is. Daar zit het verschil, hij wordt niet aangemoedigd of geprezen om pallies te vermoorden. Als dat andersom nou ook eens zo was zou er hoop zijn. Maar zolang Hamas nog in haar handvest "de vernietiging van Zionistische identiteit" (ze durven niet eens de naam Israel te gebruiken, wat dat zou erkenning betekenen) heeft staan, zie ik geen enkele reden te onderhandelen.
Temeer de reden waarom ik de term Palestijnen niet wil gebruiken, het zijn grotendeels Arabieren uit Egypte.
Racist
pi_172729698
Ben benieuwd wat we vanmiddag kunnen verwachten.
  vrijdag 28 juli 2017 @ 09:01:46 #111
343757 BorisDeLul
Komt hier niet meer
pi_172730544
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 22:39 schreef Toga het volgende:

[..]

Een land kan niet denken, dat doen de mensen. Daarnaast bepalen niet de mensen (direct) een beleid, dat doet de regering. Nu wordt het interessant: wat doet de regering actie ondernemen? Als haar burgers in gevaar komen of als haar eigen burgers acties ondernemen die situaties creren die gevaar kunnen opleveren voor andere burgers: een moordenaar wordt vastgezet, ook als dat een eigen burger is. Daar zit het verschil, hij wordt niet aangemoedigd of geprezen om pallies te vermoorden. Als dat andersom nou ook eens zo was zou er hoop zijn. Maar zolang Hamas nog in haar handvest "de vernietiging van Zionistische identiteit" (ze durven niet eens de naam Israel te gebruiken, wat dat zou erkenning betekenen) heeft staan, zie ik geen enkele reden te onderhandelen.
Temeer de reden waarom ik de term Palestijnen niet wil gebruiken, het zijn grotendeels Arabieren uit Egypte.
Palestijnen zijn net zo goed een ding als Amerikanen dat zijn. Of spreek je nog steeds van Britse kolonisten? ;)

De meeste Palestijnen zijn geboren daar waar ze nu wonen, Palestina dus. Het is daarom niet terecht of adequaat om het over "Egyptische Arabieren" te hebben. Omgekeerd gebeurt dat namelijk ook met de joden en dat is net zo irrelevant.

Verder eens. Hamas dient te verdwijnen voor er weer gesproken kan worden. Goedschiks of kwaadschiks. Maar wat eigenlijk moet verdwijnen, is de jodenhaat en de islamitische gedachte dat hun grond wordt bezet door een niet-islamitische machtsbasis. Dat is eerder gebeurd; Spanje en een aantal landen tegen Rusland aan. Ze moeten het eerst maar eens accepteren, zoals Jordani en Egypte al hebben gedaan. Daarna kan de haat misschien verdwijnen.
pi_172731980
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 22:39 schreef Toga het volgende:

[..]

Een land kan niet denken, dat doen de mensen. Daarnaast bepalen niet de mensen (direct) een beleid, dat doet de regering. Nu wordt het interessant: wat doet de regering actie ondernemen? Als haar burgers in gevaar komen of als haar eigen burgers acties ondernemen die situaties creren die gevaar kunnen opleveren voor andere burgers: een moordenaar wordt vastgezet, ook als dat een eigen burger is. Daar zit het verschil, hij wordt niet aangemoedigd of geprezen om pallies te vermoorden. Als dat andersom nou ook eens zo was zou er hoop zijn. Maar zolang Hamas nog in haar handvest "de vernietiging van Zionistische identiteit" (ze durven niet eens de naam Israel te gebruiken, wat dat zou erkenning betekenen) heeft staan, zie ik geen enkele reden te onderhandelen.
Temeer de reden waarom ik de term Palestijnen niet wil gebruiken, het zijn grotendeels Arabieren uit Egypte.
:Y ^O^
BARUJ SHEM KEVOD MALJUTO LE´OLAM VA´ED
pi_172738670
Blijkbaar weer flinke rellen omdat de moslims weer boos zijn vanwege de veiligheidsmaatregelen na de zoveelste islamitische geweldexplosie.

https://twitter.com/searc(...)q=%23AlAqsa&src=typd

https://www.i24news.tv/en/tv/live

qudsn twitterde op vrijdag 28-07-2017 om 15:24:54 ??????? ????? ??? ???? ????? ???????? ??? ???? "??????" ???? ????? ???????. https://t.co/YwH5ONH9Rl reageer retweet
pi_172738798
pi_172745359
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 20:29 schreef Hathor het volgende:

[..]

Zo'n beetje het hele midden oosten is hun bondgenoot, hoeveel meer wil je er hebben dan?
Nee, het hele midden oosten gebruikt de Palestijnen voor hun eigen doeleinden. Altijd ten nadele van de Palestijnen zelf. Maar ja het is natuurlijk makkelijker om Israel de schuld te geven.
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')