abonnement Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 vrijdag 21 juli 2017 @ 09:11:14 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_172567971
PURMEREND - De politie onderzoekt een extreem gewelddadige ontvoering en afpersing in het motorbendecircuit. Een man uit Purmerend is langdurig gemarteld, waarna naar familieleden deze foto werd gestuurd om geld te eisen.



Het is de tweede keer in korte tijd dat een dergelijke martelfoto opduikt in een politieonderzoek. „Het gaat om een zeer ernstige zaak”, aldus de politie.

Er zijn arrestaties verricht in het onderzoek. Dat melden meerdere bronnen aan De Telegraaf die ook de foto van het slachtoffer stuurden.

http://www.telegraaf.nl/b(...)_en_afgeperst__.html

Toepasselijk T-shirt.

:{
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 21 juli 2017 @ 09:24:29 #2
180174 Diemux
People vs Me
pi_172568132
Ach die meneer zal vast zeer onschuldig zijn.
pi_172568159
Bizar verhaal. Begrijp ook werkelijk niet wat mensen er nou zo aantrekkelijk aan vinden om zich bij een dergelijk clubje aan te sluiten.

Ken zelf ook zo'n persoon, werkelijk om je te bescheuren. Het is een hierarchie waar je eng van wordt, de helft heeft niet eens een motor. Kom ik hem snachts tegen in de stad, staat hij buiten. "Wat sta je hier te doen? " "Op de motorfietsen passen van de hogeren in rang die binnen zitten".

Tja, en dan ben je een volwassen vent met een vrouw en een kind thuis. Sta je om 2:30 in de nacht op straat op motorfietsen te passen terwijl je "vrienden" zich vermaken in aftandse hoerenbar :')
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_172568246
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 09:25 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
"Wat sta je hier te doen? " "Op de motorfietsen passen van de hogeren in rang die binnen zitten".

Tja, en dan ben je een volwassen vent met een vrouw en een kind thuis. Sta je om 2:30 in de nacht op straat op motorfietsen te passen terwijl je "vrienden" zich vermaken in aftandse hoerenbar
:{

(daar heeft hij zelf voor gekozen, neem ik aan?)
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_172568430
Het is niet dezelfde vent die aan de verwarming lag vastgeketend want die heeft meer haar.
Zou het om dezelfde club gaan?
´
pi_172568445
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 09:30 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

:{

(daar heeft hij zelf voor gekozen, neem ik aan?)
Dat maakt het juist zo sneu.
Dat je dit soort vernedering wilt doorstaan om ergens bij te horen. Zelfde verschijnsel als mensen die de meest bizarre ontgroeningen doorstaan om maar bij een studentenclubje te mogen horen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  vrijdag 21 juli 2017 @ 09:59:58 #7
420575 VAS
En daar is alles mee gezegd
pi_172568653
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 09:44 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Dat maakt het juist zo sneu.
Dat je dit soort vernedering wilt doorstaan om ergens bij te horen. Zelfde verschijnsel als mensen die de meest bizarre ontgroeningen doorstaan om maar bij een studentenclubje te mogen horen.
Ja triest he, ik moet er ook altijd zo om lachen, maar blijf het sneu vinden :')
't gaat
  User die overal opduikt 2022 vrijdag 21 juli 2017 @ 10:01:23 #8
186611 Haags
pi_172568672
Tof. Mogen ze wel een film van maken.
Zonder wrijving geen glans
pi_172568701
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 09:44 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Dat maakt het juist zo sneu.
Dat je dit soort vernedering wilt doorstaan om ergens bij te horen. Zelfde verschijnsel als mensen die de meest bizarre ontgroeningen doorstaan om maar bij een studentenclubje te mogen horen.
Hoe leg je dat uit aan je vrouw? 8)7
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_172568717
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 09:44 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Dat maakt het juist zo sneu.
Dat je dit soort vernedering wilt doorstaan om ergens bij te horen. Zelfde verschijnsel als mensen die de meest bizarre ontgroeningen doorstaan om maar bij een studentenclubje te mogen horen.
Die satudara documentaire vond ik écht fantastisch!

"WAT BETEKENT NO CONTACT?"

"uhhh geen contact meneer pres"

*Bitchslap in zijn gezicht*

_O- _O- _O- _O- _O-

Fantastisch! Dat is een volwassen man die zich dat laat gebeuren!
pi_172568794
Zo ontzettend sneu die clubjes . Ken er ook eentje, dat is echt de allergrootste kneus. En maar blijven roepen 'We worden gediscrimineerd door de overheid, we zijn gewoon een motorclubje'
Als je daar tegenin gaat krijg je een scheldtirade te verduren.
pi_172569807
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 10:04 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Die satudara documentaire vond ik écht fantastisch!

"WAT BETEKENT NO CONTACT?"

"uhhh geen contact meneer pres"

*Bitchslap in zijn gezicht*

_O- _O- _O- _O- _O-

Fantastisch! Dat is een volwassen man die zich dat laat gebeuren!
Fantastisch inderdaad. En dan de "pres" die naar zijn borstplaatje met "president" wijst terwijl hij briest: "staat hier koekwaus???!!!??"

Jezus wat triest.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_172569845
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 11:06 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Fantastisch inderdaad. En dan de "pres" die naar zijn borstplaatje met "president" wijst terwijl hij briest: "staat hier koekwaus???!!!??"

Jezus wat triest.
haha, ja. Het zijn gewoon een stel onzekere kleuters. Clubhuisje spelen :')
pi_172570040
http://www.crimesite.nl/m(...)-mislukte-drugsdeal/

Zou gaan om een partij verdwenen wiet.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')