abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 21 juli 2017 @ 11:24:45 #26
467997 Rocco.Caine
Certified Boss
pi_172570178
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 09:19 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Super grappig ha ha ha ha ha ha ha.

gr. gr. jemoeder.
:')

quote:
18s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 09:50 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Goh je bent de eerste die die grap maakt. _O_.
Ik ben dan ook een OG, origineel en gangster
Niggas try to be the king, but the ace is back
  vrijdag 21 juli 2017 @ 12:27:55 #27
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_172571453
Ik snap het wel

Botswana: 5 dappere toeristen per jaar, 2 daarvan worden ontvoerd en vermoord. 5 krantenartikels
UK: 20.000.000 halftamme malloten toeristen per jaar. 30 daarvan stoten hun teen of lopen op het spoor na een bezopen nacht clubbing en smerige wijven lebberen. 80.000 krantenartikels.

Goed werk, Canada.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_172572060
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 12:27 schreef SpecialK het volgende:
Ik snap het wel

Botswana: 5 dappere toeristen per jaar,
Dan is denk ik je google kapot.
  Redactie Frontpage vrijdag 21 juli 2017 @ 13:06:51 #29
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_172572220
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 11:24 schreef Rocco.Caine het volgende:

[..]

:')

[..]

Inderdaad, die grap van je was :')
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  vrijdag 21 juli 2017 @ 13:11:35 #30
467997 Rocco.Caine
Certified Boss
pi_172572338
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 13:06 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Inderdaad, die grap van je was :')
Was alleen geen grap maar gewoon true story :')

Aan een vlaamse chick vragen of je in haar bek mag poepen en zij dan geil antwoord, ja dat mag. Dát is een grap
Niggas try to be the king, but the ace is back
  vrijdag 21 juli 2017 @ 13:23:48 #31
405562 Erno-BE
Greatest virgin in the world
pi_172572626
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 11:16 schreef ITrade het volgende:
Niet echt heel vreemd toch?
Wat precies maakt volgens jou een dictatuur onveilig voor een tourist?

Wit Rusland heeft misschien wat vreemde regels zoals geen foto's maken van bepaalde gebouwen, veel meer problemen als dat zal je niet snel krijgen.
Ik vind het vooral opmerkelijk dat de Canadeze overheid België, Frankrijk en de UK aangegeven heeft als "bijzondere veiligheidsrisico's", terwijl landen als Bulgarije, Roemenië, Macedonië en Servië aangegeven staan als veilig, terwijl deze landen toch wel wat kleine criminaliteit en corruptie kennen. Een dictatuur is niet per se onveilig. Als Balkanlanden en Oost-Europese landen veilig zijn, dan zijn moderne West-Europese landen als België, Frankrijk en de UK dat ook. Niet dus, volgens de Canadeze overheid. Dat is opmerkelijk.
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
  vrijdag 21 juli 2017 @ 13:34:21 #32
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_172572908
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 12:59 schreef qajariaq het volgende:

[..]

Dan is denk ik je google kapot.
Het gaat niet om de exacte aantallen, kindje.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_172572968
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 13:34 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Het gaat niet om de exacte aantallen, kindje.
Maar je grove schatting zat er ook wel erg ver naast. Toerisme is de op een na belangrijkste inkomsten bron. Zelfs in Volendam kunnen ze dat niet zeggen.
  vrijdag 21 juli 2017 @ 13:39:16 #34
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_172573055
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 13:36 schreef qajariaq het volgende:

[..]

Maar je grove schatting zat er ook wel erg ver naast. Toerisme is de op een na belangrijkste inkomsten bron. Zelfs in Volendam kunnen ze dat niet zeggen.
Ik denk dat dat meer zegt over de overige industrieen dan over het toerisme zelf.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_172575568
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 13:39 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ik denk dat dat meer zegt over de overige industrieen dan over het toerisme zelf.
Nog steeds google niet gevonden? BNP is er hoger dan vrijwel alle buurlanden. Het is een dun bevolkt land met vreselijk veel zeer interessante natuur. Gelukkig zijn er landen die knap met hun natuur om kunnen gaan en er op die manier een hoop mensen van een inkomen kunnen voorzien.

Maar google zelf eens lui kreng. :W
pi_172578833
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 13:23 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Ik vind het vooral opmerkelijk dat de Canadeze overheid België, Frankrijk en de UK aangegeven heeft als "bijzondere veiligheidsrisico's", terwijl landen als Bulgarije, Roemenië, Macedonië en Servië aangegeven staan als veilig, terwijl deze landen toch wel wat kleine criminaliteit en corruptie kennen. Een dictatuur is niet per se onveilig. Als Balkanlanden en Oost-Europese landen veilig zijn, dan zijn moderne West-Europese landen als België, Frankrijk en de UK dat ook. Niet dus, volgens de Canadeze overheid. Dat is opmerkelijk.
Begrijp je het dan niet? De Canadeze overheid adviseert haar inwoners over veiligheidsrisico's in het buitenland. Oftewel jij denkt dat België net zo veilig is als Balkanland, maar hun zien dat anders.

Als je in de afgelopen jaren zou hebben gereisd tussen deze Oost-Europese landen, Balkanlanden en het westen had je wel kunnen zien dat het advies niet eens zo gek is.

Dat jij vind dat België veiliger is, dat is opmerkelijk.

Corruptie komt in heel veel landen voor en is opzich niet zo heel spannend. Criminaliteit komt ook overal voor..
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  vrijdag 21 juli 2017 @ 18:10:13 #37
451005 Grems
Clown World
pi_172578992
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 13:23 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Ik vind het vooral opmerkelijk dat de Canadeze overheid België, Frankrijk en de UK aangegeven heeft als "bijzondere veiligheidsrisico's", terwijl landen als Bulgarije, Roemenië, Macedonië en Servië aangegeven staan als veilig, terwijl deze landen toch wel wat kleine criminaliteit en corruptie kennen. Een dictatuur is niet per se onveilig. Als Balkanlanden en Oost-Europese landen veilig zijn, dan zijn moderne West-Europese landen als België, Frankrijk en de UK dat ook. Niet dus, volgens de Canadeze overheid. Dat is opmerkelijk.
Dat is helemaal niet opmerkelijk. In België, Frankrijk en het VK heb je minimaal net zoveel kleine criminaliteit als in Oost-Europa. Wellicht meer, sinds Schengen. Corruptie heb je, over het algemeen, geen last van als toerist.

Wat je in Oost-Europa niet hebt is cultuurverrijking. Niet in de "ey, pssst, kankerhoer!" vorm en al helemaal niet van de Machester/Nice/Stockholm/Parijs/Parijs/Parijs/Londen/Londen/Londen/Berlijn variant.
pi_172579394
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 18:10 schreef Grems het volgende:

[..]

Dat is helemaal niet opmerkelijk. In België, Frankrijk en het VK heb je minimaal net zoveel kleine criminaliteit als in Oost-Europa. Wellicht meer, sinds Schengen. Corruptie heb je, over het algemeen, geen last van als toerist.

Wat je in Oost-Europa niet hebt is cultuurverrijking. Niet in de "ey, pssst, kankerhoer!" vorm en al helemaal niet van de Machester/Nice/Stockholm/Parijs/Parijs/Parijs/Londen/Londen/Londen/Berlijn variant.
Dit dus.
pi_172579497
THE WEST IS THE BEST. ^O^
Belgistan :')
paypal.me/taaladvies
  vrijdag 21 juli 2017 @ 18:41:54 #40
451005 Grems
Clown World
pi_172579640
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 18:27 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Dit dus.
De subjectieve veiligheidsbeleving van de inwoners van

Parijs vs Boekarest

Stockholm vs Tallinn

Londen vs Warschau

:') :') :') < voor de TS uiteraard
pi_172580037
Dictaturen zijn vaak juist heel veilig als je netjes in de pas loopt.

In Saoudie Arabië kun je je portemonnee midden op een drukke markt neerleggen, 5 uur later terugkomen en dan heeft waarschijnlijk niemand hem aangeraakt.

Daarbij is België een broeinest van terreur en incompetente overheidsdiensten. Een gevaarlijke combinatie...
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  vrijdag 21 juli 2017 @ 21:13:52 #42
405562 Erno-BE
Greatest virgin in the world
pi_172583279
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 18:41 schreef Grems het volgende:

[..]

De subjectieve veiligheidsbeleving van de inwoners van

Parijs vs Boekarest

Stockholm vs Tallinn

Londen vs Warschau

:') :') :') < voor de TS uiteraard

Flinke verschillen

Maar ik plaats er wel kantekeningen bij. Zo is Talinn niet meer dan een veredelde provinciestad in een land dat internationaal vrijwel niets voorstelt en vallen Bucharest en Warschau in het niets met London en Parijs qua grootte, status en voorzieningen.

Estland is ook een erg verwesterd en relatief welvarend land. Roemenië heeft een erg slecht imago, of dat terecht is, weet ik niet, ben er nog nooit geweest. Polen heeft een beter imago, maar de PiS-regering is zwaar kut. Daarentegen is Polen ook erg verwesterd.
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
  vrijdag 21 juli 2017 @ 23:58:26 #43
411456 Halveprijs
Twee keer de helft
pi_172588057
Ik keek even naar het advies van Nederland, dat zoals voor veel andere landen omschrijft dat je de normale veiligheidsmaatregelen moet treffen. Ik lees het de normale voorzorgsmaatregelen voor dat specifieke land. Belgié kent dus een ander advies, omdat het er nu even wat anders is als men zou verwachten.

Netherlands - Exercise normal security precautions (Risklevel)

There is no nationwide advisory in effect for the Netherlands. Exercise normal security precautions.

Maar ook onder het kopje veiligheid staat voor Nederland:
There is a threat of terrorism and attacks could occur at any time.

Since 2013, the Dutch government has maintained the threat level in the Netherlands at "substantial". This is the second-highest level in the Netherlands' four-level rating system
pi_172588425
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 08:06 schreef Plompzakker het volgende:
Waarschijnlijk hebben ze ook naar de kwaliteit van het wegennet gekeken
en vele lampen die er hangen
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 22 juli 2017 @ 00:27:05 #45
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_172588657
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 23:58 schreef Halveprijs het volgende:
Ik keek even naar het advies van Nederland, dat zoals voor veel andere landen omschrijft dat je de normale veiligheidsmaatregelen moet treffen. Ik lees het de normale voorzorgsmaatregelen voor dat specifieke land. Belgié kent dus een ander advies, omdat het er nu even wat anders is als men zou verwachten.

Netherlands - Exercise normal security precautions (Risklevel)

There is no nationwide advisory in effect for the Netherlands. Exercise normal security precautions.

Maar ook onder het kopje veiligheid staat voor Nederland:
There is a threat of terrorism and attacks could occur at any time.

Since 2013, the Dutch government has maintained the threat level in the Netherlands at "substantial". This is the second-highest level in the Netherlands' four-level rating system
En in Frankrijk was/is er een noodtoestand van een flink aantal maanden. Dat zal net het verschil maken.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_172588923
Waarom is Amerika blauw? De kans dat je daar in een schietpartij raakt lijkt me groter dan een aanslag in Europa.
stupidity has become as common as common sense was before
  zaterdag 22 juli 2017 @ 01:09:28 #47
411456 Halveprijs
Twee keer de helft
pi_172589255
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 00:27 schreef Nattekat het volgende:
En in Frankrijk was/is er een noodtoestand van een flink aantal maanden. Dat zal net het verschil maken.
In België Engeland en Frankrijk aanslagen geweest. Ze zijn hetzelfde gekleurd. Wat is je punt?

quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 00:40 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom is Amerika blauw? De kans dat je daar in een schietpartij raakt lijkt me groter dan een aanslag in Europa.
Ik denk dus dat landen alleen een andere kleur krijgen wanneer de huidige situatie anders is, dan je zou verwachten in de omschrijving elders op die pagina. In het tabblad risico's en veiligheid staat dat er in sommige buurten een veel crimineel geweld of schietpartijen voorkomen:
quote:
"The possession of firearms and the frequency of violent crime are generally more prevalent in the U.S. than in Canada
Amerika op de kaart zal een andere kleur krijgen wanneer men bijvoorbeeld landelijk een aanslag verwacht of wanneer rellen nationaal zijn.

Kijk dus niet alleen naar die kaart, zoals je dat ook niet bij de Nederlandse overheidssite zou moeten doen. Ander zou ik ook kunnen zeuren dat heel China en India dezelfde kleur hebben terwijl die landen zo groot zijn dat ze intern verschillende mate van veiligheid kennen.
pi_172589307
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 18:41 schreef Grems het volgende:

[..]

De subjectieve veiligheidsbeleving van de inwoners van

Parijs vs Boekarest

Stockholm vs Tallinn

Londen vs Warschau

:') :') :') < voor de TS uiteraard

wat voor scheitlijer ben je nou weer als je in stockholm niet over straat durft hahahahaha.
pi_172589375
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 00:40 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom is Amerika blauw? De kans dat je daar in een schietpartij raakt lijkt me groter dan een aanslag in Europa.
Die konden ze niet in een andere kleur afbeelden, zou eigenlijk rood moeten zijn de kleur van Trump.
pi_172589391
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 01:09 schreef Halveprijs het volgende:

[..]

In België Engeland en Frankrijk aanslagen geweest. Ze zijn hetzelfde gekleurd. Wat is je punt?

[..]

Ik denk dus dat landen alleen een andere kleur krijgen wanneer de huidige situatie anders is, dan je zou verwachten in de omschrijving elders op die pagina. In het tabblad risico's en veiligheid staat dat er in sommige buurten een veel crimineel geweld of schietpartijen voorkomen:

[..]

Amerika op de kaart zal een andere kleur krijgen wanneer men bijvoorbeeld landelijk een aanslag verwacht of wanneer rellen nationaal zijn.

Kijk dus niet alleen naar die kaart, zoals je dat ook niet bij de Nederlandse overheidssite zou moeten doen. Ander zou ik ook kunnen zeuren dat heel China en India dezelfde kleur hebben terwijl die landen zo groot zijn dat ze intern verschillende mate van veiligheid kennen.
Canada ontkent de aanslagen in de VS.

https://en.wikipedia.org/(...)2010.E2.80.93present
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')