Enkel je zaadquote:Op donderdag 20 juli 2017 19:44 schreef Mr.Ping het volgende:
Geef NOOIT je telefoonnummer aan een Aziatische vrouw!
Nee man, vind ze nog goor ookquote:Op donderdag 20 juli 2017 19:45 schreef de_boswachter het volgende:
Maar de vraag is; heb je er misbruik van gemaakt. Lees; paar van die wijven gebalt en na twee tientjes tussen de tieten te hebben neergelegd er vandoor gegaan?
Je moet toch wat te doen hebben op het strandquote:Op donderdag 20 juli 2017 19:44 schreef CoolGuy het volgende:
En je bent dus zó ontzettend bezig met vrouwen, dat je dus op fucking vakantie gaat zitten tinderen om aan jezelf te bevestigen dat 'alle thaise vrouwen' hoeren zijn.
Dat is minstens net zo treurig als de mannen waar je zojuist aan refereerde.
Hier komt TS niet meer vanaf, binnen een week zal er een opa dood gaan of de huisbuffel ziek worden. En dan wil met geld zien van die rijke Nederlander!quote:
Correct, maar dat hoeft niet per definitie te zijn dat je op je telefoon zit te tinderen omdat je graag bevestiging hebt blabla. Maar jij koos er voor, van alle dingen die je op het strand kunt doen, om uitgerekend dát te doen wat je deed.quote:Op donderdag 20 juli 2017 19:47 schreef BoesB het volgende:
[..]
Je moet toch wat te doen hebben op het strand
quote:Op donderdag 20 juli 2017 19:47 schreef BoesB het volgende:
[..]
Je moet toch wat te doen hebben op het strand
Dit inderdaadquote:Op donderdag 20 juli 2017 19:49 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Hier komt TS niet meer vanaf, binnen een week zal er een opa dood gaan of de huisbuffel ziek worden. En dan wil met geld zien van die rijke Nederlander!
Nouja, het is niet dat ik dat 3 weken fulltime heb zitten doen ofzo.quote:Op donderdag 20 juli 2017 19:49 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Correct, maar dat hoeft niet per definitie te zijn dat je op je telefoon zit te tinderen omdat je graag bevestiging hebt blabla. Maar jij koos er voor, van alle dingen die je op het strand kunt doen, om uitgerekend dát te doen wat je deed.
Dat is...treurig.
Welnee. Hij heeft eerst Forest Gump gekeken.quote:Op donderdag 20 juli 2017 19:49 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Hier komt TS niet meer vanaf, binnen een week zal er een opa dood gaan of de huisbuffel ziek worden. En dan wil met geld zien van die rijke Nederlander!
Dat wist je niet? Je bent er net de draak mee aan 't steken dat die vrouwen al na enkele minuten roepen dat ze je missen, uiteindelijk alles vanwege geldelijk gewin, want je wist al wat er ging komen en je genoot van de bevestiging, maar daarna ben je ineens verrast dat dat komt omdat ze het financieel slecht hebben? in een toeristisch gebied? In een relatief arm land?quote:Op donderdag 20 juli 2017 19:50 schreef BoesB het volgende:
[..]
Wist niet dat die lui het daar zo slecht hadden trouwen financieel gezien.
En daar geen neukavontuur slepen. Dan faal je toch wel een beetje.quote:Op donderdag 20 juli 2017 19:51 schreef BoesB het volgende:
[..]
Nouja, het is niet dat ik dat 3 weken fulltime heb zitten doen ofzo.
3 avonden per week een uurtje gemiddeld, dan heb je al honderden keren beet.
Het is hun werk, sommigen hebben wel 10 "sponsoren" die ze elke maand wat geld doneren.quote:Op donderdag 20 juli 2017 19:53 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat wist je niet? Je bent er net de draak mee aan 't steken dat die vrouwen al na enkele minuten roepen dat ze je missen, uiteindelijk alles vanwege geldelijk gewin, want je wist al wat er ging komen en je genoot van de bevestiging, maar daarna ben je ineens verrast dat dat komt omdat ze het financieel slecht hebben?
Dat had ik gewoon gedaanquote:Op donderdag 20 juli 2017 19:45 schreef de_boswachter het volgende:
Maar de vraag is; heb je er misbruik van gemaakt. Lees; paar van die wijven gebalt en na twee tientjes tussen de tieten te hebben neergelegd er vandoor gegaan?
Relatief ja.quote:Op donderdag 20 juli 2017 19:53 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat wist je niet? Je bent er net de draak mee aan 't steken dat die vrouwen al na enkele minuten roepen dat ze je missen, uiteindelijk alles vanwege geldelijk gewin, want je wist al wat er ging komen en je genoot van de bevestiging, maar daarna ben je ineens verrast dat dat komt omdat ze het financieel slecht hebben? in een toeristisch gebied? In een relatief arm land?
En jij ging daar heen omdat.....?quote:Op donderdag 20 juli 2017 19:55 schreef BoesB het volgende:
[..]
Relatief ja.
In colombia hebben ze het ook niet breed, maar daar zijn de vrouwen echt niet zo hoerig naar alles wat ook maar een beetje westers over komt.
Denk dat het ook komt omdat die domme aziaten ook gewoon enorm merken/status geil zijn, karakter hebben ze totaal niet om zelf iets te willen bereiken, gewoon lekker je kut verkopen en hopen dan weer een D & G bril te kunnen kopen. Dat is wel iets typisch thais denk ik. Daarom verdienen ze ook zo'n leven als je het mij vraagt.
Hoerig is wat wij als Westerlingen ervan maken. De vrouwen daar zijn meer in het pleasen en tevreden houden van dr mannen volgens mij. En wat makkelijker qua seks dus.quote:Op donderdag 20 juli 2017 19:55 schreef BoesB het volgende:
[..]
Relatief ja.
In colombia hebben ze het ook niet breed, maar daar zijn de vrouwen echt niet zo hoerig naar alles wat ook maar een beetje westers over komt.
Denk dat het ook komt omdat die domme aziaten ook gewoon enorm merken/status geil zijn, karakter hebben ze totaal niet om zelf iets te willen bereiken, gewoon lekker je kut verkopen en hopen dan weer een D & G bril te kunnen kopen. Dat is wel iets typisch thais denk ik. Daarom verdienen ze ook zo'n leven als je het mij vraagt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |