abonnement Unibet Coolblue
pi_172552153
Beste allemaal,

Op mijn bucket list staat nog steeds een wedstrijd van Boca Juniors op mijn lijst.
Nu ik aankomend jaar (2018) veel vrije tijd en mijn financiële situatie flink aan het verbeteren is. Is het misschien wel tijd om samen met mijn vader deze lang gekoesterde wens uit te laten komen.
Maar ik zocht eigenlijk een package deal met transfers wedstrijd hotel alles erbij maar kan helaas niets vinden. Ik weet toevallig dat mensen op dit forum een wedstrijd van Boca hebben gepakt dus wie weet kunnen jullie mij iets meer info geven ?!

Alvast bedankt!
pi_172553701
Homefans wellicht?
  donderdag 20 juli 2017 @ 18:02:25 #3
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_172554588
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 16:03 schreef Beverwijker het volgende:
Beste allemaal,

Op mijn bucket list staat nog steeds een wedstrijd van Boca Juniors op mijn lijst.
Nu ik aankomend jaar (2018) veel vrije tijd en mijn financiële situatie flink aan het verbeteren is. Is het misschien wel tijd om samen met mijn vader deze lang gekoesterde wens uit te laten komen.
Maar ik zocht eigenlijk een package deal met transfers wedstrijd hotel alles erbij maar kan helaas niets vinden. Ik weet toevallig dat mensen op dit forum een wedstrijd van Boca hebben gepakt dus wie weet kunnen jullie mij iets meer info geven ?!

Alvast bedankt!
Je zou deze kunnen proberen: https://www.vi-travel.nl/offerte-aanvraag

Verder lijkt het me dat je veel goedkoper uit bent als je alles gewoon zelf boekt.
pi_172554670
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 16:03 schreef Beverwijker het volgende:
Beste allemaal,

Op mijn bucket list staat nog steeds een wedstrijd van Boca Juniors op mijn lijst.
Nu ik aankomend jaar (2018) veel vrije tijd en mijn financiële situatie flink aan het verbeteren is. Is het misschien wel tijd om samen met mijn vader deze lang gekoesterde wens uit te laten komen.
Maar ik zocht eigenlijk een package deal met transfers wedstrijd hotel alles erbij maar kan helaas niets vinden. Ik weet toevallig dat mensen op dit forum een wedstrijd van Boca hebben gepakt dus wie weet kunnen jullie mij iets meer info geven ?!

Alvast bedankt!
Als je je financiële situatie niet gelijk een deuk wil geven zou ik zelf dat hotel boeken en gewoon een bus pakken. Tickets weet ik niet of je daar gewoon op een wedstrijddag zelf makkelijk aan komt via derden.
Van alles is weer waardeloos.
pi_172566685
Zo zou ik nog weleens een wedstrijd van FC Volendam willen bezoeken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')