Lekker boeiend, de Italiaan in Nederland smaakt ook nergens naar vergeleken met echte Italiaanse.quote:Op donderdag 20 juli 2017 15:39 schreef Chewie het volgende:
geen, is van hetzelfde niveau als de dr oetker pizza's bij de supermarkt.
Pizza's haal je bij een echte Italiaan.
Dan ga jij naar de verkeerde Italiaan en dan nog zelfs de kebabzaak maakt betere pizza's als die meuk van Domino'squote:Op donderdag 20 juli 2017 15:40 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Lekker boeiend, de Italiaan in Nederland smaakt ook nergens naar vergeleken met echte Italiaanse.
Ben naar meerdere pizzarias geweest en ze zijn allemaal troep vergeleken met de echte Italiaan.quote:Op donderdag 20 juli 2017 15:44 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dan ga jij naar de verkeerde Italiaan en dan nog zelfs de kebabzaak maakt betere pizza's als die meuk van Domino's
En dan vraag je om tips voor Domino'squote:Op donderdag 20 juli 2017 15:44 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Ben naar meerdere pizzarias geweest en ze zijn allemaal troep vergeleken met de echte Italiaan.
Gast, ben je überhaupt ooit in Italië geweest? Je praat een beetje dom.quote:Op donderdag 20 juli 2017 15:46 schreef Chewie het volgende:
[..]
En dan vraag je om tips voor Domino's
Best jammer dat er in dat kutgat waar je woont geen goede Italiaan te vinden is maar om dan naar Domino's te gaan is ook zo iets. Haal dan een Dr Oetker pizza bij je lokale supermarkt, ook rommel maar goedkoper.
Ja regelmatig maar wat heeft dat met domino's te maken? Of ben je zelf een beetje dom? Domme vraag natuurlijk want erg slim ben je niet als je vrijwillig die troep van domino's tot je neemt.quote:Op donderdag 20 juli 2017 15:48 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Gast, ben je überhaupt ooit in Italië geweest? Je praat een beetje dom.
Dat ligt toch echt aan dat kutgat waar je woont, ik kan hier gewoon kiezen voor echte Italianen die zelfs in Italie bekend zijn zoals Contini (ok zijn pa was wel een stukje beter)quote:Ik ga daar heen voor makkelijk,snelle en goedkope pizza heb nu geen behoefte om naar een wannabe Italiaan te gaan.
Ik ga voor de fastfood niet voor pizza naar dominoo.quote:Op donderdag 20 juli 2017 15:52 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ja regelmatig maar wat heeft dat met domino's te maken? Of ben je zelf een beetje dom? Domme vraag natuurlijk want erg slim ben je niet als je vrijwillig die troep van domino's tot je neemt.
[..]
Dat ligt toch echt aan dat kutgat waar je woont, ik kan hier gewoon kiezen voor echte Italianen die zelfs in Italie bekend zijn zoals Contini (ok zijn pa was wel een stukje beter)
Is new York pizza ofzo better?quote:Op donderdag 20 juli 2017 15:53 schreef Apekoek het volgende:
Domino's is sowieso net niet, maar toen die dingen laatst 4 euro per stuk waren vond ik de extravaganzza wel erg de moeite waard.
Dan krijg je bij dominos twee stukjes vlees en voor de rest verzuip je in de smerige saus.quote:
Volgens mij kun jij niet zo heel goed lezen, dit is namelijk niet wat ik beweer. Wat ik beweer is dat een echte Italiaan in Nederland veruit superieur is aan dominos (wat gewoon niveau diepvriespizza is en in elkaar gezet wordt door een stel puisterige pubers, eet smakelijk!), ja er zit duidelijk verschil in tussen een pizza in Italie en die in Nederland. Zo heb je in Nederland (en in Groningen al helemaal) veel meer keuze in hoe die belegd wordt dan in Italie.quote:Op donderdag 20 juli 2017 15:55 schreef 6star6lord6 het volgende:
En blijkbaar heb je nog nooit gegeten bij een echte Italiaan. De Nederlandse pizza's zijn heel anders dan in Italië.
In Nederland stellen de 'italiaanse' pizza's gewoon niks voor. En het is ook gewoon eens overpriced. In Italië krijg je voor 10 euro al een goede en grote pizza. Hier moet je bijna 20 betalen.quote:Op donderdag 20 juli 2017 16:02 schreef Chewie het volgende:
[..]
Volgens mij kun jij niet zo heel goed lezen, dit is namelijk niet wat ik beweer. Wat ik beweer is dat een echte Italiaan in Nederland veruit superieur is aan dominos (wat gewoon niveau diepvriespizza is en in elkaar gezet wordt door een stel puisterige pubers, eet smakelijk!), ja er zit duidelijk verschil in tussen een pizza in Italie en die in Nederland. Zo heb je in Nederland (en in Groningen al helemaal) veel meer keuze in hoe die belegd wordt dan in Italie.
Als je een prima snackpizza wil zijn ook bijna alle kebabzaken die pizza serveren beter dan dominos
20 euro?quote:Op donderdag 20 juli 2017 16:06 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
In Nederland stellen de 'italiaanse' pizza's gewoon niks voor. En het is ook gewoon eens overpriced. In Italië krijg je voor 10 euro al een goede en grote pizza. Hier moet je bijna 20 betalen.
Dan koop ik liever dürum dan een Turkse pizza. Heb nu zin in een Amerikaanse pizza.
Nou 15 euro. Als nog te veel.quote:Op donderdag 20 juli 2017 16:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
20 euro?volgens mij weet jij totaal niet waar je het over hebt
Link mij eens een tentje waar jij Italiaanse pizza eet voor 20 euro
Ligt eraan wat erop zit. Wat meer groenten, zoals spinazie ipv ui of tomaat of pizza met vis voor 15 euro vind ik niet heel gek.quote:
Dan koop ik liever drie fastfood pizza's.quote:Op donderdag 20 juli 2017 16:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ligt eraan wat erop zit. Wat meer groenten, zoals spinazie ipv ui of tomaat of pizza met vis voor 15 euro vind ik niet heel gek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |