abonnement Unibet Coolblue
pi_172542458
Huisarts weigert kinderen medische zorg vanwege hoofddoek moeder



Een witte huisarts uit Den Haag heeft kinderen medische zorg ontzegd nadat ze weigerde onder dwang haar hoofddoek, een niqaab, af te zetten. Dat meldt het Meldpunt Islamofobie.

De huisarts, een witte man van circa 50 jaar oud, zou tegen de vrouw gezegd hebben dat ze haar gezichtssluier af moest zetten, als ze medische zorg voor haar kinderen wilde. “Als je wil dat ik jouw kinderen help, moet je dat ding (gezichtssluier) afzetten!”, aldus de arts.

Volgens het Meldpunt Islamofobie deed de zaak zich voor op 10 juli omstreeks 19.50 uur. De vrouw zou normaliter een vrouwelijke huisarts hebben, maar kreeg vanwege onbeschikbaarheid dit keer een mannelijke huisarts toegewezen voor haar kinderen.

Eenmaal aangekomen bij de praktijk en opgeroepen door de arts hoorde ze de arts zeggen “Als jij wil dat ik jou kinderen help moet je dat ding (niqaab) afzetten anders help ik jullie niet want voor ’t zelfde geld heb je er een pistool onder en knal je mij neer”. “Ik zei: ‘Nee sorry dat gaat niet’. Op weg naar de uitgang zei hij: ‘Ik ben hier klaar mee zoek maar gelijk een andere praktijk’. Ik ben terug naar huis gegaan zonder dat mijn kinderen dus hulp hebben gehad,” verklaart de vrouw.

Of de politie en het Openbaar Ministerie bekend zijn met de zaak is onduidelijk.

http://dutchturks.nl/huis(...)ge-hoofddoek-moeder/

https://www.facebook.com/(...)sts/1975922885959275
00
pi_172542460
Fsyieke aanval. Als iemand je aanvalt dan mag je terug aanvallen. Zie:

5:45 And We ordained for them therein a life for a life, an eye for an eye, a nose for a nose, an ear for an ear, a tooth for a tooth, and for wounds is legal retribution. But whoever gives [up his right as] charity, it is an expiation for him. And whoever does not judge by what Allah has revealed - then it is those who are the wrongdoers.
00
pi_172542462
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juli 2017 04:59 schreef Brucelee78 het volgende:

[..]

Dat gaan we nog wel zien of het wel of geen nut zal hebben. Er wonen volgens mij tientallen miljoenen moslims in Europa. Samen staan we sterk.
Het is je misschien ontgaan, maar in verschillende EU-landen geldt al een dergelijk (gedeeltelijk) verbod op gezichtsbedekkende kleding.
pi_172542468
Doe deze anders even in de OP erbij:

pi_172542475
Dit topic is niet correct aangemaakt want het linkt niet door naar mijn MYAT.
pi_172542476
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 05:02 schreef Maureentje het volgende:

[..]

En als jouw onderdanige vrouw (voorbeeld he :P ) te veel bloot zou laten zien ... Wat doe je dan ?
pi_172542481
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 05:08 schreef Physsic het volgende:

[..]

Het is je misschien ontgaan, maar in verschillende EU-landen geldt al een dergelijk (gedeeltelijk) verbod op gezichtsbedekkende kleding.
Dat kan. Het is niet de einde der tijden als dat het geval is. Veel kindjes maken en democratisch de macht overnemen en dan terug pakken is een optie.
00
pi_172542482
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 05:09 schreef Hdero het volgende:
Dit topic is niet correct aangemaakt want het linkt niet door naar mijn MYAT.
Bij mij helaas wel :X :') :r
pi_172542491
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 05:10 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Bij mij helaas wel :X :') :r
Ja als je hier eenmaal in hebt gereageerd dan wel.
pi_172542495
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juli 2017 05:10 schreef Brucelee78 het volgende:

[..]

Dat kan. Het is niet de einde der tijden als dat het geval is. Veel kindjes maken en democratisch de macht overnemen en dan terug pakken is een optie.
Je vergeet "met de hele familie lekker uitkering en kinderbijslag trekken " ? :X
pi_172542496
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 05:09 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Dat zou ik niet willen want ik ben jaloers. Dat zou ik dan ook voor het trouwen aan haar aangeven. Als ik van iemand hou, dan ben ik jaloers op die gene. Als ik niet van haar hou dan boeit het me niet.
00
pi_172542505
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 05:11 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Je vergeet "met de hele familie lekker uitkering en kinderbijslag trekken " ? :X
Uitkering? Je bedoelt bijstand. 500 euro kom je lekker mee rond denk ik dan met dat bedrag.
00
pi_172542507
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juli 2017 05:11 schreef Brucelee78 het volgende:

[..]

Dat zou ik niet willen want ik ben jaloers. Dat zou ik dan ook voor het trouwen aan haar aangeven. Als ik van iemand hou, dan ben ik jaloers op die gene. Als ik niet van haar hou dan boeit het me niet.
Ja maar hoe ga jij dan trouwen ? Uit liefde of op een andere manier?
pi_172542530
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 05:12 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Ja maar hoe ga jij dan trouwen ? Uit liefde of op een andere manier?
Ik heb liever meer directe manier. Dus met ouders op visite bij haar ouders en vragen of het kan dat we kennis kunnen maken etc. En dat we dan binnen paar maanden getrouwd zijn, vrijwillig uiteraard.
00
pi_172542550
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juli 2017 05:10 schreef Brucelee78 het volgende:

[..]

Dat kan. Het is niet de einde der tijden als dat het geval is. Veel kindjes maken en democratisch de macht overnemen en dan terug pakken is een optie.
Ik wilde alleen maar aangeven dat het lastiger wordt om die 'miljoenen moslims' op de been te krijgen dan je nu misschien denkt of doet voorkomen. Bij andere EU-landen was het protest immers ook niet massaal, sterker nog, jij hebt niet eens gemerkt dat er landen zijn waar inmiddels zo'n verbod geldt.
Laten we ook vooral niet vergeten dat er ook genoeg moslims in Europa zijn die zich prima kunnen vinden in een (gedeeltelijk) verbod.

Veel kindjes maken en de macht overnemen is een optie inderdaad, maar dat duurt nog wel even.
pi_172542554
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juli 2017 05:14 schreef Brucelee78 het volgende:

[..]

Ik heb liever meer directe manier. Dus met ouders op visite bij haar ouders en vragen of het kan dat we kennis kunnen maken etc. En dat we dan binnen paar maanden getrouwd zijn, vrijwillig uiteraard.
Maar hoe ken jij haar ouders? Via jouw ouders?
pi_172542557
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juli 2017 05:15 schreef Physsic het volgende:

[..]

Ik wilde alleen maar aangeven dat het lastiger wordt om die 'miljoenen moslims' op de been te krijgen dan je nu misschien denkt of doet voorkomen. Bij andere EU-landen was het protest immers ook niet massaal, sterker nog, jij hebt niet eens gemerkt dat er landen zijn waar inmiddels zo'n verbod geldt.
Laten we ook vooral niet vergeten dat er ook genoeg moslims in Europa zijn die zich prima kunnen vinden in een (gedeeltelijk) verbod.

Veel kindjes maken en de macht overnemen is een optie inderdaad, maar dat duurt nog wel even.
Dat maakt niet uit. Geduld is een schone zaak.
00
pi_172542570
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juli 2017 05:16 schreef Brucelee78 het volgende:

[..]

Dat maakt niet uit. Geduld is een schone zaak.
Maar met protesteren, zoals je eerder aangaf, zal je het dus niet gaan bereiken.
pi_172542574
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 05:15 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Maar hoe ken jij haar ouders? Via jouw ouders?
Kan of via kennissen. Maar al kennen we ze niet, dan nog is dat geen punt. Vrijwillig op visite om het te vragen is toegestaan.

Dus stel dat ik een leuk dame zie en ook weet waar ze woont dan kan ik dat bijvoorbeeld doen. Dan is het wel direct serieus zonder bullshit. Met relaties kun je makkelijk misbruik maken aangezien ouders er niet bij zijn gekomen en je meer schijt aan haar hebt etc.
00
pi_172542580
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juli 2017 05:16 schreef Brucelee78 het volgende:

[..]

Dat maakt niet uit. Geduld is een schone zaak.
Dus jij bent niet voor mensen in de desbetreffende landen in hun waarde laten maar de boel overnemen met het moslim geneuzel? :')
pi_172542584
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juli 2017 05:18 schreef Physsic het volgende:

[..]

Maar met protesteren, zoals je eerder aangaf, zal je het dus niet gaan bereiken.
Dat weet ik niet zeker want een protest kan uitlopen tot een coup.
00
pi_172542593
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 05:19 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Dus jij bent niet voor mensen in de desbetreffende landen in hun waarde laten maar de boel overnemen met het moslim geneuzel? :')
Als ze moslims aanvallen terwijl moslims in de minderheid zijn , ja dan wil ik ze wel terug pakken.
00
pi_172542596
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juli 2017 05:19 schreef Brucelee78 het volgende:

[..]

Kan of via kennissen. Maar al kennen we ze niet, dan nog is dat geen punt. Vrijwillig op visite om het te vragen is toegestaan.

Dus stel dat ik een leuk dame zie en ook weet waar ze woont dan kan ik dat bijvoorbeeld doen. Dan is het wel direct serieus zonder bullshit. Met relaties kun je makkelijk misbruik maken aangezien ouders er niet bij zijn gekomen en je meer schijt aan haar hebt etc.
Ga gewoon voor een vrouw die je leuk vindt zonder ouders/familie/kennissen etc erbij te betrekken? :{
Doe gewoon nederlands of zo :+
pi_172542597
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juli 2017 05:07 schreef Brucelee78 het volgende:
Fsyieke aanval. Als iemand je aanvalt dan mag je terug aanvallen. Zie:

5:45 And We ordained for them therein a life for a life, an eye for an eye, a nose for a nose, an ear for an ear, a tooth for a tooth, and for wounds is legal retribution. But whoever gives [up his right as] charity, it is an expiation for him. And whoever does not judge by what Allah has revealed - then it is those who are the wrongdoers.
Geldt dat ook omgekeerd ? Als een moslim een niet-moslim als eerste slaat, is het dan prima als de niet-moslim met geweld reageert en zullen moslims dat respecteren ?
pi_172542598
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 05:21 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Ga gewoon voor een vrouw die je leuk vindt zonder ouders/familie/kennissen etc erbij te betrekken? :{
Doe gewoon nederlands of zo :+
Wanneer ik dat doe maak ik misbruik van vrouwen, voor mijn lusten. Dan voel ik me weer een slecht mens ... dus liever wat meer direct serieus aanpakken.
00
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')