abonnement Unibet Coolblue
pi_172542374
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 04:22 schreef BoneThugss het volgende:
S/O naar Maureen!!!
So?
pi_172542375
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juli 2017 04:21 schreef Brucelee78 het volgende:

[..]

De koran geeft ook aan dat er geen dwang mag zijn in de Godsdienst. Tegelijkertijd is er ook geen verplichting omgelovig te zijn. Het is vrijwillig.
Pas je gewoon aan aan het land waar je je in bevindt ^O^
Wat is hier moeilijk aan?
Past het niet "in jouw straatje"? Jammer dan :6
Ik ga volgende maand naar Bali en daar moet je op verschillende plaatsen een sarong aan doen ^O^ En dat doe ik dus ook :) Iets met respect hebben voor het land waar je bent ^O^
pi_172542376
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juli 2017 04:23 schreef Hdero het volgende:

[..]

Je hebt zojuust gezegd dat je volgens de Koran je kont en borst 'moet' bedekken. Dus contradictio in terminus.
Dat is een voorschrift als je moslim bent net zoals dat je een aantal keer per dag hoort te bidden en mee hoort te doen aan de ramadan, echter niemand mag jou dwingen om bijvoorbeeld te bidden of je verplichten om mee te doen met de ramadan. Je mag dat zelf beslissen.
00
pi_172542379
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 04:27 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Pas je gewoon aan aan het land waar je je in bevindt ^O^
Wat is hier moeilijk aan?
Past het niet "in jouw straatje"? Jammer dan :6
Ik ga volgende maand naar Bali en daar moet je op verschillende plaatsen een sarong aan doen ^O^ En dat doe ik dus ook :) Iets met respect hebben voor het land waar je bent ^O^
In NL bestaat er godsdienstvrijheid. Niks aan de hand dus.
00
pi_172542382
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juli 2017 04:27 schreef Brucelee78 het volgende:

[..]

Dat is een voorschrift als je moslim bent net zoals dat je een aantal keer per dag hoort te bidden en mee hoort te doen aan de ramadan, echter niemand mag jou dwingen om bijvoorbeeld te bidden of je verplichten om mee te doen met de ramadan. Je mag dat zelf beslissen.
Bullshit want de meeste islamtische landen leggen wel die verplichting op, al dan niet door wetgeving of culturele omgangsvormen of de zedenpolitie, en dat weet je zelf ook.

De wet in NL zegt ook nergens dat vrouwen verplicht kleren moeten dragen, toch doen we het met zn allen want omgangsvormen oftewel dwang.
pi_172542383
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juli 2017 04:27 schreef Brucelee78 het volgende:

[..]

Dat is een voorschrift als je moslim bent net zoals dat je een aantal keer per dag hoort te bidden en mee hoort te doen aan de ramadan, echter niemand mag jou dwingen om bijvoorbeeld te bidden of je verplichten om mee te doen met de ramadan. Je mag dat zelf beslissen.
Vrouwen mogen toch ook niet topless zonnen in Turkije?
Nou als ik al ooit daar zou komen (0%kans) dan zou ik dat ook niet doen ,UIT RESPECT VOOR HET DESBETREFFENDE LAND waar ik me bevind ^O^
pi_172542385
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juli 2017 04:29 schreef Brucelee78 het volgende:

[..]

In NL bestaat er godsdienstvrijheid. Niks aan de hand dus.
Niet dus :6
https://www.nrc.nl/nieuws(...)oerkaverbod-a1534154
Al eerder gepost maar daar reageer je niet op he :')
pi_172542391
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juli 2017 04:29 schreef Hdero het volgende:

[..]

Bullshit want de meeste islamtische landen leggen wel die verplichting op, al dan niet door wetgeving of culturele omgangsvormen of de zedenpolitie, en dat weet je zelf ook.

De wet in NL zegt ook nergens dat vrouwen verplicht kleren moeten dragen, toch doen we het met zn allen want omgangsvormen oftewel dwang.
De meeste "islamitische" landen behoren ook tot een sekte. Soenniet of shia. Echter , in de koran komen die sektes niet in voor.
00
pi_172542394
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 04:30 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Vrouwen mogen toch ook niet topless zonnen in Turkije?
Nou als ik al ooit daar zou komen (0%kans) dan zou ik dat ook niet doen ,UIT RESPECT VOOR HET DESBETREFFENDE LAND waar ik me bevind ^O^
Als dat land een wet heeft waarin staat dat het verboden is , tja het zij zo. ik ben zelf voorstander van vrijheid voor iedereen.
00
pi_172542396
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juli 2017 04:36 schreef Brucelee78 het volgende:

[..]

Als dat land een wet heeft waarin staat dat het verboden is , tja het zij zo.
En een niqab is verboden in Nederland! Dus stop met om er heen te draaien en pas je aan
pi_172542397
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 04:31 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Niet dus :6
https://www.nrc.nl/nieuws(...)oerkaverbod-a1534154
Al eerder gepost maar daar reageer je niet op he :')
Dat is een aanval tegen de islam en alle moslims en tegelijkertijd een aanval tegen de vrijheid die er bestaat in NL.
00
pi_172542399
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 04:31 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Niet dus :6
https://www.nrc.nl/nieuws(...)oerkaverbod-a1534154
Al eerder gepost maar daar reageer je niet op he :')
De EK moet nog instemmen.
pi_172542401
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juli 2017 04:38 schreef Brucelee78 het volgende:

[..]

Dat is een aanval tegen de islam en alle moslims en tegelijkertijd een aanval tegen de vrijheid die er bestaat in NL.
Nou nou doe normaal zeg. Beter een aanval dan een aanslag zeg ik altijd.
pi_172542402
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juli 2017 04:40 schreef Physsic het volgende:

[..]

De EK moet nog instemmen.
Europese Kampioenschap?
pi_172542403
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juli 2017 04:38 schreef Brucelee78 het volgende:

[..]

Dat is een aanval tegen de islam en alle moslims en tegelijkertijd een aanval tegen de vrijheid die er bestaat in NL.
Oke dan ga ik ook huilie lopen doen als ik in Turkije topless ga op het strand?
Sjezus als je het hier niet eens bent met de regels dan ga ergens wonen waar je wel happy bent met de regels ?
pi_172542405
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juli 2017 04:41 schreef Hdero het volgende:

[..]

Europese Kampioenschap?
Eerste Kamer..
pi_172542407
De huisarts zou de behandeling alleen doen als de dame zich voor hem zou uitkleden hetgeen totaal niet relevant is voor hem om adequaat en professioneel het kind te behandelen.

Net zoals het niets moet uitmaken voor een arts als de moeder van een patient een lesbo is, naar parenclubs gaat, jehova's getuige is of in de zomer rondloopt in bh en string, moet het ook niets uitmaken als een moeder een niqaab draagt waarmee ze haar geloof uitdraagt en doet aan zelfexpressie op haar manier.

Ik ben zelf geen voorstander van een niqaab want je weet niet wie er achter zit met het oog op identificatie
maar ik ben van mening dat elk mens het recht heeft om zich te kleden zoals ie wenst, zolang de wet dat toelaat.
00
pi_172542408
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juli 2017 04:42 schreef Physsic het volgende:

[..]

Eerste Kamer..
Beperk je tot standaard afkortingen of leg ze tenminste gelijk uit...
pi_172542411
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 04:42 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Oke dan ga ik ook huilie lopen doen als ik in Turkije topless ga op het strand?
Sjezus als je het hier niet eens bent met de regels dan ga ergens wonen waar je wel happy bent met de regels ?
Ik zie dat toch echt als een aanval tegen de religie islam. Als de EK ermee instemt dan zullen er protesten op gang gezet worden.
00
pi_172542413
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 04:42 schreef Brucelee78 het volgende:
De huisarts zou de behandeling alleen doen als de dame zich voor hem zou uitkleden hetgeen totaal niet relevant is voor hem om adequaat en professioneel het kind te behandelen.

Net zoals het niets moet uitmaken voor een arts als de moeder van een patient een lesbo is, naar parenclubs gaat, jehova's getuige is of in de zomer rondloopt in bh en string, moet het ook niets uitmaken als een moeder een niqaab draagt waarmee ze haar geloof uitdraagt en doet aan zelfexpressie op haar manier.

Ik ben zelf geen voorstander van een niqaab want je weet niet wie er achter zit met het oog op identificatie
maar ik ben van mening dat elk mens het recht heeft om zich te kleden zoals ie wenst, zolang de wet dat toelaat.
Uitkleden is niet aan de orde :')
Alleen haar gezicht laten zien ^O^
Stel he :D Stel ik lig topless op het strand in Turkije en ik loop een snijwond op aan mijn voet of iets anders en er ligt een turkse arts naast mij op het strand. Helpt die dokter mij dan ook ?
pi_172542414
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juli 2017 04:43 schreef Hdero het volgende:

[..]

Beperk je tot standaard afkortingen of leg ze tenminste gelijk uit...
In de kop van het artikel staat dat de Tweede Kamer instemt met het niqaab-/boerkaverbod. Ik ging ervan uit dat met een reactie daarop dat "de EK nog moet instemmen" het niet heel lastig zou zijn voor anderen om te achterhalen wat ik daarmee bedoelde. Excuses dat ik dat verkeerd heb ingeschat.
pi_172542415
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 04:45 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Uitkleden is niet aan de orde :')
Alleen haar gezicht laten zien ^O^
Stel he :D Stel ik lig topless op het strand in Turkije en ik loop een snijwond op aan mijn voet of iets anders en er ligt een turkse arts naast mij op het strand. Helpt die dokter mij dan ook ?
Wat heb je toch met Turkije en Turkse mannen. Wil je iets van ze ofzo lol
00
pi_172542417
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juli 2017 04:45 schreef Brucelee78 het volgende:

[..]

Ik zie dat toch echt als een aanval tegen de religie islam. Als de EK ermee instemt dan zullen er protesten op gang gezet worden.
Misschien je 'feiten' eens opnieuw bekijken.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_172542418
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juli 2017 04:47 schreef Brucelee78 het volgende:

[..]

Wat heb je toch met Turkije en Turkse mannen. Wil je iets van ze ofzo lol
Een ander moslim land dan ^O^
Vraag blijft hetzelfde :D
pi_172542419
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juli 2017 04:46 schreef Physsic het volgende:

[..]

In de kop van het artikel staat dat de Tweede Kamer instemt met het niqaab-/boerkaverbod. Ik ging ervan uit dat met een reactie daarop dat "de EK nog moet instemmen" het niet heel lastig zou zijn voor anderen om te achterhalen wat ik daarmee bedoelde. Excuses dat ik dat verkeerd heb ingeschat.
Na ja, als ik het goed heb, deed je dat ook een tijd geleden in een andere topic met een andere term. Ik vind het zo lastig, want EK is juist de algemeen bekende afkorting voor Europees Kampioenschap. Wilde verder niet vervelend doen of zo maar afkortingen bestaan voor een reden. Als we ons allemaal daaraan houden, komt dat de communicatie ten goede. ^O^
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')