Ik koop mee. Eventueel nog vlees.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 20:40 schreef LompeHork het volgende:
Ik koop bij die Appie wel bier voor mij, LV en Blaadjes ofzo.
Er is nog een vegetariër aanwezig morgen.. Chai.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 20:51 schreef Crack_ het volgende:
Ohja en ik heb worteltjes mee en fanta en vega shit
Mens, erger je niet!quote:Op vrijdag 21 juli 2017 20:53 schreef Moira. het volgende:
Nice nice
Ik zal ook nog wel ons Keezbord meenemen voor mensen die willen (leren) Keezen
Ik heb al plastic bekertjes. Niet veel maar genoeg om sowieso iedereen 1 te geven. (En niet iedereen zal een bekertje nodig zijn. Ga ze niet tellen ofzo.)quote:Op vrijdag 21 juli 2017 20:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maakt ook niet uitPaar uurtjes chillen is paar uurtjes chillen, leuk!
Misschien een pak/fles drinken en plastic bekertjes meenemen? Of een zak chips om te snacken ofzo
True, maar on the other hand is 't wel altijd vet kut als er op een gegeven moment geen schone bekertjes meer zijn. Beter te veel dan te weinigquote:Op vrijdag 21 juli 2017 21:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb al plastic bekertjes. Niet veel maar genoeg om sowieso iedereen 1 te geven. (En niet iedereen zal een bekertje nodig zijn. Ga ze niet tellen ofzo.)
Heb je zeker een goed punt.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 21:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
True, maar on the other hand is 't wel altijd vet kut als er op een gegeven moment geen schone bekertjes meer zijn. Beter te veel dan te weinig
ik doe rokjequote:Op vrijdag 21 juli 2017 21:03 schreef Moira. het volgende:
Maaarrrr nu de hamvraag: korte of lange broek?
ik heb lang, maar heb t ook snel koudquote:Op vrijdag 21 juli 2017 21:03 schreef Moira. het volgende:
Maaarrrr nu de hamvraag: korte of lange broek?
Ik ben ook een definitieve komer. Ik reis met snowbells mee en als het goed is komen we iets na 1 uur aan.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 20:24 schreef Moira. het volgende:
Dus.. Morgen
Final headcount: Wie komt definitief wél, en wie komt definitief níét?
Treinmensen verzamelen rond 13:30 op Utrecht CS (afspreken bij de Burger King aan het uiteinde van de stationshal ofzo?). Laat even weten of we daar op je moeten wachten. Als die groep compleet is pakken we de bus naar het Wilhelminapark. De automensen meeten we dan rond 14:00 in het park, tegen die tijd moeten we nog maar even via dit topic communiceren waar we precies zitten.
Mono en ik gaan daar iig nog langs de Albert Heijn om wat vlees en flessen/pakken drinken in te kopen oid, dan hoeven we dat niet vanuit Groningen mee te zeulen. Laat ook even weten wat je meeneemt of nog van plan bent te halen, zodat we straks niet met te veel eten en te weinig drinken eindigen ofzo.
Laten we verder ook even afspreken dat er geen foto's worden gemaakt waar mensen op staan, tenzij daar uitdrukkelijk toestemming voor wordt gegeven door die mensen.
Definitieve (klaar)komers
• Moira.
• Monopoly
• Amarantha
• LompeHork
• LompeVrouw
• Remqo
• Sodeknetters
• Fokker89
• Crack_
• 164836
• sws nog meer maar ik lokquote ff voor de zekerheid
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Jammer!quote:Op vrijdag 21 juli 2017 21:10 schreef Buurtzwaan het volgende:
Ik heb morgen met een vriendin afgesproken, dus kom niet meer.
Natuurlijk wordt er niet gestreamd, niemand wil dat. Vind 't al respectloos als er zonder pardon foto's worden gemaakt.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 21:09 schreef itsjeboyMehmed96 het volgende:
Ewa bois misschien tot morgen, maar ben pas half 5 in utrecht en moet me vrienden ff ditchen
als er gestreamed wordt ben ik er niet btw gr gr
Aah jammerquote:Op vrijdag 21 juli 2017 21:12 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat een leuk idee, zo'n meet in een park!
Zie het helaas nu pas anders had ik ook wel meegewild, nu al andere afspraken.
Maar veel plezier allemaal
quote:Op vrijdag 21 juli 2017 21:14 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik ben ook een definitieve komer. Ik reis met snowbells mee en als het goed is komen we iets na 1 uur aan.
Oja en ik koop ook wel wat shit daar met jullie.
Kutwijfquote:Op vrijdag 21 juli 2017 21:12 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat een leuk idee, zo'n meet in een park!
Zie het helaas nu pas anders had ik ook wel meegewild, nu al andere afspraken.
Maar veel plezier allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |