2 mensen in een 4-zits wordt ik helemaal kklijp vanquote:Op zaterdag 22 juli 2017 11:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
In het allervoorste treinstel. Als je bij 1 van de 2 voorste deuren instapt zitten wij daar ergens in een 4zits
wordt ikquote:Op zaterdag 22 juli 2017 11:34 schreef Mozy het volgende:
[..]
2 mensen in een 4-zits wordt ik helemaal kklijp van
Oké komt goed.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 11:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
In het allervoorste treinstel. Als je bij 1 van de 2 voorste deuren instapt zitten wij daar ergens in een 4zits
Moirapoly heeft het al gezegd hierquote:Op zaterdag 22 juli 2017 11:36 schreef Amarantha het volgende:
Lukt niet fokker. Internet te traag. Kun je niet even hier zeggen?
Zeg dan dat vanaf Zwolle het plaatsje gereserveerd isquote:Op zaterdag 22 juli 2017 11:41 schreef Moira. het volgende:
We kunnen alleen niet met z'n 4en bij elkaar zitten. Komt net een simpele ziel naast me zitten die tot Amersfoort tegen me blijft lullen
Ik vraag hem wel beleefd om op te kankeren.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 11:41 schreef Moira. het volgende:
We kunnen alleen niet met z'n 4en bij elkaar zitten. Komt net een simpele ziel naast me zitten die tot Amersfoort tegen me blijft lullen
Ik schop hem gewoon weg.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 11:41 schreef Moira. het volgende:
ik kan niet wachten tot ik licht kalend ben en dit ook kan doenquote:Op zaterdag 22 juli 2017 11:41 schreef Moira. het volgende:
uhm dit ben ik volgens mijquote:Op zaterdag 22 juli 2017 11:41 schreef Moira. het volgende:
Ik ga niks tegen hem zeggen, zit ik weer aan een heel gesprek vastquote:Op zaterdag 22 juli 2017 11:43 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zeg dan dat vanaf Zwolle het plaatsje gereserveerd is
Terugpratenquote:Op zaterdag 22 juli 2017 11:41 schreef Moira. het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |