abonnement Unibet Coolblue
pi_172531794
Over de oorzaak van de brand is nog niets bekend. Bewoners zeggen dat ze een ontploffing gehoord hebben. De brandweer en politie doen onderzoek. 'De politie houdt rekening met mogelijke brandstichting en vraagt mensen die iets gehoord of gezien hebben, of die informatie hebben omtrent deze brand, zich te melden', aldus een woordvoerder.
http://www.at5.nl/artikel(...)mogelijk-aangestoken

Dat zat erin, nu gaat men flats aansteken. Dit is nog maar het begin.
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 19 juli 2017 @ 18:12:10 #2
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_172532010
Ik ben gisteravond nog in een flat geweest. Het komt wel dichtbij zo.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_172533304
Ik hoorde toevallig de burgemeester van Diemen op de radio hierover. Hij probeerde gelijk, zonder dat er nog maar enig onderzoek is geweest, de 'schuld' bij het optreden van de brandweer te leggen.

Omdat hij officieel het gezag heeft als burgemeester probeert hij natuurlijk direct zijn eigen straatje schoon te vegen. Wat een lul.
pi_172534801
Hoe brandveilig zijn onze flats als een brand op de eerste verdieping, tot een slachtoffer op de 12e kan leiden? Hoe kan het dat brandmelders niet afgingen?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')