abonnement Unibet Coolblue
pi_172526266
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juli 2017 13:54 schreef Urb het volgende:

[..]

me ipv mij :P
Mijn dan. :P
pi_172526268
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 13:54 schreef Aggie46 het volgende:

[..]

Das dan weer 3 weken geleden uitgegaan.Zei hij net tegen Bas.
Oh ja hij zegt net mijn Ex schoonmoeder ja
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_172526270
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 13:54 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

_O- Daag Sjamp
is geanimeerd joh
pi_172526281
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 13:55 schreef sjampoeh het volgende:

[..]

is geanimeerd joh
Ik hou daar niet van :{w
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_172526282
quote:
14s.gif Op woensdag 19 juli 2017 13:54 schreef Copycat het volgende:

[..]

Thanks.

Me geslacht. Ik ga ook voor deze aanwinst geen streams meer aanschaffen :+ .
_O-
pi_172526291
oh is de verkeerde.. is van man naar vrouw _O-
pi_172526300
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 13:56 schreef sjampoeh het volgende:
oh is de verkeerde.. is van man naar vrouw _O-
8)7 _O-
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_172526302
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 13:56 schreef sjampoeh het volgende:
oh is de verkeerde.. is van man naar vrouw _O-
jij maakt er helemaal een potje van
Make trouble not war
  User die het meest in raadselen spreekt woensdag 19 juli 2017 @ 13:56:55 #284
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_172526311
want hij en keer dann en vrouw neuken will moet hij wel en Ding hebben
pi_172526315
Sjamp zou een fijne arts zijn de ene haalt de piel eraf Sjamp zet hem er weer aan -O-
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_172526318
Jeroen begrijpt Noah/transgenders niet.
Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
pi_172526321
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 13:56 schreef mario390 het volgende:
want hij en keer dann en vrouw neuken will moet hij wel en Ding hebben
niks moet
Make trouble not war
pi_172526325
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 13:57 schreef Ghostbuster het volgende:
Sjamp zou een fijne arts zijn de ene haalt de piel eraf Sjamp zet hem er weer aan -O-
_O-
pi_172526330
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 13:57 schreef Aggie46 het volgende:
Jeroen begrijpt Noah/transgenders niet.
Kortzichtig debieltje weer
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_172526333
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 13:57 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

niks moet
Dat. Kan iedere man overkomen.
Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
pi_172526341
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 13:54 schreef Aggie46 het volgende:

[..]

Noah is met pasen op de markt daar geweest.
yepp .. vertelde hij
maar Jakko kent hem vanuit de markt in .. "plaatsje vergeten ""
daar stond hij met diverse Bloembollen
pi_172526343
Als je in 2017 dat nog niet begrijpt ben je toch wel echt een debiel imo
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_172526364
Vervolgoperaties
Na de buikoperaties kunnen nog meer operaties volgen. Lang niet alle transmannen kiezen voor dezelfde operaties. Sommige transmannen vinden alleen de borstoperatie voldoende, of stoppen na de buikoperatie. Na de buikoperatie kan er ook nog gekozen worden voor een colpectomie, meta of fallo.

Colpectomie
Bij een colpectomie wordt de gehele vagina inclusief de vaginawand verwijderd. Dit gebeurt onder volledige narcose. Door deze operatie kan er geen vocht meer vrijkomen bij opwinding. Een van de nadelen van deze operatie is dat het erotisch gevoelig weefsel van de vagina wordt verwijderd. Daarnaast is het een lastige operatie, omdat de vaginawand erg dun is. Hierdoor kan er tijdens de operatie schade ontstaan aan de blaas, endeldarm of anus. De operatie zelf duurt ongeveer twee uur en wordt veelal volledig vergoed door de zorgverzekering.

Meta
Bij de meta wordt de reeds door de testosteron verlengde clitoris opgerekt en de plasbuis verlegd. De grote schaamlippen worden aan elkaar gemaakt om een balzak te maken. Het voordeel van deze operatie is dat er geen zichtbare littekens zijn en dat het resultaat er realistisch uit ziet. De gemiddelde penislengte na deze operatie is 4-6 cm. Door de kleine lengte is penetratie vaak lastig. Daarnaast is staand plassen niet altijd mogelijk.

Fallo
Voor een fallo wordt een stuk huid uit de onderarm of uit het bovenbeen gehaald. Hiermee wordt een penis gemaakt. Het binnenste gedeelte van het stuk huid wordt gebruikt als plasbuis. De penis wordt aangesloten op de zenuwen rondom de clitoris en de plasbuis. De grote schaamlippen worden gebruikt voor het maken van een balzak. De gemiddelde lengte van een fallo is 13 cm. Een van de voordelen van deze operatie is dat staand plassen mogelijk is. Een van de nadelen echter is dat er een groot litteken ontstaat waar het stuk huid weg is gehaald.

Aangezien er geen spieren in het stuk huid zitten, kan de penis niet stijf worden. Wel is het mogelijk later een erectieprothese te plaatsen. Een belangrijke voorwaarde hiervoor is dat er nog wel gevoel in de penis moet zitten. Tijdens deze operatie wordt er een pompsysteem in de penis geplaatst, waardoor het mogelijk is een erectie te krijgen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-07-2017 13:59:54 ]
pi_172526365
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 13:58 schreef StruisZVeugelT het volgende:

[..]

yepp .. vertelde hij
maar Jakko kent hem vanuit de markt in .. "plaatsje vergeten ""
daar stond hij met diverse Bloembollen
Ow dat?
Plaatsjevergeten is een heul klein durp...flauw, ik weet het.
Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
pi_172526367
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 13:58 schreef Ghostbuster het volgende:
Als je in 2017 dat nog niet begrijpt ben je toch wel echt een debiel imo
ik verwonder me iedere keer weer over die gast, ben zo benieuwd naar die ouders! Stelletje debielen, je zoon zo weinig meegeven
Make trouble not war
pi_172526371
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 13:54 schreef sjampoeh het volgende:
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
filmpje over sexchange
waarom klik ik
-O-
:(
pi_172526373
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 13:59 schreef sjampoeh het volgende:
Vervolgoperaties
Na de buikoperaties kunnen nog meer operaties volgen. Lang niet alle transmannen kiezen voor dezelfde operaties. Sommige transmannen vinden alleen de borstoperatie voldoende, of stoppen na de buikoperatie. Na de buikoperatie kan er ook nog gekozen worden voor een colpectomie, meta of fallo.

Colpectomie
Bij een colpectomie wordt de gehele vagina inclusief de vaginawand verwijderd. Dit gebeurt onder volledige narcose. Door deze operatie kan er geen vocht meer vrijkomen bij opwinding. Een van de nadelen van deze operatie is dat het erotisch gevoelig weefsel van de vagina wordt verwijderd. Daarnaast is het een lastige operatie, omdat de vaginawand erg dun is. Hierdoor kan er tijdens de operatie schade ontstaan aan de blaas, endeldarm of anus. De operatie zelf duurt ongeveer twee uur en wordt veelal volledig vergoed door de zorgverzekering.

Meta
Bij de meta wordt de reeds door de testosteron verlengde clitoris opgerekt en de plasbuis verlegd. De grote schaamlippen worden aan elkaar gemaakt om een balzak te maken. Het voordeel van deze operatie is dat er geen zichtbare littekens zijn en dat het resultaat er realistisch uit ziet. De gemiddelde penislengte na deze operatie is 4-6 cm. Door de kleine lengte is penetratie vaak lastig. Daarnaast is staand plassen niet altijd mogelijk.

Fallo
Voor een fallo wordt een stuk huid uit de onderarm of uit het bovenbeen gehaald. Hiermee wordt een penis gemaakt. Het binnenste gedeelte van het stuk huid wordt gebruikt als plasbuis. De penis wordt aangesloten op de zenuwen rondom de clitoris en de plasbuis. De grote schaamlippen worden gebruikt voor het maken van een balzak. De gemiddelde lengte van een fallo is 13 cm. Een van de voordelen van deze operatie is dat staand plassen mogelijk is. Een van de nadelen echter is dat er een groot litteken ontstaat waar het stuk huid weg is gehaald.

Aangezien er geen spieren in het stuk huid zitten, kan de penis niet stijf worden. Wel is het mogelijk later een erectieprothese te plaatsen. Een belangrijke voorwaarde hiervoor is dat er nog wel gevoel in de penis moet zitten. Tijdens deze operatie wordt er een pompsysteem in de penis geplaatst, waardoor het mogelijk is een erectie te krijgen.
het laat je niet los he ? _O-
Make trouble not war
pi_172526381
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 13:59 schreef StruisZVeugelT het volgende:

[..]

waarom klik ik
-O-
:(
_O_ _O_
Wilde net klikken...toch maar niet ^O^
Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
pi_172526383
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 13:59 schreef StruisZVeugelT het volgende:

[..]

waarom klik ik
-O-
:(
is de verkeerde :@
pi_172526386
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 13:59 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

ik verwonder me iedere keer weer over die gast, ben zo benieuwd naar die ouders! Stelletje debielen, je zoon zo weinig meegeven
Ja echt al kijk je maar iets TV :D
I may be wrong, but it's highly unlikely.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')