abonnement Unibet Coolblue
pi_172520318
Heb binnenkort een stage in Den Haag, omdat ik daar nog geen woonruimte heb moet ik de eerst maand op en neer reizen. Nu vroeg ik me af wat nu de voordeligste manier is? Ik mag mijn reiskosten wel declareren. De stage bedraagt 6 maanden en is 4 dagen in de week en slechts de dagen die ik stage loop worden vergoed dus een NS week vrij/traject is geen oplossing.

Zelf ben ik gekomen tot een NS altijd voordeel abonnement en dan elke dag op saldo reizen.Is er een voordeligere oplossing?
pi_172520329
Jezus, hoe ver moet je. Zou dat niet relevant zijn denk je?
pi_172520364
Fietsen.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_172520380
Lopen op blote voeten.
pi_172520407
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 09:15 schreef warhamstr het volgende:
Jezus, hoe ver moet je. Zou dat niet relevant zijn denk je?
Vanuit Utrecht
pi_172520410
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 09:15 schreef Henrys het volgende:
Heb binnenkort een stage in Den Haag, omdat ik daar nog geen woonruimte heb moet ik de eerst maand op en neer reizen. Nu vroeg ik me af wat nu de voordeligste manier is? Ik mag mijn reiskosten wel declareren. De stage bedraagt 6 maanden en is 4 dagen in de week en slechts de dagen die ik stage loop worden vergoed dus een NS week vrij/traject is geen oplossing.

Zelf ben ik gekomen tot een NS altijd voordeel abonnement en dan elke dag op saldo reizen.Is er een voordeligere oplossing?
Een NS week vrij/traject kan nog steeds voordeliger zijn. Verder: als het vergoed wordt, waarom dan zoveel moeite doen?
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_172520445
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 09:21 schreef Henrys het volgende:

[..]

Vanuit Utrecht
En je kunt alles declareren? Bestel een limo die je dagelijks heen en weer rijdt.
pi_172520450
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 09:24 schreef warhamstr het volgende:

[..]

En je kunt alles declareren? Bestel een limo die je dagelijks heen en weer rijdt.
Helicopter zou ik doen.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_172520452
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 09:21 schreef baskick het volgende:

[..]

Een NS week vrij/traject kan nog steeds voordeliger zijn. Verder: als het vergoed wordt, waarom dan zoveel moeite doen?
Omdat het waarschijnlijk een vaste vergoeding is, hou je nog lekker wat over. Elke euro telt in deze tijden.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_172520536
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juli 2017 09:24 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Omdat het waarschijnlijk een vaste vergoeding is, hou je nog lekker wat over. Elke euro telt in deze tijden.
Denk je?

quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 09:15 schreef Henrys het volgende:
Heb binnenkort een stage in Den Haag, omdat ik daar nog geen woonruimte heb moet ik de eerst maand op en neer reizen. Nu vroeg ik me af wat nu de voordeligste manier is? Ik mag mijn reiskosten wel declareren. De stage bedraagt 6 maanden en is 4 dagen in de week en slechts de dagen die ik stage loop worden vergoed dus een NS week vrij/traject is geen oplossing.

Zelf ben ik gekomen tot een NS altijd voordeel abonnement en dan elke dag op saldo reizen.Is er een voordeligere oplossing?
Als het een vast bedrag zou zijn, hoeft er niets gedeclareerd te worden.

Voor TS, even een simpele berekening, uitgaande van het volgende:
• Utrecht Centraal - Den Haag Centraal
• 16 reisdagen, dagelijks retour
• ¤11 enkele reis

16 x 11 x 2 x 80% + 20 25 = ¤302 ¤307

Een Traject Vrij abonnement voor dat traject kost ¤279 per maand.

Er zitten meer dan reisdagen in een maand; het verschil zal dus verder oplopen.

Je geeft te weinig informatie; moet je in Utrecht ook nog met een tram/bus en/of in Den Haag nog met een bus, tram of metro? Reis je in Utrecht vanaf Centraal, Leidsche Rijn, Lunetten of Maliebaan? Moet je in den Haag naar CS of HS?

[ Bericht 3% gewijzigd door baskick op 19-07-2017 10:16:45 (foutief bedrag) ]
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_172520699
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 09:29 schreef baskick het volgende:

[..]

Denk je?

[..]

Als het een vast bedrag zou zijn, hoeft er niets gedeclareerd te worden.

Voor TS, even een simpele berekening, uitgaande van het volgende:
• Utrecht Centraal - Den Haag Centraal
• 16 reisdagen, dagelijks retour
• ¤11 enkele reis

16 x 11 x 2 x 80% + 20 = ¤302

Een Traject Vrij abonnement voor dat traject kost ¤279 per maand.

Er zitten meer dan reisdagen in een maand; het verschil zal dus verder oplopen.

Je geeft te weinig informatie; moet je in Utrecht ook nog met een tram/bus en/of in Den Haag nog met een bus, tram of metro? Reis je in Utrecht vanaf Centraal, Leidsche Rijn, Lunetten of Maliebaan? Moet je in den Haag naar CS of HS?
Klein foutje in de berekening, er van uitgaande dat de +20 is bedoeld voor de kosten van het Altijd voordeel abonnement zijn. Als je dit per maand afsluit kost dit 25 euro
Het is wat.......
pi_172521194
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 09:45 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

Klein foutje in de berekening, er van uitgaande dat de +20 is bedoeld voor de kosten van het Altijd voordeel abonnement zijn. Als je dit per maand afsluit kost dit 25 euro
Ik zie het, thanks. Heb het gewijzigd. Dit maakt het verschil nóg groter.

Overigens geen idee of de stage van TS altijd en alleen kantoortijden betreft. Mogelijk kan hij soms met 40% korting reizen i.p.v. 20%.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_172522052
NS heeft een abonnementenwijzer. Kan je precies uitrekenen wat het voordeligste is voor je.
Somebody that I used to know
  woensdag 19 juli 2017 @ 15:30:25 #14
401888 Nightquest777
The Wizard To Show The Way
pi_172528162
Voordeligst is de benenwagen.
Chaos is a ladder.
pi_172541275
Wandelen of liften is het goedkoopste. Alleen niet echt realistisch.

Een klein barrel op LPG met 6 maanden APK kan ook erg voordelig uitpakken. Ik weet alleen niet hoe handig dat is met files in combinatie met jouw werktijden en of je een rijbewijs hebt. En of je zowel thuis als bij je stage gratis kunt parkeren.

Je geeft gewoon veel te weinig info voor een realistisch antwoord.

We kunnen wel de trein adviseren, maar als je midden in de nacht moet kunnen beginnen of juist naar huis moet is dat ook niet echt realistisch.
pi_172542958
Als je buiten de spitsuren kan inchecken, dan is een Dal Vrij abonnement ideaal. :P
  donderdag 20 juli 2017 @ 07:13:51 #17
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_172542973
Als het supergoedkoop moet kun je denken aan constructies als met de trein (NS-tarief) naar Zoetermeer en dan de Randstadrail of zo.
pi_172543624
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 00:09 schreef Ivo1985 het volgende:
Wandelen of liften is het goedkoopste. Alleen niet echt realistisch.

Een klein barrel op LPG met 6 maanden APK kan ook erg voordelig uitpakken. Ik weet alleen niet hoe handig dat is met files in combinatie met jouw werktijden en of je een rijbewijs hebt. En of je zowel thuis als bij je stage gratis kunt parkeren.

Je geeft gewoon veel te weinig info voor een realistisch antwoord.

We kunnen wel de trein adviseren, maar als je midden in de nacht moet kunnen beginnen of juist naar huis moet is dat ook niet echt realistisch.
Zowel Utrecht als Den Haag (HS) hebben dagelijks een nachttrein; frequentie niet zo hoog, maar het kán ;) Maar inderdaad, te weinig info.

TS, kom je nog met informatie?
• 4 dagen per week, maar zijn dat werkdagen of (ook) weekenddagen
• Regelmatig of onregelmatige werktijden (binnen of buiten de spits inchecken)
• Vertrek- en aankomststation?
• Andere vormen van openbaar vervoer om naar en van je vertrek- en aankomststation te komen?
• ...
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
  User die het meest klaagt 2022 donderdag 20 juli 2017 @ 11:10:41 #19
414785 sirdanilot
pi_172545833
Als je binnen utrecht en den haag ook nog een eind naar het station moet reizen, zet dan op beide stations een fiets neer. Bespaar je in ieder geval de kosten voor de tram/bus.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_172546149
Ja, voor eigen rekening een extra fiets aanschaffen terwijl TS de reiskosten volledig mag declareren. Ik snap nog steeds niet waarom TS zoveel moeite doet om de kosten te drukken terwijl hij in de OP aangeeft het te mogen declareren. Alhoewel, moeite, hij is tot op heden niet de meest actieve user in z'n eigen topic.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
  User die het meest klaagt 2022 donderdag 20 juli 2017 @ 11:39:19 #21
414785 sirdanilot
pi_172546373
Als het gedeclareerd wordt dan doe ik gewoon reizen op saldo, en neem ik niet de moeite voor een kortingsabonnement of iets.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  donderdag 20 juli 2017 @ 14:40:31 #22
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_172550302
Is het wel zo slim om voor 5 maanden stage naar een andere stad te verhuizen?

Ervanuitgaande dat je nu in Utrecht woont en studeert.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_172632951
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 14:40 schreef MichaelScott het volgende:
Is het wel zo slim om voor 5 maanden stage naar een andere stad te verhuizen?

Ervanuitgaande dat je nu in Utrecht woont en studeert.
Ik heb het ook gedaan, toendertijd studie in Enschede en stage/afstuderen in Venlo en Wageningen. In beide gevallen een half jaartje daar gaan wonen om gewoon minder reistijd te hebben.

Waarom zou het een nadeel zijn? Misschien als je op kamers woont in je studentenstad dat je je oude kamer moet aanhouden of een nieuwe zoeken. Maar dat is meestal ook geen super groot probleem lijkt me. Woont hij bij zijn ouders in Utrecht, is er helemaal geen probleem. Kun je ook nog even een paar maanden extra stufi krijgen om de woonkosten af te dekken.
pi_172636082
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 22:56 schreef Brad het volgende:

[..]

Ik heb het ook gedaan, toendertijd studie in Enschede en stage/afstuderen in Venlo en Wageningen. In beide gevallen een half jaartje daar gaan wonen om gewoon minder reistijd te hebben.

Waarom zou het een nadeel zijn? Misschien als je op kamers woont in je studentenstad dat je je oude kamer moet aanhouden of een nieuwe zoeken. Maar dat is meestal ook geen super groot probleem lijkt me. Woont hij bij zijn ouders in Utrecht, is er helemaal geen probleem. Kun je ook nog even een paar maanden extra stufi krijgen om de woonkosten af te dekken.
Je stelt een vraag en geeft het antwoord in de zin erna. Well done.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_172636715
quote:
1s.gif Op maandag 24 juli 2017 07:37 schreef baskick het volgende:

[..]

Je stelt een vraag en geeft het antwoord in de zin erna. Well done.
Ik herhaalde de vraag van de persoon boven mij. Om vervolgens mijn antwoord te geven. Is dat zo vreemd?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')