Onweer heeft invloed op de houdbaarheid van koffiemelk?quote:Op woensdag 19 juli 2017 08:00 schreef nogeenoudebekende het volgende:
cipe ook niet tenzij het toevallig zou gaan onweren
Mja niet zozeer het onweer zelf maar het is een redelijke ezelsbrug of volkswijsheid zeg maar. Het is vooral de snelle afkoeling en hoge luchtvochtigheid tijdens een onweersbui in de zomermaanden waardoor voedsel (niet alleen melk, vrijwel alles wat kan bederven) snel kan bederven.quote:Op woensdag 19 juli 2017 08:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Onweer heeft invloed op de houdbaarheid van koffiemelk?
Hondsdagen...quote:Op woensdag 19 juli 2017 08:27 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Mja niet zozeer het onweer zelf maar het is een redelijke ezelsbrug of volkswijsheid zeg maar. Het is vooral de snelle afkoeling en hoge luchtvochtigheid tijdens een onweersbui in de zomermaanden waardoor voedsel (niet alleen melk, vrijwel alles wat kan bederven) snel kan bederven.
Geil.quote:Op woensdag 19 juli 2017 08:00 schreef Spanky78 het volgende:
Dat spul is enorm heeft geweest in die verpakking.
Ik zie een nieuw topicquote:Op woensdag 19 juli 2017 10:19 schreef zarGon het volgende:
Vandaag in "dingen die ik doe omdat ik het zo heb aangeleerd en er eigenlijk nooit bij stilgestaan heb"...
Inderdaad jaquote:Op woensdag 19 juli 2017 10:19 schreef zarGon het volgende:
Vandaag in "dingen die ik doe omdat ik het zo heb aangeleerd en er eigenlijk nooit bij stilgestaan heb"...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 juli 2017 12:30 schreef Sotchi2014 het volgende:
Duidelijk, bedankt
[..]
Inderdaad jaBehalve dat dit voor mij de eerste keer was dat ik ermee te maken heb, als ik het al jaren zonder te denken zou doen, had ik me toch geschaamd
En ongetwijfeld zijn er genoeg van die dingen.
GC / Dingen die je al jaaaren doet die eigenlijk helemaal niet logisch zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Somebody that I used to know
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |