abonnement Unibet Coolblue
pi_172516667
Hallo..ik ben Aram Osman, ben 24 jaar..heb een vaste baan in productie. 4 jaar geleden heb ik autotechnicus niv 2 behaald..door financiėle situatie en kon ik ook geen bbl plek vinden dus ben ik ermee gestopt. Maar ik kan een vak als automonteur niet uit me hoofd zetten. Wil ik dol graag weer oppakken en verdergaan met niveau 3. Het enige probleem is dat ik zit met een koopwoning en vaste lasten. Mijn vraag is kan ik thuis studie doen of in de avond naar school en in het weekend stage lopen? Of weten jullie een betere oplossing!! Al meningen zijn welkom

Alvast bedankt A.osman
  dinsdag 18 juli 2017 @ 23:09:47 #2
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_172516963
Ik zou eens contact opnemen met een mbo in je buurt. Zij weten vast wel wat de opties zijn.
pi_172534087
Cursus via een instelling als NHA/LOI/NCOI?
Of deeltijdstudie?

Ik snap je verhaal trouwens niet helemaal, heb je die niveau 2 opleiding nou wel of niet afgesloten met een papiertje? En zou je niet kunnen lenen bij DUO als je anders niet rond komt met je lasten? Zo lang duurt die opleiding nou ook weer niet.
pi_172547644
Oke dankjewel ga ik zeker kijken.
Ja ik heb wel niveau 2 behaald
pi_172547657
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 23:09 schreef Mishu het volgende:
Ik zou eens contact opnemen met een mbo in je buurt. Zij weten vast wel wat de opties zijn.
Oke dankjewel ga ik proberen
pi_172547706
Gewoon het beste kiezen, heb je altijd de beste keuze.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_172560757
Kan je niet bij een lokale garage gaan sleutelen? Vast wel iemand die je wil hebben als je handig bent. Begin je gewoon met kleine beurtjes / banden vervangen (heb je geen opleiding voor nodig) en vanuit daar doorwerken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')