abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_172513596
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 21:10 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Maar hoe zit het met het feit dat je hem al niet altjd draagt? Is dat alleen op de foto's die je hier weleens post, maar ga je er wel altijd mee de deur uit?

Tsja, ik kan er niet goed over oordelen. Ik ben geen moslim, maar de hoofddoek lijkt mij nou echt niet het meest belangrijke onderdeel van het geloof. Er zijn zoveel dames zonder hoofddoek, die een stuk vromer zijn dan anderen met hoofddoek.

Ik vind dat dat iets tussen jou en je god is. Als jij je er eigenlijk niet prettig bij voelt en liever leuke jurkjes wil dragen, dan moet je dat gewoon doen vind ik.

Ik weet ook niet of jullie doen aan bidden voor wijsheid wat te doen. Anders kun je dat misschien doen.
Draag het buitenshuis wel altijd. Begon als het gewoon goed dragen en steeds meer haar laten zien. Daar de hoofddoek nu echt gewoon half, je ziet de helft van mijn haar gewoon omdat het zo een 'losse' hoofddoek is. Ik merk dus dat ik afzwak en dat voelt echt niet goed aan.

Ja, we hebben dat gebed wel. Die verricht ik ook regelmatig. Hoop gauw een teken te ontvangen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')