abonnement bol.com Unibet Coolblue
  donderdag 20 juli 2017 @ 17:05:30 #76
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_172553148
Bianconeri, wat denk jij van het feit dat er op de galapagos eilanden allerlei uniek planten en dierenleven is?
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_172553851
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 17:05 schreef nixxx het volgende:
Bianconeri, wat denk jij van het feit dat er op de galapagos eilanden allerlei uniek planten en dierenleven is?
Die zijn daar door God geplaatst.
pi_172556696
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 08:19 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Dat formuleer je niet goed, alles kun je met feiten onderbouwen.
Alleen er zijn dus geen bewijzen voor evolutie. Oftewel niets wat evolutie een feit maakt.

[..]

Iemand die het verschil tussen micro en macro onzin noemt die weet dus niets over evolutie.
Dat is dus het probleem met het hele school systeem hier in NL. Kindertjes krijgen het maar op school en krijgen brainwash over evolutie en schreeuwen maar na dat het een feit is.
Micro-/macro-evolutie is een verzinsel van creationisten om de evolutie te kunnen blijven ontkennen..
pi_172565604
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juli 2017 19:34 schreef madam-april het volgende:

Micro-/macro-evolutie is een verzinsel van creationisten om de evolutie te kunnen blijven ontkennen..
Wat een onzin zeg.
Micro en macro laat juist een heel erg duidelijk verschil zien en je kunt die 2 onmogelijk als hetzelfde gaan noemen.
Hoe zielig evolutionisten dan zijn zou wel heel passend zijn als je micro/macro een verzinsel gaat noemen.

Die 2 zaken zijn gewoon te verschillend om niet een andere benaming te hebben, met micro voor binnen een soort en macro hetgeen in de volksmond als evolutie gezien wordt (de aap die een mens wordt, oftewel soort een andere soort).
pi_172565733
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 00:00 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Wat een onzin zeg.
Micro en macro laat juist een heel erg duidelijk verschil zien en je kunt die 2 onmogelijk als hetzelfde gaan noemen.
Hoe zielig evolutionisten dan zijn zou wel heel passend zijn als je micro/macro een verzinsel gaat noemen.

Die 2 zaken zijn gewoon te verschillend om niet een andere benaming te hebben, met micro voor binnen een soort en macro hetgeen in de volksmond als evolutie gezien wordt (de aap die een mens wordt, oftewel soort een andere soort).
En nu in goed Nederlands..
pi_172565748
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 00:10 schreef madam-april het volgende:

[..]

En nu in goed Nederlands..
Als je nog niet eens kan lezen ligt het probleem al helemaal bij jou.

Gewoon zielig hoe evolutionisten alles maar op 1 hoopje gooien omdat alles anders maar uit elkaar valt.
Micro yup helemaal bewezen, een soort past zich aan. Is dat ooit door gaan zetten naar een nieuwe soort? Nee. Geen enkel bewijs voor.

Daarvoor is het gewoon wetenschappelijk correct om er een onderscheiding in te maken.
(Maar dat willen zielige evolutionisten natuurlijk niet)
pi_172565785
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 00:12 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Als je nog niet eens kan lezen ligt het probleem al helemaal bij jou.

Gewoon zielig hoe evolutionisten alles maar op 1 hoopje gooien omdat alles anders maar uit elkaar valt.
Micro yup helemaal bewezen, een soort past zich aan. Is dat ooit door gaan zetten naar een nieuwe soort? Nee. Geen enkel bewijs voor.

Daarvoor is het gewoon wetenschappelijk correct om er een onderscheiding in te maken.
(Maar dat willen zielige evolutionisten natuurlijk niet)
Zou je nog willen antwoorden op mijn vragen?
pi_172565839
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 00:12 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Als je nog niet eens kan lezen ligt het probleem al helemaal bij jou.

Gewoon zielig hoe evolutionisten alles maar op 1 hoopje gooien omdat alles anders maar uit elkaar valt.
Micro yup helemaal bewezen, een soort past zich aan. Is dat ooit door gaan zetten naar een nieuwe soort? Nee. Geen enkel bewijs voor.

Daarvoor is het gewoon wetenschappelijk correct om er een onderscheiding in te maken.
(Maar dat willen zielige evolutionisten natuurlijk niet)
Ik kan prima lezen, dat is het probleem zeker niet.. Jouw zinsopbouw is gewoon waardeloos, waardoor er echt geen touw aan vast te knopen is..

Het is exact hetzelfde proces.. En er is weldegelijk bewijs dat een soort in een andere is geëvolueerd..
pi_172566094
Kunnen we de wereld niet in 2en delen?

Alle relie's op een deel en de rest op het andere deel.

Compleet gescheiden en dan kijken hoe dat na 100 jaar loopt.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
pi_172566114
Bestaat er nu wel of niet een soort van onzichtbare barriére waarmee de natuur aangeeft: Tot hier en niet verder evolueren, anders gaan jullie een nieuw soort vormen?!

[ Bericht 8% gewijzigd door RobbieRonald op 21-07-2017 00:59:07 ]
pi_172566245
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 00:45 schreef steelhead het volgende:
Kunnen we de wereld niet in 2en delen?

Alle relie's op een deel en de rest op het andere deel.

Compleet gescheiden en dan kijken hoe dat na 100 jaar loopt.
Zou een mooi experiment zijn.. :D
pi_172566431
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 01:05 schreef madam-april het volgende:

[..]

Zou een mooi experiment zijn.. :D
Zeker. Ik zou dan nog wel enigzins medelijden hebben met de gematigde relie's.

En een vermoeden dat het aan de relie kant een gigantische oorlog word.

Daarnaast zijn de meeste wetenschapper op zijn minst agnost.

Uiteraard aan de non relie kant ook geen rare systemen zoals communisme, maar een humanistische democratische maatschappij. Met het enige verschil dat religie verboden is.

Ach een mooie droom....
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
pi_172566525
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 15:23 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Omdat ik wel bewijzen wil zien en jij/jullie mensen willen laten brainwashen?

[..]

Dus er is volgens jou geen enkel bewijs voor de evolutietheorie maar je gelooft wel in een of ander opperwezen die zogenaamd het hele universum, de aarde, al het leven en ieder grassprietje heeft gecreëerd.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 21-07-2017 02:09:49 ]
pi_172566545
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 00:07 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Ik heb er zelfs in gestudeerd kerel :')
wat zet jij jezelf gigantisch voor lul zeg...
There are only 151 Pokémon.
  vrijdag 21 juli 2017 @ 08:47:38 #90
37248 BertV
Handgemaakt
pi_172567702
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 14:57 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Absoluut niet.

[..]

Ja en nou net dat laatste stukje is nou niet zo klaar als een klontje.
Want dat is nou net het punt van dat mooie verhaal dat nooit aangetoond wordt.
bianconeri, mensen die oorspronkelijk uit deze omgeving komen kunnen tegen lactose en maken zelf voldoende vitamine D aan.

Hoe denk jij dat deze kleine verschillen ontstaan? Denk jij dat god ons per gebied tolerant maakt tegen melksuiker en een gebrek aan zonlicht?
Levensbron Kind Gelderland | Voorouders net boven Neder-Rijn? Doe een DNA-test.
pi_172568092
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 15:23 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Omdat ik wel bewijzen wil zien en jij/jullie mensen willen laten brainwashen?

[..]

Niets.
Het probleem wat ik heb is dat er nog altijd geen enkel spoortje van bewijs gevonden is dat het daadwerkelijk zo is.
Al die evo brainwasher komen simpelweg maar met dat een soort zichzelf aanpast en dat dat zich maar door moet gaan zetten. Ja heel leuk allemaal, maar nog nooit is daar enig bewijs voor gevonden. Beetje gek.
Er is ook nog nooit een greintje bewijs gevonden voor het bestaan van één of ander opperwezen, of je moet de verhalen uit de geschiedenis vooral geloven. Je kent de verhalen wel, zoals de mensheid ook ooit dacht dat er heksen waren, de wereld plat was etc. uit onwetendheid en een verklaring op vragen waar ze geen antwoorden voor wisten.
pi_172568106
Nog dommere turken voor Erdolf _O_
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_172568335
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 00:48 schreef RobbieRonald het volgende:
Bestaat er nu wel of niet een soort van onzichtbare barriére waarmee de natuur aangeeft: Tot hier en niet verder evolueren, anders gaan jullie een nieuw soort vormen?!
:D
pi_172568565
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 15:23 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Omdat ik wel bewijzen wil zien en jij/jullie mensen willen laten brainwashen?

[..]

Niets.
Het probleem wat ik heb is dat er nog altijd geen enkel spoortje van bewijs gevonden is dat het daadwerkelijk zo is.
Al die evo brainwasher komen simpelweg maar met dat een soort zichzelf aanpast en dat dat zich maar door moet gaan zetten. Ja heel leuk allemaal, maar nog nooit is daar enig bewijs voor gevonden. Beetje gek.
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 00:00 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Wat een onzin zeg.
Micro en macro laat juist een heel erg duidelijk verschil zien en je kunt die 2 onmogelijk als hetzelfde gaan noemen.
Hoe zielig evolutionisten dan zijn zou wel heel passend zijn als je micro/macro een verzinsel gaat noemen.

Die 2 zaken zijn gewoon te verschillend om niet een andere benaming te hebben, met micro voor binnen een soort en macro hetgeen in de volksmond als evolutie gezien wordt (de aap die een mens wordt, oftewel soort een andere soort).
Je begrijpt niet wat er onder bewijs wordt verstaan.

Je hebt zelf nooit soorten zien ontstaan. Dat zou een bewijs zijn, maar dat is niet de enige vorm van bewijs. Er is namelijk verchrikkelijk veel bewijs, bijvoorbeeld in de genetica, of in het fossiele record. Als je het goed bestudeerd hebt, zou je dat moeten weten.

Verder zul je dat zogenaamde verschil tussen micro en macro evolutie moeten onderbouwen -- jij maakt die bewering. Het is namelijk helemaal niet vanzelfsprekend, wetenschappelijk gezien, dat dat verschil er is. Het begrip ¨soorten"is namelijk biologisch gezien helemaal niet sterk. Soorten kunnen niet met elkaar paren, maar gaat lang niet altijd op. Er zijn muilezels, ligers, ijsberen en grizzlies kunnen paren, en wij (blanken en aziaten) hebben neanderthalers als voorouders. En dat verschil tussen soorten valt al helemaal moeilijk te definiëren bij bacteriën.

Totdat jij zo´n fundamenteel verschil tussen micro- en macro-evolutie hard kan maken, is micro-evolutie gewoon bewijs voor macro-evolutie.
  vrijdag 21 juli 2017 @ 09:57:24 #95
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_172568617
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 00:12 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Micro yup helemaal bewezen, een soort past zich aan. Is dat ooit door gaan zetten naar een nieuwe soort? Nee. Geen enkel bewijs voor.
Nee het is niet alsof er een vrachtlading aan fossiel en genetisch bewijs ligt. :') De feiten en bewijzen voor evolutie zijn zo talrijk, ik weet niet eens waar te beginnen...
pi_172568618
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juli 2017 19:34 schreef madam-april het volgende:

[..]

Micro-/macro-evolutie is een verzinsel van creationisten om de evolutie te kunnen blijven ontkennen..
Ik heb het inderdaad alleen gehoord van een zeer religieus persoon die evolutie ontkende.
pi_172568905
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 09:57 schreef Broomer het volgende:

[..]

Ik heb het inderdaad alleen gehoord van een zeer religieus persoon die evolutie ontkende.
Religieuzen zijn natuurlijk ook de voornaamste groep die evolutie ontkennen. Alles om hun dogmatische wereldbeeld te behouden.
pi_172569172
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 02:07 schreef Arthur_Spooner het volgende:

Dus er is volgens jou geen enkel bewijs voor de evolutietheorie maar je gelooft wel in een of ander opperwezen die zogenaamd het hele universum, de aarde, al het leven en ieder grassprietje heeft gecreëerd.
Daar is veel meer bewijs voor ;)

quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 02:14 schreef Eenskijken het volgende:

wat zet jij jezelf gigantisch voor lul zeg...
Oh ik heb de papieren hoor.

quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 08:47 schreef BertV het volgende:

bianconeri, mensen die oorspronkelijk uit deze omgeving komen kunnen tegen lactose en maken zelf voldoende vitamine D aan.

Hoe denk jij dat deze kleine verschillen ontstaan? Denk jij dat god ons per gebied tolerant maakt tegen melksuiker en een gebrek aan zonlicht?
Want dat heeft met evolutie te maken -.- (macro).
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 09:53 schreef Broomer het volgende:

Je begrijpt niet wat er onder bewijs wordt verstaan.

Je hebt zelf nooit soorten zien ontstaan. Dat zou een bewijs zijn, maar dat is niet de enige vorm van bewijs. Er is namelijk verchrikkelijk veel bewijs, bijvoorbeeld in de genetica, of in het fossiele record. Als je het goed bestudeerd hebt, zou je dat moeten weten.
Nee goh ik snap ook wel dat je dat niet zult zien.
En dat bewijs is er helemaal niet in genetica en het fossiele bestand.
pi_172569262
Haha bianconeri, altijd mooi om te lezen hoe vreemd jouw wereldbeeld is.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_172569274
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 09:57 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Nee het is niet alsof er een vrachtlading aan fossiel en genetisch bewijs ligt. :') De feiten en bewijzen voor evolutie zijn zo talrijk, ik weet niet eens waar te beginnen...
Je zou letterlijk bianconeri erin kunnen begraven.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')