Dat is dichtbij jouquote:Op dinsdag 18 juli 2017 19:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Altijd gedacht dat 4ebe vlakbij de Uithof woonde.
Eh, vorig jaar..quote:Op dinsdag 18 juli 2017 19:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee shit, wanner was dat? had ik wel leuk gevonden
[..]
oneens, ik vind dat Nederland echt heel veel moois heeft maar moet je wel je ogen open doen. Of misschien nog geen eens je moet het wel kunnen waarderen, ja no shit
Hopelijk begrijp je mij
Ohquote:Op dinsdag 18 juli 2017 19:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eh, vorig jaar..Was ook echt heel tof !
Heb daar ooit in de buurt gewoond, maar ben verhuisd.quote:
Ja klopt!quote:
Dat laatste is wel verstandig jaquote:Op dinsdag 18 juli 2017 19:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb daar ooit in de buurt gewoond, maar ben verhuisd.
Eh.. oke.quote:
quote:Op dinsdag 18 juli 2017 19:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
oef... wat perfect.. zou ook wel in de palliatieve zorg willen, gewoon voor de fun
ohshit, ben jij oranjezaal in geweest enzo?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 19:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja klopt!
Nog voor die verbouwingen
Qua locatie echt een ramp, snelweg duurt lang, niet echt fatsoenlijke winkelcentra's, teveel rare mensen etc etc Blij dat ik daar weg ben.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 19:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat laatste is wel verstandig ja
Ohh, en?!quote:Op dinsdag 18 juli 2017 19:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He Crackie.
Ben vandaag kat wezen kijken.
Ja, met die schilderijen, zo mooi johquote:Op dinsdag 18 juli 2017 19:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohshit, ben jij oranjezaal in geweest enzo?
Daar ben ik echt HEEL jaloers op![]()
snelweg is nu juist dichtbij met die weg langs de Hornbach.. de N-zoveel. Vanuit mijn huis echt ideaal.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 19:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Qua locatie echt een ramp, snelweg duurt lang, niet echt fatsoenlijke winkelcentra's, teveel rare mensen etc etc Blij dat ik daar weg ben.
Had bijna geen last. En had al 2 dagen last van hooikoorts.quote:
Ik vind dat echt een horrorweg. De Wippolderweg.. staat altijd vast in de ochtend en in de middag is het bagger om richting Den Haag te komen vanaf de snelweg.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 19:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
snelweg is nu juist dichtbij met die weg langs de Hornbach.. de N-zoveel. Vanuit mijn huis echt ideaal.
Dat is zo.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 19:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind dat echt een horrorweg. De Wippolderweg.. staat altijd vast in de ochtend en in de middag is het bagger om richting Den Haag te komen vanaf de snelweg.
Dat is wel lekkerquote:Op dinsdag 18 juli 2017 19:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Maar goed, ben nu met 5 min op de A4
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |