abonnement Unibet Coolblue
pi_172505738
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 15:27 schreef Spriet4 het volgende:

[..]

Je piept wel anders als jij de schoondochter bent!
Vertel? Waar heb je moeite mee?
pi_172505869
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 15:33 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Vertel? Waar heb je moeite mee?
Ik niet.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=26EP0ght2kI" target="_blank" rel="nofollow">But I want more...</a>
pi_172505907
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 14:51 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Jammer dat je zo denkt. Alsof vrouwen die een hoofddoek dragen maar dom zijn en geen eigen mening (kunnen) hebben.
Dan is het maar de vraag of die vrouwen dat vrijwillig dragen of gedwongen worden.
En hoeveel waarde wordt er toegekend aan die eigen mening van gehoofddoekte vrouwen?
pi_172505920
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 15:41 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Dan is het maar de vraag of die vrouwen dat vrijwillig dragen of gedwongen worden.
En hoeveel waarde wordt er toegekend aan die eigen mening van gehoofddoekte vrouwen?
En als ze die hoofddoeken nou vrijwillig dragen?
pi_172505950
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 14:49 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Misschien omdat vrouwen het zelf willen?
Geloof je dat echt?
pi_172505964
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 15:42 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

En als ze die hoofddoeken nou vrijwillig dragen?
En als ze gedwongen worden?
  dinsdag 18 juli 2017 @ 15:45:14 #132
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_172505987
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 15:42 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

En als ze die hoofddoeken nou vrijwillig dragen?
Dan is er toch helemaal geen religieuze politie nodig, zoals eerder al aangestipt werd?
pi_172506001
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 15:45 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Dan is er toch helemaal geen religieuze politie nodig, zoals eerder al aangestipt werd?
Ik heb het niet over SA. Zat islamitische landen waar geen zedenpolitie is en waar de vrouwen wel de hoofddoek dragen. Verder weten we ook niet of de hoofddoek af zou gaan als de zedenpolitie er niet meer zou zijn. De zedenpolitie let namelijk wel meer op dan alleen de hoofddoek.
pi_172506003
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 15:42 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

En als ze die hoofddoeken nou vrijwillig dragen?
Dat doet toch niet terzake. Als ze daar zelf voor kiezen prima. Het gaat om de aantallen die het eigenlijk niet willen, maar het toch doen vanuit gewenning of sociale en maatschappelijke druk. De groep die geen keuze vrijheid heeft, maar direct of indirect gedwongen wordt tot het dragen ervan. Jij gelooft dat die groep klein is, ik geloof dat die groep vrij groot is.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  dinsdag 18 juli 2017 @ 15:46:58 #135
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_172506012
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 15:42 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

En als ze die hoofddoeken nou vrijwillig dragen?
Het is wel tekenend dat als je op het vliegtuig stapt vanuit SA, dat dan zodra je op mag staan bijna alle vrouwen om beurten naar het toilet gaan en dan zonder pinguinpak naar buiten komen.. Vice versa op de terugvlucht.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_172506044
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 15:46 schreef nixxx het volgende:

[..]

Het is wel tekenend dat als je op het vliegtuig stapt vanuit SA, dat dan zodra je op mag staan bijna alle vrouwen om beurten naar het toilet gaan en dan zonder pinguinpak naar buiten komen.. Vice versa op de terugvlucht.
heb ook wel eens een documentaire gezien over een trein vanuit Iran naar Turkije. Ze waren amper de Turkse grens over of de meerderheid had zich omgekleed en uit alle hoeken en gaten kwam alcohol te voorschijn. Het zijn net mensen ;)
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  dinsdag 18 juli 2017 @ 15:53:34 #137
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_172506089
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 15:49 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

heb ook wel eens een documentaire gezien over een trein vanuit Iran naar Turkije. Ze waren amper de Turkse grens over of de meerderheid had zich omgekleed en uit alle hoeken en gaten kwam alcohol te voorschijn. Het zijn net mensen ;)
Collega van me geeft grif toe dat saudis het meest hypocriete volk ter wereld zijn. Buiten de grenzen kan en mag bijna alles, binnen de grenzen gedraag je je naar de strenge normen. Zijn vrouw gaat ook volledig gesluierd, hij zou het ok vinden als ze gewoon een hoofddoekje draagt, maar dat kan niet vanwege de sociale druk.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_172506099
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 15:46 schreef nixxx het volgende:

[..]

Het is wel tekenend dat als je op het vliegtuig stapt vanuit SA, dat dan zodra je op mag staan bijna alle vrouwen om beurten naar het toilet gaan en dan zonder pinguinpak naar buiten komen.. Vice versa op de terugvlucht.
Die zijn er, net zoals er ook vrouwen zijn die het wel vrijwillig dragen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-07-2017 15:54:16 ]
  dinsdag 18 juli 2017 @ 15:54:58 #139
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_172506113
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 15:46 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ik heb het niet over SA. Zat islamitische landen waar geen zedenpolitie is en waar de vrouwen wel de hoofddoek dragen.
Ah zo. De vraag is eigenlijk niet eens of er vrouwen zijn die vrijwillig een hoofddoek dragen, want die zijn er zat. De vraag is waarom vrouwen die hem niet op willen -en dat zijn er ook zat- hiertoe gedwongen zouden moeten worden. Waarom mogen vrouwen niet zelf beslissen?
quote:
Verder weten we ook niet of de hoofddoek af zou gaan als de zedenpolitie er niet meer zou zijn. De zedenpolitie let namelijk wel meer op dan alleen de hoofddoek.
De zedenpolitie let inderdaad op meer dan alleen de hoofddoek. Maar omdat ze ook actief handhaven op die hoofddoeken, is het praktisch onmogelijk voor vrouwen om de keuze te maken om hem niet op te doen. Dus een argument als "we weten niet of hij of zou gaan" is eerder een argument tegen het bestaan dan voor. Het klinkt nu een beetje als "je kunt niet bewijzen dat het niet zo is" en dat is net zo zinloos als het bestaan van God willen bediscussiëren op die toon: "Oh ja, bewijs es dat ie niet bestaat dan?"
pi_172506137
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 15:54 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Die zijn er, net zoals er ook vrouwen zijn die het wel vrijwillig dragen.
En dan, afgezien van al het gemekker rond deze dappere vrouw, waarom komt het nooit voor dat mannen zich zo tentoonstellen? Mannen zie je nooit hun nek uitsteken om sociale veranderingen te bewerkstelligen.
pi_172506140
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 15:54 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Die zijn er,net zoals er ook vrouwen zijn die het wel vrijwillig dragen.
Waarom blijf je zo hameren op het vrijwillig dragen. Natuurlijk zijn er mensen die er vrijwillig voor kiezen. Dikke prima, moet je vooral doen. Waar het hier om gaat is de groep die geen keuze heeft, die gedwongen wordt tot het dragen omdat de groep die er vrijwillig voor gekozen heeft ze anders uitkotst, buitensluit of op een meer geweldadige manier naar het leven staat.

Vertel eens eerlijk: wat hebben gesluierde vrouwen eigenlijk te vrezen van vrouwen die er voor kiezen dat niet te doen?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  dinsdag 18 juli 2017 @ 15:56:27 #142
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_172506141
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 15:49 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

heb ook wel eens een documentaire gezien over een trein vanuit Iran naar Turkije. Ze waren amper de Turkse grens over of de meerderheid had zich omgekleed en uit alle hoeken en gaten kwam alcohol te voorschijn. Het zijn net mensen ;)
Iraanse mensen gaan ook massaal op vakantie naar Armenië op die manier. Werkelijk niet te filmen hoe bloot de dames daar rondrenden en dan zijn ze daar de Russen al gewend :D
  dinsdag 18 juli 2017 @ 15:57:37 #143
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_172506163
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 15:56 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

En dan, afgezien van al het gemekker rond deze dappere vrouw, waarom komt het nooit voor dat mannen zich zo tentoonstellen? Mannen zie je nooit hun nek uitsteken om sociale veranderingen te bewerkstelligen.
Mwoh, Raif Badawi...
pi_172506169
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 15:56 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Iraanse mensen gaan ook massaal op vakantie naar Armenië op die manier. Werkelijk niet te filmen hoe bloot de dames daar rondrenden en dan zijn ze daar de Russen al gewend :D
Echt waar. Dan moet ik maar eens naar Armenie op vakantie gaan, Iraanse vrouwen zijn niet onaantrekkelijk ;)
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_172506198
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 15:56 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

En dan, afgezien van al het gemekker rond deze dappere vrouw, waarom komt het nooit voor dat mannen zich zo tentoonstellen? Mannen zie je nooit hun nek uitsteken om sociale veranderingen te bewerkstelligen.
Beter opletten. Zat mannelijke bloggers die opgepakt zijn. Mannen die met naam en toenaam kritisch zijn en dus daadwerkelijk dapper zijn. :)
pi_172506202
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 15:57 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Mwoh, Raif Badawi...
Okee, één man dus.
Heb je nog meer voorbeelden?
pi_172506235
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 15:56 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Waarom blijf je zo hameren op het vrijwillig dragen. Natuurlijk zijn er mensen die er vrijwillig voor kiezen. Dikke prima, moet je vooral doen. Waar het hier om gaat is de groep die geen keuze heeft, die gedwongen wordt tot het dragen omdat de groep die er vrijwillig voor gekozen heeft ze anders uitkotst, buitensluit of op een meer geweldadige manier naar het leven staat.

Vertel eens eerlijk: wat hebben gesluierde vrouwen eigenlijk te vrezen van vrouwen die er voor kiezen dat niet te doen?
Je denkt toch niet dat het de gesluierde vrouwen die de vrouwen die niet gesluierd door het leven willen gaan belemmeren? Dat is wat je nu stelt.
  dinsdag 18 juli 2017 @ 16:02:19 #148
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_172506267
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 15:57 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Echt waar. Dan moet ik maar eens naar Armenie op vakantie gaan, Iraanse vrouwen zijn niet onaantrekkelijk ;)
Sowieso een leuk land vind ik, erg open, je komt er erg ver met Engels tegenwoordig. Goed eten en drinken en leuke mensen. En dus veel Iraanse mensen de laatste 7 à 8 jaar. Armeense mannen zijn ook errrg lekker trouwens, die uit de stad dan en ze kunnen vlees braden als de beste :9 .
  dinsdag 18 juli 2017 @ 16:02:41 #149
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_172506277
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 15:56 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Waarom blijf je zo hameren op het vrijwillig dragen. Natuurlijk zijn er mensen die er vrijwillig voor kiezen. Dikke prima, moet je vooral doen. Waar het hier om gaat is de groep die geen keuze heeft, die gedwongen wordt tot het dragen omdat de groep die er vrijwillig voor gekozen heeft ze anders uitkotst, buitensluit of op een meer geweldadige manier naar het leven staat.

Vertel eens eerlijk: wat hebben gesluierde vrouwen eigenlijk te vrezen van vrouwen die er voor kiezen dat niet te doen?
Het is dezelfde discussie eigenlijk als het homohuwelijk.. wat heeft iemand daar voor last van. Zelfde voor hoofddoeken en sluiers. Zelfs als je zelf moslim bent en vind dat je een hoofddoek moet dragen omdat het in de koran staat. Dan kun je toch ook gewoon denken, mwa, ik zou het niet doen, maar je mag het zelf uit gaan leggen aan allah na je dood, succes ermee.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_172506296
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 16:02 schreef nixxx het volgende:

[..]

Het is dezelfde discussie eigenlijk als het homohuwelijk.. wat heeft iemand daar voor last van. Zelfde voor hoofddoeken en sluiers. Zelfs als je zelf moslim bent en vind dat je een hoofddoek moet dragen omdat het in de koran staat. Dan kun je toch ook gewoon denken, mwa, ik zou het niet doen, maar je mag het zelf uit gaan leggen aan allah na je dood, succes ermee.
Absoluut mee eens. In Marokko zie je op het strand zoveel contrasten. Vrouwen in bikini's die naast vrouwen die gesluierd zwemmen. Gaat prima samen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')