abonnement Unibet Coolblue
pi_172515082
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 21:58 schreef PIETR het volgende:
Boh, zit ff een filmpje te kijken van Van Persie. Wat een wereldspeler is dat toch. Die balcontrole, die sleepbewegingen, die schitterende doelpunten, wat een pure klasse. Zou waanzinnig zijn, mocht hij terugkeren.

Grappig, eerst ging het bijna 2 weken non-stop over RvP en nu hoor je er niks meer over. Ik heb ook nog altijd de stille hoop dat hij komt. Ondanks zijn leeftijd denk ik dat zo'n klasbak Feyenoord echt goed zou doen
pi_172515101
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 22:04 schreef Divje het volgende:

[..]

Ik krijg door de laatste berichten echt het idee dat die jongen van Ado naar Feyenoord kwam omdat hij dacht dat hij zich dan sneller bij een europese club in de kijker zou spelen.

We zijn gewoon gebruikt door zo'n snotneus ;(
Ik vind het meevallen....maar ik denk dat die engelse clubs al achter hem aanzaten en hem al bedragen hadden geboden die hem gek maakte..,...en toen kwam waarschijnlijk daarna een belachlijk bod van Feyenoord

ik denk dat die goser het liefst in Nederland was gebleven vandaar dat hij ook nog bij ajax geprobeerd heeft om een contract te krijgen...en daar zal hij ook wel veel te veel naar die engelse bedragen hebben gekeken....en hij kiest gewoon voor het geld..

Precies hetzelfde verhaal als het broertje van Kongolo en Ake.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_172515197
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 22:07 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ik vind het meevallen....maar ik denk dat die engelse clubs al achter hem aanzaten en hem al bedragen hadden geboden die hem gek maakte..,...en toen kwam waarschijnlijk daarna een belachlijk bod van Feyenoord

ik denk dat die goser het liefst in Nederland was gebleven vandaar dat hij ook nog bij ajax geprobeerd heeft om een contract te krijgen...en daar zal hij ook wel veel te veel naar die engelse bedragen hebben gekeken....en hij kiest gewoon voor het geld..

Precies hetzelfde verhaal als het broertje van Kongolo en Ake.
Heb je wel gelijk in denk ik :Y
Uiteindelijk moet je waarschijnlijk blij zijn dat ie straks weg is. En ik hoop echt dat die Toure niet zo denkt.
Nait Soezn Moar Broezn
  dinsdag 18 juli 2017 @ 22:11:18 #229
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_172515231
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 22:06 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Grappig, eerst ging het bijna 2 weken non-stop over RvP en nu hoor je er niks meer over. Ik heb ook nog altijd de stille hoop dat hij komt. Ondanks zijn leeftijd denk ik dat zo'n klasbak Feyenoord echt goed zou doen
Zo zonde dat we zo'n speler niet meer wekelijks in actie zien.

Fener heeft vandaag trouwens Sow teruggehaald en een bod gedaan op Caicedo.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_172515273
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 22:10 schreef Divje het volgende:

[..]

Heb je wel gelijk in denk ik :Y
Uiteindelijk moet je waarschijnlijk blij zijn dat ie straks weg is. En ik hoop echt dat die Toure niet zo denkt.
Het is echt zonde want die gasten zouden in de toekomst miljoenen kunnen opleveren als ze echt bij Feyenoord hadden doorgebroken....het is gewoon kapitaalvernietiging.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_172515346
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 22:12 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Het is echt zonde want die gasten zouden in de toekomst miljoenen kunnen opleveren als ze echt bij Feyenoord hadden doorgebroken....het is gewoon kapitaalvernietiging.
Daarom vroeg ik me ook af of deze jongen ooit nog iets op gaat leveren aan opleidingsvergoeding oid. Gezien ie hier maar 1 jaar heeft gespeeld schat ik die kans op 0%. Zonde idd..
Nait Soezn Moar Broezn
pi_172515403
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 22:15 schreef Divje het volgende:

[..]

Daarom vroeg ik me ook af of deze jongen ooit nog iets op gaat leveren aan opleidingsvergoeding oid. Gezien ie hier maar 1 jaar heeft gespeeld schat ik die kans op 0%. Zonde idd..
Zou ook raar zijn als je er veel voor zoou vangen. Een x aantal jaar vanaf een bepaalde leeftijd is elk een klein percentage waard dat bij elkaar de opleidingsvergoeding vormt.

Dus Feyenoord zal voor elke transfer waar geld mee gemoeid is een heel erg klein beetje krijgen, maar dat mag geen naam hebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-07-2017 22:17:33 ]
pi_172515460
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 22:17 schreef Typisch het volgende:

[..]

Zou ook raar zijn als je er veel voor zoou vangen. Een x aantal jaar vanaf een bepaalde leeftijd is elk een klein percentage waard dat bij elkaar de opleidingsvergoeding vormt.

Dus Feyenoord zal voor elke transfer waar geld mee gemoeid is een heel erg klein beetje krijgen, maar dat mag geen naam hebben.
Oké 0,05%% dan :P Dan is 't toch juist zonde dat zo'n jongen vertrekt. Al kan 't me verder weinig schelen om hoe hij weg lijkt te gaan. Maar toch.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_172515474
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 22:15 schreef Divje het volgende:

[..]

Daarom vroeg ik me ook af of deze jongen ooit nog iets op gaat leveren aan opleidingsvergoeding oid. Gezien ie hier maar 1 jaar heeft gespeeld schat ik die kans op 0%. Zonde idd..
Op die leeftijd geloof in 0,5% per opleidingsjaar. Dus 0,5% voor hem
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_172515532
Aha. Dan zien we het over 5 jaar wel weer. :P

Tot die tijd, pleurisjong dat ie d'r is. :(
Nait Soezn Moar Broezn
  dinsdag 18 juli 2017 @ 22:32:50 #236
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_172515820
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 22:20 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Op die leeftijd geloof in 0,5% per opleidingsjaar. Dus 0,5% voor hem
500k op 100 miljoen :D
pi_172516031
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 22:32 schreef hhh38 het volgende:

[..]

500k op 100 miljoen :D
kaa-tsjinnng _O-
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_172516166
quote:
Feyenoord betaalt stuk meer dan 4,5 miljoen euro: "Dat bedrag ligt echt hoger"

Feyenoord heeft meer dan 4,5 miljoen euro betaald voor Jerry St. Juste. De transfersom voor de twintigjarige verdediger 'ligt echt een stuk hoger'. Gerry Hamstra, technisch manager van sc Heerenveen, laat dat dinsdag weten aan Voetbal International.

Dinsdag werd de overstap van St. Juste naar Rotterdam-Zuid afgerond. "We wisten natuurlijk dat dit er aan zat te komen. De interesse rond hem speelde al een tijdje, Jerry wilde zelf een stap maken en dit was ook het goede moment voor de club", aldus Hamstra.

Het bericht dat de Friezen ongeveer 4,5 miljoen euro ontvangen voor St. Juste klopt niet. "Dat bedrag ligt echt hoger." Een deel van het ontvangen bedrag wordt door Heerenveen nu aangewend om de defensie op meerdere posities te versterken, weet VI.

Met name de flanken hebben prioriteit. Hamstra is op zoek naar zowel een links- als een rechtsback. Caner Cavlan staat momenteel nog onder contract in Heerenveen, maar hij lijkt te vertrekken.
Ben wel benieuwd hoeveel hoger dan :{
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_172516422
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 22:44 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ben wel benieuwd hoeveel hoger dan :{
Of hij lult uit zijn nek.
pi_172516441
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 22:51 schreef Typisch het volgende:

[..]

Of hij lult uit zijn nek.
Rekent zich alvast rijk met eventuele bonussen.

Ach, boeiend ook. Wordt in termijnen betaald.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_172516771
Hopelijk ontwikkelen die jongens zich goed door en kan je hen ook weer doorverkopen. Dan is het een goede investering en heb je weer je kapitaal op het veld staan
pi_172517541
Haps is in mijn ogen een prima backie die als hij zijn dag heeft elke rechtsbuiten in de Eredivisie aan gort kan spelen.

St. Juste vind ik erg overschat en gewoon simpelweg nog veel te gekke positioneringsfoutjes en verloren duelletjes. Niet klaar voor Feyenoord.
pi_172517894
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 23:35 schreef Erik1203 het volgende:
Haps is in mijn ogen een prima backie die als hij zijn dag heeft elke rechtsbuiten in de Eredivisie aan gort kan spelen.

St. Juste vind ik erg overschat en gewoon simpelweg nog veel te gekke positioneringsfoutjes en verloren duelletjes. Niet klaar voor Feyenoord.
Gozer is pas 20 en heeft al veel Eredivisie ervaring. Daarbij is het ook makkelijker verdedigen bij een Feyenoord dan Heerenveen

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 18-07-2017 23:52:08 ]
pi_172517956
Foutjes vallen bij Feyenoord wel eerder op dan bij Heerenveen. Hij levert ook nog wel eens een balletje in in balbezit he.
pi_172517983
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 23:51 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Gozer is pas 20 en heeft al veel Eredivisie ervaring. Daarbij is het ook makkelijker verdedigen bij een Feyenoord dan Heerenveen
Stond met kneuzen als Lucas Bijker en Faes centraal. Van Aken was ook vaak geblesseerd, die 2 waren prima in het centrum.
Enige probleem is zijn lengte , slechts 1,83 net zo lang als ikzelf en ik was linksback/ linksbuiten en won geen enkel kopduel, maar misschien springt hij wel heel hoog.
pi_172518000
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 23:55 schreef Erik1203 het volgende:
Foutjes vallen bij Feyenoord wel eerder op dan bij Heerenveen. Hij levert ook nog wel eens een balletje in in balbezit he.
Dat klopt, maar je hebt wel betere spelers om je heen en zeker Heerenveen is een beetje een kamikaze team.

Maar uiteindelijk kunnen we pas oordelen als hij een wedstrijd of 10-15 heeft gespeeld, maar ik ben tevreden met beide aankopen
pi_172518004
Even een serieuze vraag..ik heb eerlijk gezegd te weinig op Haps, st.Juste en Amrabat gelet om te kunnen beoordelen wat er nou zo goed is aan die spelers.

Haps..aanvallend sterk..en verder? Geen idee
St.Juste..hij is snel heb ik begrepen. Maar wat nog meer?
Amrabat.. fysiek sterk voor zijn leeftijd, maar wat zijn kwaliteiten verder zijn..geen idee. Techniek? Inzicht? Scorend vermogen? Handelingssnelheid? Al sla je me dood..
pi_172518152
Haps is verdedigend ook sterk, is een degelijke back met veel snelheid en power. St. Juste is voetballend erg begaafd voor een verdediger en is inderdaad vrij snel. Amrabat is een balveroveraar die over z'n man heen kan gaan beetje type El Ahmadi heeft alleen geen scorend vermogen scoorde namelijk 1 goal voor Utrecht, maar daar kan hij aan werken.
  woensdag 19 juli 2017 @ 01:20:50 #249
438851 Oldground
El Poderoso
pi_172518596
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 22:44 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ben wel benieuwd hoeveel hoger dan :{
Amateuristisch om je daar als manager zo over uit te laten.
Van alles is weer waardeloos.
pi_172518643
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 00:17 schreef Duveldrinker het volgende:
Haps is verdedigend ook sterk, is een degelijke back met veel snelheid en power. St. Juste is voetballend erg begaafd voor een verdediger en is inderdaad vrij snel. Amrabat is een balveroveraar die over z'n man heen kan gaan beetje type El Ahmadi heeft alleen geen scorend vermogen scoorde namelijk 1 goal voor Utrecht, maar daar kan hij aan werken.
Geen scorend vermogen...type El Ahmadi dus idd. ;)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')