abonnement Unibet Coolblue
pi_172497530
FNN heeft een nieuwe vorm van fakenieuws ontdekt.

Sappige titel, groot en bold,
...en dan in het artikel uitleggen dat er absoluut niets aan de hand is in kleine letters.

Het zou een van mijn topics kunnen zijn en daar is natuurlijk niets mis mee, maar het volgende artikel komt voort uit de fakenieuws fabriek van cnn.

http://edition.cnn.com/2017/03/24/europe/dead-russians/index.html

quote:
Washington (CNN)The brazen daytime slaying of a Russian politician outside a Ukrainian hotel last week brings to eight the number of high-profile Russians who have died over the past five months since the US presidential election on November 8.

Among the recent deaths were five Russian diplomats. Some of the deaths appeared natural and governments have ruled out foul play.

In some cases, though, questions remain. That's either because the facts have changed over time, details are hard to come by, or the deaths are still under investigation.

Self-proclaimed online sleuths and conspiracy theorists have filled the information void with speculation that the deaths were somehow related to Russia's interference in the 2016 presidential election. No evidence has surfaced to make such a connection.

Here's a rundown of the eight deaths
Eerst een vette titel, .... 8 dode prominente Russen in 8 maanden, dan uitleggen dat er niets aan de hand mee is, maar daarna toch alle 8 de doden even uitgebreid belichten....

Het moet niet gekker worden, nog even en ze kunnen hun naam veranderen in BNW.
  dinsdag 18 juli 2017 @ 02:20:16 #2
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_172497539
CNN kan ik al een tijd lang niet meer serieus nemen als het om Rusland gaat (of Trump).
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_172497545
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 02:20 schreef VeX- het volgende:
CNN kan ik al een tijd lang niet meer serieus nemen als het om Rusland gaat (of Trump).
nee, dat kan iemand met gezond verstand, maar dit is een nieuw soort liegen...
pi_172497569
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 02:21 schreef 2600 het volgende:

[..]

nee, dat kan iemand met gezond verstand, maar dit is een nieuw soort liegen...
Wind je er zo niet over op hoor, vroeger had je bij elke grote krant een opiniepagina, om duidelijk te maken dat redacteuren ook maar mensen zijn en meningen hebben. En daaronder netjes een schadeloosstelling. Waarschijnlijk staat dat ene artikeltje op zichzelf en is mogelijk 'verdwaald' naar het verkeerde gedeelte van de website.
pi_172497581
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 02:48 schreef Hdero het volgende:

[..]

Wind je er zo niet over op hoor, vroeger had je bij elke grote krant een opiniepagina, om duidelijk te maken dat redacteuren ook maar mensen zijn en meningen hebben. En daaronder netjes een schadeloosstelling. Waarschijnlijk staat dat ene artikeltje op zichzelf en is mogelijk 'verdwaald' naar het verkeerde gedeelte van de website.
Dit is geen ongelukje, maar je hebt wel gelijk, het stoort me alleen dat ze zichzelf nieuws durven te noemen....
pi_172497590
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 02:57 schreef 2600 het volgende:

[..]

Dit is geen ongelukje, maar je hebt wel gelijk, het stoort me alleen dat ze zichzelf nieuws durven te noemen....
Ze zijn dan ook nieuws. Nogmaals grote kranten hebben diverse uuteenlopende onderdelen. Was ook altijd zo.
pi_172497746
Je obsessie met CNN begint erg vervelend te worden.
  dinsdag 18 juli 2017 @ 06:40:00 #8
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_172497760
ok
Laffe huichelaar
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')