abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_172497348
Hoi,

5 jaar geleden was er een 'vonk' tussen mij en een jongen op de middelbare school. Het was vooral veel oogcontact, elkaar buiten vaak tegenkomen, vrienden die te opvallend deden wnr ik langs liep etc.
Nou is het zo dat deze jongen problemen had thuis. Zijn zusje zat ook bij ons op school en was niet zo goed bezig (roken etc). Hij sprak zijn zusje nauwelijks..ook niet thuis. Zijn zusje vertelde mij vaak over hun thuissituatie om haar hart een beetje te luchten.
Ik werd in ene close met zijn zusje. In het begin keek hij erg vijandig, waardoor ik af en toe weleens dacht van 'Ow jej.. ', we zaten bijv in de kantine met veel mensen bij elkaar, keek hij mij rechtstreeks in de ogen diep en boos aan..
Hij begon steeds vaker en vaker te kijken, zijn boze blik begon te verdwijnen. Hij bleef me soms met een lief lachje aankijken, maar ik schaamde me en keek hem daarom vaak boos/afwijzend aan. Zijn kluisje zat gelijk achter mijn kluisje in het zelfde pad etc.. Nadat ik zijn interesse in mij voelde, begon ik ook interesse in hem te krijgen.
Hij is 5 jaar geleden wegens familie problemen verhuisd naar Frankrijk met zijn ouders en kleinere broertje.
Het was een intelligente, teruggetrokken vent met een hartverwarmend lach (tenminste mijn hart warmde wel erg op..🤧)
In het begin deed het me niet zo veel, maar 4 jaar later begon ik hem steeds vaker in mijn dromen te zien. Ik denk continu aan hem. Ik heb hem uiteindelijk gevonden op insta en een verzoek gestuurd. Hij heeft mij afgewezen.. Ik vraag me af waarom? Dit voelde als een speer door mijn hart, maar mijn gedachtes zijn nog bij hem.. Ik vind het gek dat ik na 5 jaar ineens 'gevoelens (hoe je het mag noemen)' begin te krijgen. Is dit liefde/telepathie/leegte? Herkent iemand zich hier in? Wil er van af omdat ik denk dat hij mij allang is vergeten.

Ja, het is laat heb waarschijnlijk veel taalfouten. Bye
pi_172497459
Tja sommige mensen laten nu eenmaal niet iedereen toe op social media. Ik kan me voorstellen dat wanneer je al 5 jaar in Frankrijk woont en je instagram vooral bedoelt is voor directe vrienden je geen oud-klasgenoten uit Nederland accepteert. Ik zou niet te veel achter zijn reactie zoeken.

Verder, tja, soms droom ik ook wel eens over een meisje waar ik vervolgens de hele dag aan denk, een paar dagen later weet ik niet eens meer hoe ze eruit ziet. Ik denk dat je in je hoofd een beetje een ideale versie van hem voorstelt, terwijl hij in het echt natuurlijk ook gewoon een mens is met zijn eigen minpunten.

Heb je verder wel eens contact met andere jongens/mannen op het vlak van relaties?
pi_172497503
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 01:51 schreef MadJackthePirate het volgende:
Tja sommige mensen laten nu eenmaal niet iedereen toe op social media. Ik kan me voorstellen dat wanneer je al 5 jaar in Frankrijk woont en je instagram vooral bedoelt is voor directe vrienden je geen oud-klasgenoten uit Nederland accepteert. Ik zou niet te veel achter zijn reactie zoeken.

Verder, tja, soms droom ik ook wel eens over een meisje waar ik vervolgens de hele dag aan denk, een paar dagen later weet ik niet eens meer hoe ze eruit ziet. Ik denk dat je in je hoofd een beetje een ideale versie van hem voorstelt, terwijl hij in het echt natuurlijk ook gewoon een mens is met zijn eigen minpunten.

Heb je verder wel eens contact met andere jongens/mannen op het vlak van relaties?
Nee eigenlijk niet. Ben wel een paar keer ten verkering gevraagd (Had ze afgewezen), maar verder niets nee..
Ik kan mensen namelijk heel moeilijk een plekje in mijn leven geven. 🤔
pi_172497521
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 02:07 schreef Meliss het volgende:

[..]

Nee eigenlijk niet. Ben wel een paar keer ten verkering gevraagd (Had ze afgewezen), maar verder niets nee..
Ik kan mensen namelijk heel moeilijk een plekje in mijn leven geven. 🤔
Misschien is het zo omdat je hem vroeger wel 'een plekje' hebt gegeven, ook al was dat in feite niks concreets, dat je daar nu steeds aan terug denkt. Die jongens die jij later afgewezen hebt betekenen als het ware niet zoveel voor jou, terwijl die jongen waar jij het over hebt wel een plekje in je leven heeft. Althans voor je gevoel dan.

Ik zou zeggen dat het wel slijt, hoewel ik weet hoe verliefd je (tijdelijk) van een droom kan worden :P
  dinsdag 18 juli 2017 @ 08:05:42 #5
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_172498373
Jij betekende niks voor hem, je hebt veel te veel gezocht achter een beetje oogcontact. Hij is je waarschijnlijk allang vergeten en voor hem was je een vreemde die ineens een vriendschapsverzoek stuurde.
pi_172498835
Je kent hem niet. En vooral niet hoe ie nu is
Dit is dus niet meer dan projectie
  dinsdag 18 juli 2017 @ 09:09:22 #7
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_172498850
Vijf jaar verder. Heeft allang een leven opgebouwd. Misschien inmiddels al jarenlang een vriendin. Get over it.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_172499032
Gewoon hem dit bericht sturen en zien hoe hij reageert. Dat is het enige wat je kunt doen.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  dinsdag 18 juli 2017 @ 11:49:58 #9
425303 ijsparasol
Als je lacht ben je leuk
pi_172501280
Wat ik uit jou verhaal kan opmaken is dat je deze man erg idealiseert(verliefdheid), en dit alleen meer groter en groter wordt omdat het nooit is beantwoord. Wat heel goed kan zijn is dat je ook toe bent aan een man! En dat je dit verlangen van de vorige eenzijdige vlam steeds maar voor je houd, met het idee stel als..(verliefdheid is ook wel een natuurlijke drug). Maar goed meid, ga erop uit en laat deze crush achter je.
Life is just a creation of your own mind that's repeating..
pi_172501324
Je hebt hem vijf jaar niet gezien dus je bent verliefd op een droombeeld.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_172501368
Jij bent er 5 jaar lang in blijven hangen, hij is al 5 jaar bezig met andere dingen.

Game over.
  dinsdag 18 juli 2017 @ 16:49:18 #12
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_172507170
wow beetje obsessie :o
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_172507196
Je hebt behoefte aan een vriend, steek je energie in het vinden van een bereikbare jongen. :s).
pi_172507447
Dat is eenzaamheid, jeuk en/of nostalgie. Je projecteert het enkel op hem, omdat dat toevallig zo uitkomt. Het heeft eigenlijk niks met hem van doen. Moet je verder niet serieus nemen, trekt wel weer weg.
  dinsdag 18 juli 2017 @ 18:52:38 #15
451005 Grems
Clown World
pi_172509914
TS is een dikke, behaarde engnek :')
pi_172509951
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 18:52 schreef Grems het volgende:
TS is een dikke, behaarde engnek :')
Jij toch ook? :*
  dinsdag 18 juli 2017 @ 18:55:53 #17
451005 Grems
Clown World
pi_172509999
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 18:53 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Jij toch ook? :*
Ik heb geen rare obsessies over mensen die mij 5 jaar geleden een paar keer aangekeken hebben.
pi_172515186
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 08:05 schreef Twiitch het volgende:
Jij betekende niks voor hem, je hebt veel te veel gezocht achter een beetje oogcontact. Hij is je waarschijnlijk allang vergeten en voor hem was je een vreemde die ineens een vriendschapsverzoek stuurde.
So. Heb jij hier ervaring mee?
Maar.. je hebt wel gelijk denk ik. Misschien is het gwn een sukkel die ff interessant wou doen.
pi_172515226
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 09:07 schreef Allures het volgende:
Je kent hem niet. En vooral niet hoe ie nu is
Dit is dus niet meer dan projectie
True.. is gwn kut
pi_172515270
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 09:27 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Gewoon hem dit bericht sturen en zien hoe hij reageert. Dat is het enige wat je kunt doen.
Das moeilijk. Hey we kennen elkaar nie echt maar we hadden 5 jaar geleden oogcontact en bent drm blijven hangen bij mij, zeggen is best moeilijk. Wat een psycho zegt hij dan
pi_172515319
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 11:49 schreef ijsparasol het volgende:
Wat ik uit jou verhaal kan opmaken is dat je deze man erg idealiseert(verliefdheid), en dit alleen meer groter en groter wordt omdat het nooit is beantwoord. Wat heel goed kan zijn is dat je ook toe bent aan een man! En dat je dit verlangen van de vorige eenzijdige vlam steeds maar voor je houd, met het idee stel als..(verliefdheid is ook wel een natuurlijke drug). Maar goed meid, ga erop uit en laat deze crush achter je.
Pff zou best kunnen, nu ik het zo lees.. Omdat het niet is beantwoord, kom ik er dus niet van af.. soms geef je iemand een plekje zonder dat je het door hebt
pi_172515337
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 18:55 schreef Grems het volgende:

[..]

Ik heb geen rare obsessies over mensen die mij 5 jaar geleden een paar keer aangekeken hebben.
_O-
pi_172515369
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 16:49 schreef 2NutZ het volgende:
wow beetje obsessie :o
Heb dit dus nooit eerder gehad. Denk nooit te lang na over dingen, maar deze is gen echt blijven hangen. Super vervelend, ughh wordt er gwn misselijk van. Hou namelijk niet van veel nadenken
pi_172515402
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 17:03 schreef AnanYaw het volgende:
Dat is eenzaamheid, jeuk en/of nostalgie. Je projecteert het enkel op hem, omdat dat toevallig zo uitkomt. Het heeft eigenlijk niks met hem van doen. Moet je verder niet serieus nemen, trekt wel weer weg.
Ja soms zijn er momenten dat ik hem helemaal vergeet. En dan komt het weer erg sterk naar boven deze gevoelens/gedachtes
pi_172515432
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 18:55 schreef Grems het volgende:

[..]

Ik heb geen rare obsessies over mensen die mij 5 jaar geleden een paar keer aangekeken hebben.
Het was niet alleen oogcontact.. zo psychisch ben k ook weer nie guyssss😭
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')