abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 18 juli 2017 @ 00:24:25 #26
416931 yats
(non) Average Joe
pi_172496797
quote:
1s.gif Op maandag 17 juli 2017 23:47 schreef Fatoeman het volgende:
Bang voor de familie? Ik weet het anders ook niet, maar knappe turkse of arabische vrouwen zijn bij mij gewoon welkom als ik er verliefd op word. En ja dat kan wel aangezien ik er eentje opzich wel zie zitten :P
Als ze lief naar je lachen zijn ze niet meteen geïnteresseerd in jou fatoeman.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_172496866
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 00:24 schreef yats het volgende:

[..]

Als ze lief naar je lachen zijn ze niet meteen geïnteresseerd he fatoeman.
Ik ging lief lachen naar die collega en hij schrok er van. Ik zag het aan zijn reactie. Terwijl ik maar lachte om niet achterlijk over te komen. :@
pi_172496927
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 00:24 schreef yats het volgende:

[..]

Als ze lief naar je lachen zijn ze niet meteen geïnteresseerd in jou fatoeman.
Joh, dat weet ik ook wel. Maar als ze lacht lijkt ze knapper waardoor ik haar sneller leuk zou kunnen gaan vinden, maar vrouwen lachen al snel naar iemand volgens mij
  Moderator dinsdag 18 juli 2017 @ 01:54:31 #29
441859 crew  Lenny77
pi_172497469
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 00:02 schreef Fatoeman het volgende:
Kijk ts, over uitstraling gesproken. Ik zag deze advert en wilde daar nog wat over zeggen. Negeer de kleur van de vrouwen

[ afbeelding ]
Kijk je hebt links 2 vrouwen. De onderste kijkt heel spannend. Dat lijkt me dan ook de leukste voor een avontuurtje. Terwijl als ik kijk naar een relatie, waar natuurlijk ook een leuk avontuurtje bijhoort, kies ik voor de bovenste vrouw
Rechts onder is het leukste.
Een spontane en echte open blik en een lieve lach :Y
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator dinsdag 18 juli 2017 @ 02:05:02 #30
441859 crew  Lenny77
pi_172497497
Aan TS:
Op een bepaalde leeftijd hoef je je geen zorgen meer te maken over afwijzing. We zitten niet meer op school en over het algemeen gaan volwassen mensen fatsoenlijk om met personen die ze moeten 'afwijzen'.
Dit is ook niet persoonlijk maar jij bent dan gewoon het type niet waar zij naar zoeken, net zoals jij ook niet zomaar met iedereen een relatie kan hebben. Ze gaan het niet in een groepsapp ofzo gooien dat jij een move hebt gemaakt.

Als je iemand leuk tegen komt dan praat je gewoon over koetjes en kalfjes. Kijk of hij graag naar je luistert en actief mee doet, of net wat begint te stamelen en nerveus wordt. Beide zijn goede tekens.
Als hij je ook wel eens opzoekt dan is dat weer een goed teken.
Als je niet op de man durft te vragen om iets te gaan drinken, vertel dan over een leuke plaats waar lekker eten of drinken is. Zeg dan gewoon zoiets als: het is daar echt leuk, kom eens mee!
Aan zijn reactie merk je vanzelf wel of het wat zal worden.

Maar vooral: geniet van de jacht, van de vlinders in je buik! Of je hem uiteindelijk gaat vangen, dat weet je niet. Maar de weg ernaartoe kan heel leuk zijn O+
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_172552527
Waarschijnlijk kom je afstandelijk over of misschien ben je wel lelijk.
pi_172553036
Nerelisin?

Mja, onzekerheid is niet echt een aantrekkelijk eigenschap, en als je daarbij ook niets onderneemt is de kans klein dat het wat wordt natuurlijk.

Hoe gaat het nu met je? :s).
pi_172553515
Gewoon je tieten laten zien
Ik zwaai naar dieren.
pi_172554903
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 16:23 schreef JimmyDean het volgende:
Waarschijnlijk kom je afstandelijk over of misschien ben je wel lelijk.
So what als ze lelijk is? Er zijn ook genoeg lelijke mannen. Je weet niet eens of ze op lelijke mannen valt, dus zoiets is niet automatisch van doorslaggevende betekenis. Afstandelijk kan idd maar wat daarmee bedoeld wordt kan ook weer verschillen en ik lees hier vaak genoeg "moet niet te desperate zijn, er moet iets te veroveren zijn" maar dan ook weer niet te afstandelijk.. Tja zal per man verschillen, ligt aan het soort dat de ts wil versieren.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  donderdag 20 juli 2017 @ 18:40:09 #35
438758 zeer
Opritsjniki
pi_172555316
ik houd juist altijd van vrouwen die zich Turks gedragen
  vrijdag 21 juli 2017 @ 14:11:23 #36
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_172573913
Succes er mee stimorol, gewoon beste om jezelf in het diepe te gooien en eens helemaal uit je comfortzone te gaan.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_172579489
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 14:11 schreef 2NutZ het volgende:
Succes er mee stimorol, gewoon beste om jezelf in het diepe te gooien en eens helemaal uit je comfortzone te gaan.
Ik heb geen Nederlandse vrienden.

Lijkt meer op Crip.
pi_172579503
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juli 2017 16:58 schreef zarGon het volgende:
Nerelisin?
.
Lol.
  Meest relativerende user 2022 vrijdag 21 juli 2017 @ 19:09:31 #39
357044 Budapestenaar
pi_172580274
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 00:02 schreef Fatoeman het volgende:
Kijk ts, over uitstraling gesproken. Ik zag deze advert en wilde daar nog wat over zeggen. Negeer de kleur van de vrouwen

[ afbeelding ]
Kijk je hebt links 2 vrouwen. De onderste kijkt heel spannend. Dat lijkt me dan ook de leukste voor een avontuurtje. Terwijl als ik kijk naar een relatie, waar natuurlijk ook een leuk avontuurtje bijhoort, kies ik voor de bovenste vrouw
LOL, wat heeft TS nou aan dit advies? :D
  Meest relativerende user 2022 vrijdag 21 juli 2017 @ 19:23:10 #40
357044 Budapestenaar
pi_172580579
TS, je klinkt als een ontzettend intelligente vrouw. De combinatie van intelligentie en onzekerheid kan het vinden van een geschikte partner heel lastig maken. Je denkt teveel na, haalt je van alles in je hoofd en je wakkert je eigen onzekerheid extra aan. Het gevolg is dat de spontaniteit weg is en het contact stroef gaat verlopen.

Misschien moet je proberen iets minder te focussen op het vinden van de ware? Als je niet elke leuke man als je laatste kans op een gelukkig leven ziet, gaat het leggen van contact misschien wat gemakkelijker?

Ik geloof eerlijk gezegd niet dat je afkomst een rol speelt. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat een beetje intelligente kerel daar een issue van maakt.

Vroeger of een beetje later kom je heus de ware tegen :Y En die ware vindt het echt geen probleem dat je niet zo veel relatie-ervaring hebt. Wees gewoon jezelf, dan komt het wel goed!

[ Bericht 3% gewijzigd door Budapestenaar op 21-07-2017 19:28:47 ]
  vrijdag 21 juli 2017 @ 22:37:03 #41
468655 LordHorusNL
Suck It, commie scum.
pi_172585806
TS je kijkt er compleet verkeerd tegen aan volgens mij.

Het feit dat je minder ervaring hebt met relatie/dating maakt je juist meer aantrekkelijk voor mannen die een serieuze relatie zoeken niet minder.

Ikzelf ben ook pas laat in mijn eerste langdurige relatie gestapt (32) toevallig ook met een Turkse meid, en volgens haar ervaring hebben de meeste "Nederlandse" mannen toch een bepaalde aarzeling als het aankomt op het daten met een Turkse vrouw omdat ze toch vaak nog denken dat alle Turken streng opgevoed/religieus zijn. Mijn ex is Aleviet en zij is echt 100% Nederlands in haar doen en laten. Maar ze gedroeg zich niet echt als relatie materiaal toen ik haar leerde kennen en ik denk dat veel mannen haar hierdoor niet serieus namen.

Zelf heb ik nooit gesnapt waarom zoiets een probleem zou zijn bij het uitkiezen van een partner maar goed, ik date met die vrouw, niet haar familie.

Als je niet geheel onaantrekkelijk bent en geen enorme waslijst aan seksuele partners gehad hebt zal een serieuze relatie vinden niet al te moeilijk voor je zijn, als je het op de juiste plek zoekt tenminste.
  vrijdag 21 juli 2017 @ 23:07:43 #42
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_172586770
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 00:02 schreef Fatoeman het volgende:
Kijk ts, over uitstraling gesproken. Ik zag deze advert en wilde daar nog wat over zeggen. Negeer de kleur van de vrouwen

[ afbeelding ]
Kijk je hebt links 2 vrouwen. De onderste kijkt heel spannend. Dat lijkt me dan ook de leukste voor een avontuurtje. Terwijl als ik kijk naar een relatie, waar natuurlijk ook een leuk avontuurtje bijhoort, kies ik voor de bovenste vrouw
Het is goed dat ik jou als benjamin van de klaagbaak een beetje in de gaten hou. Waar hang je nu toch allemaal uit op internet Fatoeman :')
pi_172589191
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 19:09 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

LOL, wat heeft TS nou aan dit advies? :D
Die vroeg wat mij op een vrouw deed vallen. Hier heeft ts een voorbeeld
  zaterdag 22 juli 2017 @ 03:19:45 #44
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_172590041


De twee rechter zou ik wel doen voor een avondje, maar niet voor een relatie. Voor een relatie zou ik eerder voor de linker blondine gaan. Hoop dat je er wat aan hebt TS.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  Meest relativerende user 2022 zaterdag 22 juli 2017 @ 09:58:48 #45
357044 Budapestenaar
pi_172591409
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 03:19 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[ [url=https://sg.style.yahoo.com/sy/ny/api/res/1.2/ZlVFZVdLlhp2KWkV.ybn8w--/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjtzbT0xO3c9NjY1O2g9NTAw/http://media.zenfs.com/en(...)gels.jpeg]afbeelding[/url] ]

De twee rechter zou ik wel doen voor een avondje, maar niet voor een relatie. Voor een relatie zou ik eerder voor de linker blondine gaan. Hoop dat je er wat aan hebt TS.
Wel erg skinny. Die in het midden heeft brede heupen. Da's goed voor het baren van kids. Genetisch dus beter relatiemateriaal. _O-
pi_172591578
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 03:19 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[ [url=https://sg.style.yahoo.com/sy/ny/api/res/1.2/ZlVFZVdLlhp2KWkV.ybn8w--/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjtzbT0xO3c9NjY1O2g9NTAw/http://media.zenfs.com/en(...)gels.jpeg]afbeelding[/url] ]

De twee rechter zou ik wel doen voor een avondje, maar niet voor een relatie. Voor een relatie zou ik eerder voor de linker blondine gaan. Hoop dat je er wat aan hebt TS.
Godver _O-
  zaterdag 22 juli 2017 @ 16:52:15 #47
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_172598455
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 23:55 schreef ditisnietmijnaccountvrind het volgende:

[..]

Ik ging er snel vanuit dat een ander mij niet leuk vond als ik merkte dat het initiatief veel vanuit mij moest komen. Dan werd ik onzeker en kapte het af. Verder heb ik niet eens zo veel ervaring op lange termijn gezien. Wel gezoend en een enkele keer verder, maar meer dan dat niet.
Nu de laatste jaren heb ik ook wel te kampen gehad met een depressie en daardoor op dit gebied niks ondernomen eigenlijk.
hallo jonge vrouw met de lange naam. Weet je dat het de vrouw is die in een relatie een man kiest. Een vrouw "moet" een man signalen geven dat ze hem leuk vindt, leuk genoeg in ieder geval om haar te benaderen, een praatje te maken. Jouw gedrag moet hem de moed geven jou te benaderen. Blijkbaar ben jij daar niet zo goed in. Wat jammer is, want veel mannen zijn gewoon onhandig in het herkennen van die signalen van de vrouw. Die signalen zijn veelal non verbaal, kan gewoon 1-2 keer naar hem lachen zijn. Is ie meer dan gemiddeld langzaam van begrip dan kijk je hem nog een derde keer aan en glimlach je duidelijk. Ja, mannen, jongens lopen veel vaker blauwtjes en worden daardoor extra onzeker, iets dat jij dan als vrouw moet zien te "overwinnen" door het zenden van duidelijke signalen.
Als ik jouw post lees ben je een leuke meid en een turks uiterlijk is nou ook niet direkt iets waar een man op afknapt. Een moderne (kleding, haren, gedrag) turkse vrouw vind ik vaak heel mjam mjam (aantrekkelijk), ben ik nieuwsgierig naar, wil ik graag kontakt mee leggen, wil ik graag nader mee kennis maken).

Dus zoek het niet bij de mannen, dat zij je niet aantrekkelijk zouden vinden vanwege je "Turks" uiterlijk. Ook niet dat de mannen het initiatief zouden moeten nemen. ja, zij nemen het initiatief, zij komen naar je toe, NADAT jij (meestal non verbaal) hen hebt laten weten, laten merken, dat jij open staat voor een benadering.

Er wat meer over te weten komen?
Twee boeken: auteurs Allan & Barbara Pease, uitgeverij Spectrum
-Waarom mannen en vrouwen met hun lichaam zeggen wat ze eigenlijk niet willen vertellen.
ISBN nummer 978.90274.9497.0
-Alles wat vrouwen willen weten over mannen en mannen niet over vrouwen
ISBN nummer 978.9000.31591.8

Deze boeken zullen een overload zijn voor jouw doel, maar je zou die stukjes eruit kunnen pikken die jouw interesse hebben. Koop de boeken (eventueel gebruikt via oa BOLCOM) of leen ze in de bibliotheek.
In het internet zal beslist ook veel te vinden zijn.

Maar heel beknopt mijn beste tip; kijk vriendelijk mannen aan en glimlach. En als ie echt iemand is die niet goed durft herhaal je dat gewoon x maal.
En je maakt er je echt niet belachelijk mee als je vriendelijk (rond) kijkt en mensen aanlacht.

^O^ ^O^

[ Bericht 3% gewijzigd door LeesFoknl op 22-07-2017 23:20:15 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zaterdag 22 juli 2017 @ 23:41:37 #48
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_172609569
Die 5 vrouwen op die foto vind ik allen aantrekkelijk, hoewel ik ze meteen boterhammetjes met pindakaas zou gaan voeren. En ouderwetse, vette kippesoep met veel vermicelli, en taart natuurlijk.
Maar het belangrijkste voor mij zou zijn een half uurtje met haar praten om te zien of het überhaupt een beetje klikt. we mekaar wederzijds aardig vinden. Zonder dat hoeft het voor mij niet, en ik denk voor de meeste mensen (man en vrouw) hoeft het dan niet.

*; *; *;
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zondag 23 juli 2017 @ 17:37:07 #49
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_172624063
quote:
8s.gif Op maandag 17 juli 2017 23:43 schreef ditisnietmijnaccountvrind het volgende:
Hoi hallo heb even een undercover account aangemaakt.

Laat ik met de deur in huis vallen. Ik ben een 28 jarige vrouw en heb nog nooit een relatie gehad. Dit voelt nu ongewild als een probleem omdat ik om mij heen wel iedereen een relatie zie krijgen of er mee bezig is, alsof dat heel gemakkelijk gaat bij de ene wat makkelijker dan bij de ander. Iedereen heeft op mijn leeftijd al enige ervaring opgedaan waardoor ik al het gevoel heb 1-0 achter te staan. Ik weet niet hoe een relatie zich ontwikkeld, of hoe je je moet opstellen in een datingfase, waar je het over moet hebben. Oh god wat een hel.

Anyway, vorig jaar was ik een tijd werkzaam in een bedrijf waar ik nu inmiddels niet meer werk. Hier ben ik ontzettend verliefd op een collega van me geworden. Hij werkte niet bij mij op de afdeling, dus vaak sprak ik hem niet. Maar door mijn eigen onzekerheid heb ik letterlijk niks gedaan, omdat te bang voor afwijzing denk ik of om iets stoms te zeggen of te doen. Ineens verander ik op zo'n moment in een ontzettend onzeker kind en niet meer helder na kunnen denken. Ik dacht signalen op te vangen ook vanuit hem, maar lastig te peilen of dit gewoon collegialiteit was of interesse in mij op amoreus vlak. Later hoorde ik dat hij een relatie gekregen had met een directe collega van hem. Ouch, dus toch niet zo geïnteresseerd in mij als ik dacht te zien vanuit hem.

Ik zie er Turks uit, maar ik vind niet dat ik me op een Turkse manier gedraag omdat ik juist alleen maar Nederlandse vrienden heb en me Nederlandse voel, misschien op een paar punten verschillend. Ik val ook op Nederlandse mannen. Toch heb ik nooit echt succes in deze categorie gehad. Zou dit een rol kunnen spelen in de zin dat ik niet in de categorie relatiemateriaal val voor deze groep mannen?
Je ziet er "Turks" uit? Mag ik vragen van welke afkomst je dan bent?
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
  zondag 23 juli 2017 @ 17:39:44 #50
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_172624123
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 18:40 schreef zeer het volgende:
ik houd juist altijd van vrouwen die zich Turks gedragen
Kan je een voorbeeld geven wat dat exact is?

[ Bericht 0% gewijzigd door Montelly op 23-07-2017 20:04:49 ]
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')