abonnement Unibet Coolblue
pi_172492752
http://www.express.co.uk/(...)hina-meme-Xi-Jinping

quote:
Winnie the Pooh CENSORED in China as Xi Jinping lampooned on social media site Sina Weibo
WINNIE the Pooh has been banned in China over claims it is politically insulting.
Winnie the Pooh is verbannen van Chinese social media site, hij zou beledigend zijn...







... een zwarte dag voor alle anime fans. :')
pi_172492848
Ik zie de gelijkenis echt niet. Misschien straks als ik aan mijn derde fles wijn zit, maar ik betwijfel het.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_172492911
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 22:04 schreef Hathor het volgende:
Ik zie de gelijkenis echt niet. Misschien straks als ik aan mijn derde fles wijn zit, maar ik betwijfel het.
ik vind 'm wel treffend, en flauw van die Chinezen dat ze er niet om kunnen lachen.
pi_172493126
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 22:06 schreef 2600 het volgende:

[..]

ik vind 'm wel treffend, en flauw van die Chinezen dat ze er niet om kunnen lachen.
Chinezen zijn een beetje vreemd als het op cartooneske dingen aankomt, zo verloor Blizzard binnen een mum van tijd honderdduizenden subscribers uit China toen de Mists of Pandaria expansie werd gereleased. De Chinezen vonden de panda characters beledigend. :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_172493208
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 22:12 schreef Hathor het volgende:

[..]

Chinezen zijn een beetje vreemd als het op cartooneske dingen aankomt, zo verloor Blizzard binnen een mum van tijd honderdduizenden subscribers uit China toen de Mists of Pandaria expansie werd gereleased. De Chinezen vonden de panda characters beledigend. :')
Rare jongens die chinezen :')
pi_172493612
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 22:00 schreef 2600 het volgende:
... een zwarte dag voor alle anime fans.
In tegenstelling tot Alfred Jodocus Kwak, komt Winnie de Pooh niet uit Japan. :{
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_172493782
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 22:25 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

In tegenstelling tot Alfred Jodocus Kwak, komt Winnie de Pooh niet uit Japan. :{
Heb jij z'n long-form gezien ?

Zijn moeder schijnt met een japanse teddy in dezelfde kist te hebben gezeten.
pi_172493937
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 22:30 schreef 2600 het volgende:

[..]

Heb jij z'n long-form gezien ?

Zijn moeder schijnt met een japanse teddy in dezelfde kist te hebben gezeten.
Maakt niet uit. De animatie komt niet uit Japan, dan is het geen anime.

Dat gezegd hebbende... De Winnie the Pooh-film uit 2011 is hartstikke leuk.

Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_172494703
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 22:34 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Maakt niet uit. De animatie komt niet uit Japan, dan is het geen anime.

Dat gezegd hebbende... De Winnie the Pooh-film uit 2011 is hartstikke leuk.

_O_
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')