Had dit niet 20 juni al bedacht kunnen worden?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 17:09 schreef Moira. het volgende:
Braddietroep weer weggehaald.
Als we geen Braddietopic willen willen we dus ook niet dat de SC tot Braddietopic vermaakt wordt. Gewoon opbokken met die troep van FOK!. 't Is echt wel mooi geweest nu
Als je op de hoogte wil blijven kun je 'm volgen op Youtube/Twitch en er lekker per DM met elkaar over doorkeuvelen.
Had wat mij betreft al vanaf december zo mogen blijven, mja. Ik sta er niet alleen voor hequote:Op dinsdag 18 juli 2017 17:29 schreef Geelman het volgende:
[..]
Had dit niet 20 juni al bedacht kunnen worden?
#durftevragen
Mja, mensen weten 't best maar hebben gewoon schijt.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 17:23 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je hoeft t niet aan hem richten, iets in de trend van "Andere/oude topics worden hier niet besproken" is toch ook prima. Scheelt steeds modden
Heidagje en een stukje zelfreflectie voor de crew dan maar he!quote:Op dinsdag 18 juli 2017 17:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Had wat mij betreft al vanaf december zo mogen blijven, mja. Ik sta er niet alleen voor he
Ik wist het nietquote:Op dinsdag 18 juli 2017 17:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mja, mensen weten 't best maar hebben gewoon schijt.
Ik wist het ook nietquote:Op dinsdag 18 juli 2017 17:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Geen schijt, maar ik wist ook niet waar de scheidslijn lag. Kennelijk is B, of het bespreken ervan, non grata geworden.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 17:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nja, 't is niet zoals eerst toen 't allemaal gewoon niet mocht omdat 'praten over gebande'. Weet niet eens of 'ie nu gebanned is, boeit ook verder niet. Maar 't is gewoon wel klaar met dat gelul over hem de hele tijd. Of 't in andere fora wel mag is aan die andere mods, maar hier liggen we eindelijk weer op een lijn en zijn we er allebei klaar meequote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:25 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Geen schijt, maar ik wist ook niet waar de scheidslijn lag. Kennelijk is B, of het bespreken ervan, non grata geworden.
Ok, ik zal het er niet meer over hebben.
quote:Op dinsdag 18 juli 2017 16:41 schreef praadje het volgende:
[..]
Beetje, niet ziek meer in ieder geval. Wel helemaal beurs van binnen. Maar hey, we hebben het overleefd
Verdomme, is geen enkele SC nog veilig voor vieze praatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |