abonnement Unibet Coolblue
pi_172488572
Er was onlangs een kennis bij mij. En hij wilde seks met mij, maar ik zei dat ik niet wilde.
Toch drong hij zich op. Gewoon zwaaar irritant.

Het was heel vervelend.
Ik heb hem nu geblokt en laat hem nooit meer binnen.

Iemand zei al je moet eens de politie bellen maar dat is achteraf.

Wat zouden jullie hiermee doen? Gewoon nooit meer binnen laten denk ik? Ik zei hem meerdere malen dat ik geen seks wilde en gaf hem duidelijk aan dat ik niet wilde dat hij aan me zat en toch deed hij dat.
  maandag 17 juli 2017 @ 19:19:52 #2
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_172488887
En toen blies de olifant het verhaaltje uit.
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
pi_172491928
Gewoon nooit meer binnen laten. Klaar.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  zaterdag 22 juli 2017 @ 13:25:13 #4
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_172594396
Politie bellen? Idiote opmerking. Zij is toch mans (vrouws) genoeg om nee te zeggen. En als een "gast" zelfs meerdere malen dingen doet in mijn huis die mij niet bevallen (met de voeten op de tafel, in de koelkast gaan, aan mijn lul willen zitten, roken etc.) dan is hij niet meer welkom. Simpel toch, moet je daar voor de politie bellen?

8)7 8)7
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_172617453
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 13:25 schreef LeesFoknl het volgende:
Politie bellen? Idiote opmerking. Zij is toch mans (vrouws) genoeg om nee te zeggen. En als een "gast" zelfs meerdere malen dingen doet in mijn huis die mij niet bevallen (met de voeten op de tafel, in de koelkast gaan, aan mijn lul willen zitten, roken etc.) dan is hij niet meer welkom. Simpel toch, moet je daar voor de politie bellen?

8)7 8)7
Jij bent volgens mij een prima kerel. Niet te verwijfd iig. Politie bellen, mensen kunnen echt niks meer zelf oplossen tegenwoordig :')

Terechte post _O_
  zondag 23 juli 2017 @ 14:38:20 #6
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_172620367
Ja, die vent was vervelend, en haar reprimandes hielpen niet. Dan is het over, hij is niet meer welkom.
Als je daarvoor de politie belt en het verhaal vertelt dan zeggen die, ja, en wat wilt u wat we doen? Wilt u een aangifte doen? Ze heeft het toch prima zelf afgehandeld, in de zin van ... jij weet je niet te gedragen dus ben je hier niet meer welkom. Een beetje normale, huidige, moderne zelfstandige en onafhankelijke sterke vrouw kan zo een vlerk zelf wel aan. Dacht ik .....

:6 :6
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zondag 23 juli 2017 @ 14:40:49 #7
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_172620446
quote:
1s.gif Op zondag 23 juli 2017 12:13 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Jij bent volgens mij een prima kerel. Niet te verwijfd iig. Politie bellen, mensen kunnen echt niks meer zelf oplossen tegenwoordig :')

Terechte post _O_
Ik mag jou bij iedere bijdrage van jou over mij meer en meer!

:Y ^O^ _O-
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zondag 23 juli 2017 @ 15:38:23 #8
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_172621636
OT blijven aub
pi_172622284
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 14:38 schreef LeesFoknl het volgende:
Ja, die vent was vervelend, en haar reprimandes hielpen niet. Dan is het over, hij is niet meer welkom.
Als je daarvoor de politie belt en het verhaal vertelt dan zeggen die, ja, en wat wilt u wat we doen? Wilt u een aangifte doen? Ze heeft het toch prima zelf afgehandeld, in de zin van ... jij weet je niet te gedragen dus ben je hier niet meer welkom. Een beetje normale, huidige, moderne zelfstandige en onafhankelijke sterke vrouw kan zo een vlerk zelf wel aan. Dacht ik .....

:6 :6
Dit is natuurlijk stommiteit ten top.
De gemiddelde man is fysiek veel sterker dan de gemiddelde vrouw. Als zij nadrukkelijk en herhaaldelijk aangeeft dat ze wil dat hij van haar af blijft dan heeft hij daar gewoon naar te luisteren. Het is al zot dat zoiets meerdere keren gezegd moet worden, eigenlijk is 1 keer al te veel.
Binnen zo'n situatie ontstaat voor de fysiek zwakkere partij snel een bedreigende situatie. Het is volstrekt logisch dat TS zich hier bijzonder onprettig bij voelt.

Ze geeft aan dat die knul tegen haar zin aan haar heeft gezeten. Dat noemen we aanranding en dat is strafbaar.
Als zij daarvoor aangifte wil doen dan staat ze volledig in haar recht. Dan had hij maar niet aan haar moeten zitten. Het is niet aan ons om te beoordelen in hoeverre dat nodig of verantwoord is; wij waren er niet bij.

Dat gezegd te hebben, TS, ik vraag me alleen wel af in hoeverre je in de ogen van de wet kunt bewijzen dat de dingen gebeurd zijn zoals ze gebeurd zijn.
In ieder geval wens ik je veel sterkte! :)
Ik doe mijn best.
  maandag 24 juli 2017 @ 09:26:07 #10
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_172637003
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 16:10 schreef Woutjeh het volgende:

[..]

Dit is natuurlijk stommiteit ten top.
De gemiddelde man is fysiek veel sterker dan de gemiddelde vrouw. Als zij nadrukkelijk en herhaaldelijk aangeeft dat ze wil dat hij van haar af blijft dan heeft hij daar gewoon naar te luisteren. Het is al zot dat zoiets meerdere keren gezegd moet worden, eigenlijk is 1 keer al te veel.
Binnen zo'n situatie ontstaat voor de fysiek zwakkere partij snel een bedreigende situatie. Het is volstrekt logisch dat TS zich hier bijzonder onprettig bij voelt.

Ze geeft aan dat die knul tegen haar zin aan haar heeft gezeten. Dat noemen we aanranding en dat is strafbaar.
Als zij daarvoor aangifte wil doen dan staat ze volledig in haar recht. Dan had hij maar niet aan haar moeten zitten. Het is niet aan ons om te beoordelen in hoeverre dat nodig of verantwoord is; wij waren er niet bij.

Dat gezegd te hebben, TS, ik vraag me alleen wel af in hoeverre je in de ogen van de wet kunt bewijzen dat de dingen gebeurd zijn zoals ze gebeurd zijn.
In ieder geval wens ik je veel sterkte! :)
ja, dat schreef ik (in hoeverre je in de ogen van de wet bewijzen) al een stuk terug, en ik schreef er ook nog bij dat zij dan ook ondervraagd zal worden en dat er een hele hoop op haar af zal komen. Haar woorden en beweringen zullen weerlegd worden, er zullen naar bewijzen en getuigen gevraagd worden. En waarom, ze heeft toch haar doel bereikt, gewoon afkappen, niet meer in huis, niet meer kontakten. Fertig. Tchüss, auf nie mehr wiedersehen, abhauen Arschloch.
Wat een drama, je leeft toch niet op een eiland, je leeft toch in West Europa, anno 2017. Iemand deed iets wat je niet bevalt en je hebt hem dat duidelijk gemaakt en je laat hem niet meer toe in je leven. Klaar! ik denk wel eens hebben veel mensen tegenwoordig lauwe thee met een scheutje melk in hun aderen ipv bloed? Is hun geest, zelfbewustzijn en kracht helemaal kapot gemaakt? En waardoor dan wel? Teveel suiker, of de toevoegingen in de kant en klare maaltijden, of is het de zeur- en klaagmaatschappij tegenwoordig.

Bij justitie gaat het er niet om hoe je je voelt, het gaat om feiten. Het gaat niet om: ik voel mij ge-intimideerd. Het gaat er om of je ge-immiteerd bent. Of dat te bewijzen is, of daar duidelijke getuigen en bewijzen voor zijn. In zoverre "stommiteit ten top".

:N :X }:|
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_172640184
Ik kan geen enkele reden bedenken waarom je de politie zou moeten bellen.
Conscience do cost.
pi_172640410
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 18:59 schreef vhb11 het volgende:
Er was onlangs een kennis bij mij. En hij wilde seks met mij, maar ik zei dat ik niet wilde.
Toch drong hij zich op. Gewoon zwaaar irritant.

Het was heel vervelend.
Ik heb hem nu geblokt en laat hem nooit meer binnen.

Iemand zei al je moet eens de politie bellen maar dat is achteraf.

Wat zouden jullie hiermee doen? Gewoon nooit meer binnen laten denk ik? Ik zei hem meerdere malen dat ik geen seks wilde en gaf hem duidelijk aan dat ik niet wilde dat hij aan me zat en toch deed hij dat.
Waarom twijfel?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_172643684
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 09:26 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

ja, dat schreef ik (in hoeverre je in de ogen van de wet bewijzen) al een stuk terug, en ik schreef er ook nog bij dat zij dan ook ondervraagd zal worden en dat er een hele hoop op haar af zal komen. Haar woorden en beweringen zullen weerlegd worden, er zullen naar bewijzen en getuigen gevraagd worden. En waarom, ze heeft toch haar doel bereikt, gewoon afkappen, niet meer in huis, niet meer kontakten. Fertig. Tchüss, auf nie mehr wiedersehen, abhauen Arschloch.
Wat een drama, je leeft toch niet op een eiland, je leeft toch in West Europa, anno 2017. Iemand deed iets wat je niet bevalt en je hebt hem dat duidelijk gemaakt en je laat hem niet meer toe in je leven. Klaar! ik denk wel eens hebben veel mensen tegenwoordig lauwe thee met een scheutje melk in hun aderen ipv bloed? Is hun geest, zelfbewustzijn en kracht helemaal kapot gemaakt? En waardoor dan wel? Teveel suiker, of de toevoegingen in de kant en klare maaltijden, of is het de zeur- en klaagmaatschappij tegenwoordig.

Bij justitie gaat het er niet om hoe je je voelt, het gaat om feiten. Het gaat niet om: ik voel mij ge-intimideerd. Het gaat er om of je ge-immiteerd bent. Of dat te bewijzen is, of daar duidelijke getuigen en bewijzen voor zijn. In zoverre "stommiteit ten top".

:N :X }:|
Dit is niet correct. Het gaat er wel degelijk (ook) om hoe een slachtoffer een bepaalde situatie ervaren heeft.
Ik doe mijn best.
pi_172644615
Of je de politie moet bellen hangt een beetje af van de situatie. Blijft hij je lastigvallen, bellen, langskomen, aanraken terwijl jij heel duidelijk geweest bent dat je daar nul interesse in hebt? Ik zou zeggen ga eens bij ze langs om het te melden, misschien is ie bij hun wel bekend om het een en ander... Beter dan dat het van kwaad tot erger wordt en hij in een dronken bui je probeert te verkrachten en jij uiteindelijk de cel in moet vanwege ernstige mishandeling.... Ik denk ik zeg het maar even...
  dinsdag 25 juli 2017 @ 09:31:09 #15
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_172660030
Zij moet de cel in wegens enstige mishandeling ..........

8)7 8)7 8)7 8)7
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_172668186
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 09:31 schreef LeesFoknl het volgende:

Dat ja... #doemdenker
  woensdag 26 juli 2017 @ 16:35:17 #17
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_172691757
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 14:55 schreef Woutjeh het volgende:

[..]

Dit is niet correct. Het gaat er wel degelijk (ook) om hoe een slachtoffer een bepaalde situatie ervaren heeft.
Je wordt toch zeker gestraft vanwege strafbare feiten en niet vanwege het gevoel dat iemand heeft. Dat is zijn /haar verantwoording. Of geef jij die racisten gelijk die een rot gevoel hebben bij mensen met een andere huidskleur. Die dan zeggen: oprotten. of ze in mekaar trappen of hen het liefste zouden willen opsluiten. Ik denk toch echt dat je vervolgd en veroordeeld wordt als er strafbare feiten worden geconstateerd en niet omdat mijn buurman bv mij niet mag ...

:N :N :N
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')