abonnement Unibet Coolblue
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 17 juli 2017 @ 14:24:45 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_172483426
Weer een liquidatie?

quote:
Mogelijk schietpartij bij hotel Akersloot

AKERSLOOT Bij het Van der Valk Hotel Akersloot aan de Geesterweg heeft maandagmiddag mogelijk een schietpartij plaatsgevonden.

De politie verricht onderzoek, zo laat het weten op Twitter.

https://www.noordhollands(...)-bij-hotel-akersloot
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  maandag 17 juli 2017 @ 14:41:51 #2
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_172483715
Goh, weer een van de Valk. Die zijn wel in trek bij de criminele medemensch.
pi_172483725
quote:
AKERSLOOT - De politie heeft een melding binnen gekregen van een schietpartij bij het Van der Valk hotel in Akersloot. Een woordvoerder van de politie kan nog niet bevestigen dat er ook echt is geschoten. Dat wordt nu onderzocht.

Het terrein rondom het hotel is afgezet met linten. Er zijn veel politiewagens op het terrein. Volgens een getuige vloog er ook een politiehelikopter rondom het hotel. Er was ook een traumahelikopter uitgerukt, maar die is niet geland.

Volgens een verlaggever van NH Nieuws moeten alle mensen die het hotel uit willen, hun gegevens achterlaten bij de politie.
http://www.nhnieuws.nl/ni(...)oot-omgeving-afgezet
pi_172483736
Kut nou heb ik zin in een Schnitzel!
Flaming and gaming..
  maandag 17 juli 2017 @ 15:16:24 #5
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_172484246
Slachtoffer is overleden.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 17 juli 2017 @ 15:17:40 #6
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_172484266
quote:
Dodelijk slachtoffer bij schietpartij Akersloot

AKERSLOOT - Een schietpartij bij het Van der Valk hotel in Akersloot heeft het leven gekost aan zeker één persoon. Een verdachte van het incident heeft zich gemeld bij het politiebureau in Zaandijk.

Het terrein rondom het hotel is nog afgezet met linten. Er is veel politiemacht op de been. Er wordt onderzocht wat er precies is gebeurd.

Volgens een verslaggever van NH Nieuws moeten alle mensen die het hotel uit willen, hun gegevens achterlaten bij de politie.

http://www.nhnieuws.nl/ni(...)hietpartij-Akersloot
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_172484338
Schieten in Akersloot en dan helemaal naar Zaandijk voor een politiebureau? Is er zoveel bezuinigd op de politie in NH?
pi_172486605
Criminele afrekening?
There are only 151 Pokémon.
pi_172488628
Akersloot is toch ook de locatie waar de Heineken ontvoering werd bekokstoofd?
U MAD?
pi_172488674
Terroristische aanslag waarschijnlijk door een verward persoon.
pi_172488808
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 17:11 schreef Eenskijken het volgende:
Criminele afrekening?
dan komt de dader zich toch niet zelf melden bij politie?
pi_172488936
quote:
1s.gif Op maandag 17 juli 2017 19:15 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

dan komt de dader zich toch niet zelf melden bij politie?
Een verwarde crimineel?
pi_172494661
Update 21.20 uur: het slachtoffer van de schietpartij bij het hotel in Akersloot is Robbie Schipper uit Zandvoort. Familie van de bekende autohandelaar Robbie Schipper. Hij is recent bezig geweest te proberen de fabriek aan De Heining – waar de loods bij hoorde waar Heineken en Doderer gevangen zaten – aan te kopen. Al zal dat niks met dit gebeuren te maken hebben. Vermoedelijk gaat het om een uit de hand gelopen conflict, niet om een geplande liquidatie. Noodweer, paniek? De dader meldde zichzelf op het politiebureau in Zaandijk.

Ik was er eerder vanmiddag even, en vanavond op de terugweg opnieuw. De plaats delict is nog afgezet. De politie denkt dat het nog zeker tot elf uur duurt. http://www.misdaadjournal(...)de-de-heining-kopen/
´
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 18 juli 2017 @ 18:17:26 #14
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_172509169
Volgens RTVNH gaat het om een goudhandelaar.

quote:
Verdachte schietpartij Akersloot komt uit Uitgeest

UITGEEST - De man die wordt verdacht van betrokkenheid bij de schietpartij in Akersloot gisteren, is een 49-jarige man uit Uitgeest. Bij de schietpartij kwam een man om het leven.

Verschillende media meldden dat het slachtoffer de 47-jarige Hennie Schipper is, een goudhandelaar uit Zandvoort. Maar de politie en het Openbaar Ministerie willen daar niets over kwijt.

De Uitgeester had zich gisteren enige tijd na de schietpartij zelf gemeld op het politiebureau in Zaandijk. Hij zit vast. De politie vond het slachtoffer in een bestelbusje op de parkeerplaats van het hotel. Over het verloop van de verhoren en het onderzoek zegt de politie ook niets.

http://www.nhnieuws.nl/ni(...)ot-komt-uit-Uitgeest
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_172509249
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 22:52 schreef Kim-Holland het volgende:
Update 21.20 uur: het slachtoffer van de schietpartij bij het hotel in Akersloot is Robbie Schipper uit Zandvoort. Familie van de bekende autohandelaar Robbie Schipper.
Want vind je nou zelf van deze twee zinnen?
U MAD?
pi_172509425
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 18:21 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Want vind je nou zelf van deze twee zinnen?
Nu je het zegt; heel slecht. :') maar gelukkig had ik het niet zelf geschreven en is het een copie. Bij de bron is het ook veranderd.
´
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 25 oktober 2017 @ 01:11:15 #17
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_174641308
quote:
'Moord op Zandvoortse goudhandelaar gevolg van jarenlange afpersing'

AKERSLOOT - De man die ervan verdacht wordt de 47-jarige Zandvoortse goudhandelaar Hennie Schipper te hebben doodgeschoten bij een hotel in Akersloot, heeft bekend. Volgens zijn advocaat kwam hij tot zijn daad nadat hij jarenlang werd afgeperst.

Het slachtoffer overleed nadat hij op 17 juli rond 13.30 uur op het parkeerterrein van het Van der Valk Hotel in Akersloot was neergeschoten. De verdachte, Robert E. (50), ging ervandoor, maar meldde zich later op het politiebureau in Zaandijk.

Vandaag werd de zaak behandeld tijdens een eerste pro formazitting. De nabestaanden van het slachtoffer waren daarbij aanwezig. De advocaat van E. zei tijdens de zitting dat de schietpartij het gevolg is van jarenlange afpersing en dat zijn cliënt handelde uit psychische overmacht.

Onderzoek moet uitwijzen of dit daadwerkelijk het geval is. Hiervoor moeten vier of vijf getuigen gehoord worden. Wordt psychische overmacht bewezen, dan komt E. in aanmerking voor strafvermindering.

De volgende zitting is op 16 januari.

http://www.nhnieuws.nl/ni(...)jarenlange-afpersing
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_174641357
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 18:17 schreef Nikonlover het volgende:
Volgens RTVNH gaat het om een goudhandelaar.

[..]

Zou hij het zijn:


  woensdag 25 oktober 2017 @ 01:38:37 #19
463796 bijstandboy
jij al uitkering heb?
pi_174641407
Meneer gaat vast aanspraak doen op een kortingskaart voor strafvermindering :')
pi_174642435
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 01:38 schreef bijstandboy het volgende:
Meneer gaat vast aanspraak doen op een kortingskaart voor strafvermindering :')
Als die jarenlange afpersing waar is vind ik dat persoonlijk ook al reden voor strafvermindering.
inb4: Niet vrijspraak of taakstraf maar gewoon vermindering.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')