abonnement Unibet Coolblue
pi_172479657


Welkom in het Commentaar op Streams topic.

De beelden zijn te zien op: http://www.utopiatv.nl/live

Praten kan hier: de slowchat en veel caps mogen in:in het CAPS topic. Caps blote borsten mogen alleen hier: UTO / SCANMAN!!! TIETUH!!! #3

Inwonerslijst


Agenda

Zaterdag 5 Augustus 2017 - Verkiezingsstrijd nieuwe inwoners
Maandag 7 Augustus 2017 - Publiek kan stemmen
Dinsdag 8 Augustus 2017 - Nominatie inwoners
Woensdag 9 Augustus 2017- 2 nieuwe inwoners komen binnen
Zondag 13 Augustus 2017- 1 nieuwe inwoner gaat weg
Maandag 14 Augustus 2017 - 1 genomineerde inwoner naar huis
Make trouble not war
pi_172479671
beau vindt dat het op een volwassen manier besproken kan worden
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_172479672
:( kutwijf Floor, omdat de pauw op de stang zit en zij niet rustig kan zitten, gooit ze maar een steentje naar de pauw... dom wijf. daar kan ik dan van uit mijn slof schieten he...
pi_172479674
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 11:00 schreef ikmoetdrieten het volgende:
beau vindt dat het op een volwassen manier besproken kan worden
mja... like hell no
pi_172479684
quote:
17s.gif Op maandag 17 juli 2017 11:00 schreef Annelies1980 het volgende:
:( kutwijf Floor, omdat de pauw op de stang zit en zij niet rustig kan zitten, gooit ze maar een steentje naar de pauw... dom wijf. daar kan ik dan van uit mijn slof schieten he...
grappig, ik denk dat die pauw daar heus niets anders van wordt, die kan wel ergens anders gaan zitten het is daar groot zat
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_172479692
quote:
17s.gif Op maandag 17 juli 2017 11:00 schreef Annelies1980 het volgende:
:( kutwijf Floor, omdat de pauw op de stang zit en zij niet rustig kan zitten, gooit ze maar een steentje naar de pauw... dom wijf. daar kan ik dan van uit mijn slof schieten he...
die pauw bemoeit zich ook overal mee, wil ook altijd in beeld _O-
Make trouble not war
  maandag 17 juli 2017 @ 11:02:43 #7
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_172479697
quote:
17s.gif Op maandag 17 juli 2017 11:00 schreef Annelies1980 het volgende:
:( kutwijf Floor, omdat de pauw op de stang zit en zij niet rustig kan zitten, gooit ze maar een steentje naar de pauw... dom wijf. daar kan ik dan van uit mijn slof schieten he...
steentje naar haar gooien! :(

Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_172479699
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 11:01 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]

grappig, ik denk dat die pauw daar heus niets anders van wordt, die kan wel ergens anders gaan zitten het is daar groot zat
klopt... maar om dan (uit je onkunde) een steentje naar het beest te gooien.... mjah, ik ben daar allergisch voor denk ik. maar dat zal aan mij liggen hoor... ik kan dingen in die context nogal te gevoelig oppakken. :))
pi_172479701
pffffff moet met een paar uur weer gaan werken, maar mss zie ik Nel O+
Make trouble not war
pi_172479703
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 11:01 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

die pauw bemoeit zich ook overal mee, wil ook altijd in beeld _O-
_O-
pi_172479705
beau gaat niet liggen wachten in de caravan liggen wachten, daarom ging ze naar de suite, ze hebben daarna nog wel gezellig gepraat
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_172479716
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 11:03 schreef ikmoetdrieten het volgende:
beau gaat niet liggen wachten in de caravan liggen wachten, daarom ging ze naar de suite, ze hebben daarna nog wel gezellig gepraat
wat een sneu wijf!!!! serieus
Make trouble not war
pi_172479717
quote:
2s.gif Op maandag 17 juli 2017 11:02 schreef mazaru het volgende:

[..]

steentje naar haar gooien! :(

[ afbeelding ]
hahahaha... goh, das precies de foto die mijn gevoel aanduidt... hahaha geweldig!

* kan monotone Beau misschien wat minder saai praten?
pi_172479725
quote:
17s.gif Op maandag 17 juli 2017 11:02 schreef Annelies1980 het volgende:

[..]

klopt... maar om dan (uit je onkunde) een steentje naar het beest te gooien.... mjah, ik ben daar allergisch voor denk ik. maar dat zal aan mij liggen hoor... ik kan dingen in die context nogal te gevoelig oppakken. :))
ik denk het, maar ik heb gewoon minder gevoel voor dieren, heb zelff kippen maar jaag ze rustig weg hoor., soms komen ze nl bij mij op de tafel zitten buiten
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_172479727
nou doei beu :{w we willen roddels horen
pi_172479729
quote:
17s.gif Op maandag 17 juli 2017 11:04 schreef Annelies1980 het volgende:

[..]

hahahaha... goh, das precies de foto die mijn gevoel aanduidt... hahaha geweldig!

* kan monotone Beau misschien wat minder saai praten?
dat is geen accent meer, maar een spraakgebrek
Make trouble not war
pi_172479734
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 11:04 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]

ik denk het, maar ik heb gewoon minder gevoel voor dieren, heb zelff kippen maar jaag ze rustig weg hoor., soms komen ze nl bij mij op de tafel zitten buiten
Nelis zit op mijn schouder as we speak, en is het er niet mee eens
Make trouble not war
pi_172479746
Jezus krijst Romy even in mijn oren -O-
Music is the language of the spirit. It opens the secret of life bringing peace, abolishing strife.
live the life you love love the life you live. <3
pi_172479747
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 11:05 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

Nelis zit op mijn schouder as we speak, en is het er niet mee eens
oh, het eerste wat nu dan in me op komt is.... Bramenstruik zit met een papegaai op haar schouders, te typen met 1 hand en een haak.... en een lapje voor dr ogen. :))) sorry, maar dat was echt het eerste wat in mijn hoofd opkwam.
pi_172479754
Beutje zegt, ja ik wil met Jeroen omgaan, en ja als Bas daar niet mee om kan gaan, wat valt ze dor de mand nu, Jeroentje gebruiken voor haar "relatie" met Bas
Make trouble not war
pi_172479756
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 11:05 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

Nelis zit op mijn schouder as we speak, en is het er niet mee eens
ik heb een tamme pyrrhura die jaag ik ook wel eens weg als ik geen zin heb dat hij op mijn hoofd gaat zitten
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_172479768
quote:
17s.gif Op maandag 17 juli 2017 11:07 schreef Annelies1980 het volgende:

[..]

oh, het eerste wat nu dan in me op komt is.... Bramenstruik zit met een papegaai op haar schouders, te typen met 1 hand en een haak.... en een lapje voor dr ogen. :))) sorry, maar dat was echt het eerste wat in mijn hoofd opkwam.
dat is vrijwel accuraat
Make trouble not war
pi_172479769
beau gaat weg bij madi en floor
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_172479774
madi wilde graag naar floor toe gaan, linda kwam naar mij toe , hoor je ze roddellen over floor
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_172479775
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 11:08 schreef ikmoetdrieten het volgende:
beau gaat weg bij madi en floor
eindelijk :(
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')