abonnement Unibet Coolblue
pi_172477062
Kanaal staat op verborgen, hebben jullie het zelf naar gemaakt, ik kijk wel wanneer het weer terug is, dank FOK! en het WEB topic maar wink
Het waren 10 soms best leuke jaren, en een aantal users (Moira/Mono/Ama/Hork/HoudJeMond/Geelman/Argo) Waren hele chille mensen, en vind het jammer dat het nu klaar is.
FOK! Heeft mij behoorlijk depressief gemaakt, afgelopen paar weken, en na het gesprek met Mono heb ik besloten

Dus mensen, mocht ik jullie verder niet meer spreken op een aantal na die nog op Twitch komen een heel fijn leven verder en hoop dat jullie in zien dat het gedrag van een aantal hier écht niet dooor de beugel kan

Het is gewoon klaar nu weet je, na dat gesprek met Mono heb ik besloten dat het beter is zo. YouTube kanaal is niet verwijderd, alleen even verborgen, met een klik is't weer terug mocht ik dat willen.
FOK! is i.i.g volledig klaar nu, heeft mij echt best wel depri gemaakt laatste tijd, want het lijkt allemaal wel leuk lief en aardig, maar ik ondervind er wel echt ff een beetje schade aan zeg maar.

Maar goed, dan weten jullie dat het klaar is, tot ooit
  Moderator maandag 17 juli 2017 @ 07:35:14 #2
9859 crew  Karina
Woman
pi_172477083
1 topic lijkt me wel voldoende.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')