abonnement Unibet Coolblue
pi_172470592
http://www.kiro7.com/news(...)lice-say-1/562017226



wyffnews4 twitterde op zondag 16-07-2017 om 02:16:04 New details released in shootings that left 2 children, 2 women dead in Upstate https://t.co/JfaVjJpFxg https://t.co/CLiv3YO2hG reageer retweet
quote:
According to WYFF and The Associated Press, Jessica Edens, 36, had been involved in a custody dispute over one of the children she had with her estranged husband, Ben Edens, and the day before the deaths, she told a police officer that her husband had an affair.

The officer reported that Jessica Edens did not exhibit any erratic behavior during that encounter, but weeks before that, Edens had been reported for harassing text messages, calls and online posts by 28-year-old Meredith Rahme, according to the AP. Police believe Jessica Edens shot Rahme to death in a car about 5 p.m. Thursday. Rahme reportedly called the police twice about Jessica Edens’ messages.

Ben Edens also reported Wednesday that he received a disturbing text message from his estranged wife and asked authorities to check on their daughter, the AP reported. That’s when police went to the home, and Jessica Edens alleged the affair, according to the AP.

The officer who went to the home found the family planning to eat popcorn and watch a movie. One of the children was speaking to the husband, according to the police report.

The officer asked Jessica Edens if there was any chance she could get back with her husband, and she said, instead, that she was going to expose his yearlong affair in court, the police report said.

Rahme worked with Jessica Edens’ husband. He refused to give any other details about their relationship.

Miller said authorities had no indication that Jessica Edens was planning violence before the shooting.

The next day, Rahme, 9-year-old Hayden King and 5-year-old Harper Edens were all found shot and killed.
Jaloerse vrouw schiet rivale, eigen kinderen, en zichzelf dood.
Best triest voor die kinderen.
pi_172470752
Redelijk terecht

6 vd 10 terechtheidspunten
U MAD?
pi_172470842
quote:
1s.gif Op zondag 16 juli 2017 21:13 schreef de_boswachter het volgende:
Redelijk terecht

6 vd 10 terechtheidspunten
Redelijk terecht ?
pi_172471212
murica.

fucking mongolen met geweren
There are only 151 Pokémon.
pi_172471381
Ze spaart de vent, dat siert haar
  zondag 16 juli 2017 @ 21:50:04 #6
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_172471757
Ik vraag me af hoe lang dat dispuut al bezig is en hoe moeilijk de rechter aan het doen was om die vader voogdij te geven.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_172472133
Zou ze die man haten ofzo?
.
pi_172472732
quote:
3s.gif Op zondag 16 juli 2017 21:36 schreef opgebaarde het volgende:
Ze spaart de vent, dat siert haar
De man is van alle direct betrokkenen juist het hardst getroffen.
pi_172474125
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 21:28 schreef Eenskijken het volgende:
murica.

fucking mongolen met geweren
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
  zondag 16 juli 2017 @ 23:29:16 #10
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_172474165
Vrouwen en guns :')
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_172474199
quote:
7s.gif Op zondag 16 juli 2017 21:50 schreef SpecialK het volgende:
Ik vraag me af hoe lang dat dispuut al bezig is en hoe moeilijk de rechter aan het doen was om die vader voogdij te geven.
Want?
  zondag 16 juli 2017 @ 23:59:50 #12
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_172474923
quote:
1s.gif Op zondag 16 juli 2017 23:30 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Want?
Omdat het nogal zuur zou zijn als het blijkt dat die vader al wat donkerbruine vermoedens had en daarom voogdij wilde hebben en een rechter het typische "maar wijven krijgen altijd de voogdij" verhaaltje aan het hooghouden was.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_172475399
quote:
7s.gif Op zondag 16 juli 2017 23:59 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Omdat het nogal zuur zou zijn als het blijkt dat die vader al wat donkerbruine vermoedens had en daarom voogdij wilde hebben en een rechter het typische "maar wijven krijgen altijd de voogdij" verhaaltje aan het hooghouden was.
Hier klinkt wat persoonlijk leed in door.

Het is tegenwoordig helemaal niet zo dat de voogdij standaard naar de vrouw gaat. Integendeel zelfs.

Hoe dat in de VS exact gaat weet ik op zichzelf niet, maar dit raadspelletje lijkt mij hoe dan ook zinloos.
  maandag 17 juli 2017 @ 00:30:49 #14
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_172475474
quote:
1s.gif Op maandag 17 juli 2017 00:26 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Hier klinkt wat persoonlijk leed in door.
Nee hoor.

quote:
Het is tegenwoordig helemaal niet zo dat de voogdij standaard naar de vrouw gaat. Integendeel zelfs.
Onzin. Aantoonbaar onzin zelfs.

quote:
Hoe dat in de VS exact gaat weet ik op zichzelf niet, maar dit raadspelletje lijkt mij hoe dan ook zinloos.
Ik raad niks. Ik vraag me slechts af. Wellicht is er meer informatie. Tot die tijd trek ik geen conclusies maar het lijkt me een interessante kijkhoek voor dit verhaal.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_172475578
quote:
7s.gif Op maandag 17 juli 2017 00:30 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Nee hoor.

[..]

Onzin. Aantoonbaar onzin zelfs.

[..]

Ik raad niks. Ik vraag me slechts af. Wellicht is er meer informatie. Tot die tijd trek ik geen conclusies maar het lijkt me een interessante kijkhoek voor dit verhaal.
Toon maar eens aan dat het onzin is dan. Heel benieuwd, aangezien het uitgangspunt is dat beide ouders het ouderlijk gezag houden.
pi_172475911
De overtreffende trap van een vechtscheiding.

In court filings, Benjamin Edens said, “I couldn’t have asked for anything better in this life than two wonderful children."

He said he had limited contact with the children since he and Jessica Edens separated and he filed for joint custody so he could remain involved in their lives, according to court records.


Bron: The Greenville News
pi_172481111
Trieste ellende.
  maandag 17 juli 2017 @ 14:28:05 #18
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_172483488
En dan niet begrijpen als vrouw waarom de laatste jaren steeds meer mannen een MGTOW worden.

maar als ik dit zo leest heeft die man van haar gewoon veel geluk gehad en heeft ook ingezien dat er niets meer te behalen valt na de zoveelste hulp bieden en proberen te praten
maar goed waar twee vechten hebben twee schuld , maar omdan gelijk je kinderen mee te nemen .. dat gaat te ver ..
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_172483773
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 14:28 schreef RAVW het volgende:
En dan niet begrijpen als vrouw waarom de laatste jaren steeds meer mannen een MGTOW worden.

maar als ik dit zo leest heeft die man van haar gewoon veel geluk gehad en heeft ook ingezien dat er niets meer te behalen valt na de zoveelste hulp bieden en proberen te praten
maar goed waar twee vechten hebben twee schuld , maar omdan gelijk je kinderen mee te nemen .. dat gaat te ver ..

Haar kind(eren) meenemen heeft ze waarschijnlijk enkel gedaan om haar ex-man dwars te zitten. Ik kan geen andere reden bedenken..
  maandag 17 juli 2017 @ 14:57:34 #20
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_172483991
quote:
1s.gif Op maandag 17 juli 2017 14:45 schreef Physsic het volgende:

Haar kind(eren) meenemen heeft ze waarschijnlijk enkel gedaan om haar ex-man dwars te zitten. Ik kan geen andere reden bedenken..
Dat denk ik ook. De grootste wraak die je kunt nemen. Voor dit soort sujetten hoop ik dat er een hemel en vooral een hel bestaat. Met een lange wachttijd in het vagevuur.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_172484053
quote:
9s.gif Op maandag 17 juli 2017 14:57 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat denk ik ook. De grootste wraak die je kunt nemen. Voor dit soort sujetten hoop ik dat er een hemel en vooral een hel bestaat. Met een lange wachttijd in het vagevuur.
De haat voor je ex-man is dan kennelijk groter dan de liefde voor je kind. Bizar.
  maandag 17 juli 2017 @ 15:10:58 #22
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_172484178
quote:
1s.gif Op maandag 17 juli 2017 15:01 schreef Physsic het volgende:

[..]

De haat voor je ex-man is dan kennelijk groter dan de liefde voor je kind. Bizar.
liefde en haat zit heel dichtbij elkaar

maar ik kan me nog herinneren dat die vader die toen zijn twee zoons vermoord had uit wanhoop en zichzelf daarna had opgehangen in een speeltuin , toen vlogen de verwijten dat ale mannen gewoon uit de buurt van kinderen moesten blijven en dat e kinderen altijd maar aan de moeder moest toegeschreven worden , binnen no time was dat forum op draadje 4 a 5 belang met hatelijk uitspraken naar de mannen toe ... dat het gewoon de man de schuld was dat de kinderen dood zijn en de vrouw hier geen debet aan had ... toen was het forum te klein .....

nu is het andersom en we schijnen het al normaal te gaan vinden dat vrouwen kinderen afmaken en eerwraak hoogtij viert

want het dit een man geweest dan hadden we nu al veel meer gehad :-(
terwijl deze vrouw bewust uit wraak haar kinderen vermoord en die andere man gewoon tot wanhoop werd gedreven om zijn kinderen helaas mee te nemen
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
  maandag 17 juli 2017 @ 15:28:32 #23
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_172484460
Ongenuanceerde sukkels heb je nu eenmaal altijd.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_172484620
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 15:10 schreef RAVW het volgende:

[..]

liefde en haat zit heel dichtbij elkaar

maar ik kan me nog herinneren dat die vader die toen zijn twee zoons vermoord had uit wanhoop en zichzelf daarna had opgehangen in een speeltuin , toen vlogen de verwijten dat ale mannen gewoon uit de buurt van kinderen moesten blijven en dat e kinderen altijd maar aan de moeder moest toegeschreven worden , binnen no time was dat forum op draadje 4 a 5 belang met hatelijk uitspraken naar de mannen toe ... dat het gewoon de man de schuld was dat de kinderen dood zijn en de vrouw hier geen debet aan had ... toen was het forum te klein .....

nu is het andersom en we schijnen het al normaal te gaan vinden dat vrouwen kinderen afmaken en eerwraak hoogtij viert

want het dit een man geweest dan hadden we nu al veel meer gehad :-(
terwijl deze vrouw bewust uit wraak haar kinderen vermoord en die andere man gewoon tot wanhoop werd gedreven om zijn kinderen helaas mee te nemen
Ik kan me haast niet voorstellen dat er iemand (een enigszins normaal persoon) is die het normaal vindt dat vrouwen kinderen afmaken.

Over welke zaak heb jij het? Ruben en Julian?
  maandag 17 juli 2017 @ 15:39:28 #25
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_172484698
quote:
1s.gif Op maandag 17 juli 2017 15:35 schreef Physsic het volgende:

[..]

Ik kan me haast niet voorstellen dat er iemand (een enigszins normaal persoon) is die het normaal vindt dat vrouwen kinderen afmaken.

Over welke zaak heb jij het? Ruben en Julian?
ja die bedoel ik ... nee normaal is het niet .. maar het komt toch zo te zien minder hard aan bij mensen ....

want het was zo erg voor die moeder dat haar kinderen afgenomen zijn ..... en weet ik allemaal niet hoe of wat er geschreven werd ... maar daar kan je het topic bijna niet meer volgen zo snel ging het maar nu vind ik het vrij rustig gaan

maar het is gewoon te gek voor woorden dan de kinderen vaak mee genomen worden in dit soort drama's

maar misschien komt het ook dat dit niet in Nederland is gebeurd dus minder hard aan komt
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')