Ik zou nog niet gokken op Hondaquote:Op dinsdag 18 juli 2017 22:13 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Daarvoor zijn ze nu te laat...
Enige "realistische" optie op dit moment zou Honda bijstaan en het works team worden.
Voor nu wel. Maar niet voor het nieuwe motorreglement dat waarschijnlijk al in 2020 in gaat.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 22:13 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Daarvoor zijn ze nu te laat...
Enige "realistische" optie op dit moment zou Honda bijstaan en het works team worden.
Dat gaat hem niet tegenhouden hoor... Als hij echt perse weg zou willen. En dat zou Jos ook niet willen. Die ziet liever zijn zoon WDC worden dan dat hij zijn baantje bij RBR behoudtquote:Op dinsdag 18 juli 2017 22:49 schreef Rossdale het volgende:
Max gaat niet zomaar weg bij Red Bull, Jos heeft daar nu ook een baantje he.
Dacht Jacques ookquote:Op dinsdag 18 juli 2017 22:59 schreef Rossdale het volgende:
Bedoel meer dat ze gewoon onderdeel van de RBR familie zijn. Lijkt me meer dan alleen een werkgever op dit moment
Voor een V6 twin turbo kunnen ze ook beter bij Honda zittenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 22:31 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Voor nu wel. Maar niet voor het nieuwe motorreglement dat waarschijnlijk al in 2020 in gaat.
ik blijf toch op een V8 hopenquote:Op woensdag 19 juli 2017 07:47 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Voor een V6 twin turbo kunnen ze ook beter bij Honda zitten
naja we gaan het zien
Logisch toch? Als je een rijder van je oude team afkraakt (en daarbij dus de keuze van het management), moet je niet daarna doen alsof je hun beste vriendje bent.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 23:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dacht Jacques ook
https://www.f1today.net/n(...)ve-uit-het-motorhome
Jacques
aan de andere kant had hij wel gelijkquote:Op woensdag 19 juli 2017 08:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Logisch toch? Als je een rijder van je oude team afkraakt (en daarbij dus de keuze van het management), moet je niet daarna doen alsof je hun beste vriendje bent.
Uiteraard, maar dat weet Claire zelf ook welquote:Op woensdag 19 juli 2017 08:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
aan de andere kant had hij wel gelijk
In dat opzicht worden er nog wel V8 auto's op de markt gezet idd, dus misschien heeft dat nog wel enigszins toekomst.quote:
Huh? Z'n engineer zei dat het uit voorzorg was.quote:Op woensdag 19 juli 2017 08:37 schreef opgebaarde het volgende:
Even een vraag: Sky had snel na de race aangegeven dat ze die avond zouden onthullen waarom RB Max wel moest pitten voor nieuwe banden. Iemand die onthulling meegekregen?
Overigens vind ik het altijd zo overdreven wanneer het zo geweldig wordt genoemd wanneer iemand van de top 3 teams achteraan in het veld start, en vervolgens toch top 6 weet te finishen. Het verschil in auto is zo groot dat het eigenlijk wel de verwachting mag zijn. En bovendien zijn er momenteel maar weinig coureurs uit de sub-top die tegen de limiet verdedigen en het daarmee nog lastig kunnen maken terug te keren naar voren.quote:Daniel Ricciardo has qualified Red Bull's upcoming aero upgrade as "significant", but team boss Christian Horner has downplayed the update.
At Silverstone, despite a scintillating drive through the field by Ricciardo, Red Bull visibly struggled for performance compared to its front-running rivals.
After the race, the Aussie pinned his hopes for improvement on an aerodynamic update scheduled for introduction at Budapest next week, but Horner is taking down those ambitions a notch.
"It is all part of the evolution," he said.
"I wouldn't call it significant. I would say it is again relatively subtle in terms of a constant process of trying to get performance on the car."
Red Bull Racing headed into the British Grand Prix on the back of an encouraging performance in Austria a week before, where Ricciardo finished hot the heels of Mercedes Valtteri Bottas and Ferrari's Sebastian Vettel.
But the Aussie and his team mate Max Verstappen could not follow their rivals' pace at Silverstone, and Horner has vowed to investigate the reasons why.
"I think we felt that we were a bit off," said Horner.
"I am not sure we got the most out of the car this weekend. We struggled a little bit in the low speed corners, so there is quite a bit to go and understand, analysis wise, why that is."
Horner also suggested that F1's new-spec cars only increased Silverstone's power-circuit nature, a fact which did not suit the team's Renault-powered RB13
"Silverstone now, with this new generation of cars, is again 70 percent full throttle for a percentage of the lap. And again, that is quite painful in comparison to our rivals," Horner concluded.
Ted kondigde aan dat het in de Notebook verteld zou worden, en had het er in de Notebook vervolgens helemaal niet over. Beide zaken heb ik zondag gepostquote:Op woensdag 19 juli 2017 08:37 schreef opgebaarde het volgende:
Even een vraag: Sky had snel na de race aangegeven dat ze die avond zouden onthullen waarom RB Max wel moest pitten voor nieuwe banden. Iemand die onthulling meegekregen?
Weinig kans. Een atmosferische motor wordt het sowieso niet meer, aldus Jean Todt.quote:
Je kan zelfs op een W16 vier turbo's gooien, dus dan maar een V8 met turbo's.quote:Op woensdag 19 juli 2017 10:58 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Weinig kans. Een atmosferische motor wordt het sowieso niet meer, aldus Jean Todt.
Het doel van de F1 is niet racen. Nou ja, waarschijnlijk is dat het doel van de coureurs, maar verder niet.quote:Op woensdag 19 juli 2017 11:38 schreef VEM2012 het volgende:
Vanuit het doel van de F1 (racen) zie ik 0,0 meerwaarde met die hybride systemen.
Geld verdienen kan ook met een V12.quote:Op woensdag 19 juli 2017 11:43 schreef k_man het volgende:
[..]
Het doel van de F1 is niet racen. Nou ja, waarschijnlijk is dat het doel van de coureurs, maar verder niet.
Denk je nou echt na over dit soort posts? Of flikker je alles online zo gauw het in je opkomt?quote:
Wat is jouw probleem?quote:Op woensdag 19 juli 2017 11:51 schreef k_man het volgende:
[..]
Denk je nou echt na over dit soort posts? Of flikker je alles online zo gauw het in je opkomt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |