Dit moet in onderstaande topic anders worden sommigen hier mad:quote:Op donderdag 27 juli 2017 18:16 schreef Klonk het volgende:
Geen idee of deze stream al voorbij is gekomen, is van het team van Nismo maar net tijdens de pre-quali was er gewoon commentaar en totaal niet op Nismo alleen gericht, misschien een stream om even in de gaten te houden.
Las op RTL GP twitter dat het officieel was en verder wat Duitse sites die melden dat vanwege de schandalen LMP1 en F1 te duur zijn en dus de keuze voor FE is gemaakt.quote:
Het zou me niets verbazen dat ze stoppen maar kon het nog niet vinden op sites als autosport.com en zo.quote:Op donderdag 27 juli 2017 19:01 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Las op RTL GP twitter dat het officieel was en verder wat Duitse sites die melden dat vanwege de schandalen LMP1 en F1 te duur zijn en dus de keuze voor FE is gemaakt.
Jammer, maar ja, dat is uiteindelijk toch ook vrij normaal in de enduranceracerij? Dat klasses komen en gaan dus, het lijkt me in elk geval niet de verwachting dat je over 20 jaar nog naar LMP1/2/3/watdanook kijkt, zal dan vast weer anders hetenquote:Op donderdag 27 juli 2017 18:03 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Maar helaas. Ik zie in ieder geval de LMP1-klasse in de niet al te verre toekomst verdwijnen. En laat dan die LMP2 ook maar zitten.
Meestal is er dan een opkomend concept dat helemaal hip is. Dat ontbreekt een beetje hier.quote:Op donderdag 27 juli 2017 20:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jammer, maar ja, dat is uiteindelijk toch ook vrij normaal in de enduranceracerij? Dat klasses komen en gaan dus, het lijkt me in elk geval niet de verwachting dat je over 20 jaar nog naar LMP1/2/3/watdanook kijkt, zal dan vast weer anders heten
Ja, is ook zo, maar ik vond die hoogtechnologische LMP1-klasse eigenlijk wel heel tof. Wat mij betreft zat er nog meer dan genoeg rek in.quote:Op donderdag 27 juli 2017 20:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jammer, maar ja, dat is uiteindelijk toch ook vrij normaal in de enduranceracerij? Dat klasses komen en gaan dus, het lijkt me in elk geval niet de verwachting dat je over 20 jaar nog naar LMP1/2/3/watdanook kijkt, zal dan vast weer anders heten
En dat is exact het probleem van de hedendaagse racerij. Is het simpel, dan is het technologisch gezien niet interessant genoeg voor fabrikanten. Is het technisch hoogstaand, dan is het al snel te duur.quote:Op donderdag 27 juli 2017 21:12 schreef TargaFlorio het volgende:
Door die high tech hybride systemen zijn de kosten in een aantal jaren enorm gestegen.
Wagens op basis van de straatauto's of prototypes met body van straatauto?quote:Op donderdag 27 juli 2017 21:20 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
En dat is exact het probleem van de hedendaagse racerij. Is het simpel, dan is het technologisch gezien niet interessant genoeg voor fabrikanten. Is het technisch hoogstaand, dan is het al snel te duur.
Maar misschien is een nieuwe GT1 dan wel een mooi compromis. Raceversies van de LaFerrari, P1, 918, Agera, Chiron en noem maar op. Limiet op 1000 pk, gewicht op 1500 kg en zoek de rest maar uit.
Soms maakt dat niet eens zo heel veel uit. Om even een voorbeeld te noemen: de 911 Cup is op basis van de straatauto en de RSR is een racewagen met de body van de straatauto.quote:Op donderdag 27 juli 2017 21:21 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Wagens op basis van de straatauto's of prototypes met body van straatauto?
Nu is het dan echt officieelquote:Op donderdag 27 juli 2017 19:03 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen dat ze stoppen maar kon het nog niet vinden op sites als autosport.com en zo.
ByKolles die FP1 of de opwarmronde nog niet doorkomt En Toyota die er altijd wel in slaagt om ergens pech te hebben. Winst voor LMP2 confirmed.quote:
Plus nog een stuk of wat nieuwe LMP1 teams.quote:
Geloof jij dat die er echt gaan komen?quote:Op vrijdag 28 juli 2017 10:36 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Plus nog een stuk of wat nieuwe LMP1 teams.
Geld. LMP1 en F1 zijn te duur geworden voor Porsche, zeker na alle schandalen. Nu ook weer met de Cayenne. FE is de enige nog aansprekende betaalbare klasse die past in het toekomstbeeld van Porsche.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 09:56 schreef beantherio het volgende:
Teleurstellend. Porsche staat wat mij betreft voor GT en LMP-achtige prototypes. Waarom ze daarom ineens naar een open wheel-serie willen is me een raadsel. Beter was het geweest om binnen de WEC te streven naar meer 'groene' technieken dan wel volledig elektrisch aangedreven auto's. Dit vind ik geen goede keuze.
Ja.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 10:37 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Geloof jij dat die er echt gaan komen?
quote:Op vrijdag 28 juli 2017 09:56 schreef beantherio het volgende:
Teleurstellend. Porsche staat wat mij betreft voor GT en LMP-achtige prototypes. Waarom ze daarom ineens naar een open wheel-serie willen is me een raadsel. Beter was het geweest om binnen de WEC te streven naar meer 'groene' technieken dan wel volledig elektrisch aangedreven auto's. Dit vind ik geen goede keuze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |