abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_172520156
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 08:59 schreef Cruzinats het volgende:
Zuivel is al net zo slecht als vlees en je doet het diertje en de natuur er overigens ook geen plezier mee, daarnaast door zuivel te eten steun je ook indirect de vleesindustrie. Ik weet niet waarom mensen kiezen om vegetariër te worden i.p.v. veganist, maar ik hoop serieus niet dat je jezelf een goed gevoel aanpraat want dat is absoluut misplaatst, je bent enkel een kieskeurige eter.
Veganistische en extremistische bullshit.
Whatever...
  woensdag 19 juli 2017 @ 20:21:43 #52
37248 BertV
Handgemaakt
pi_172534819
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juli 2017 09:02 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Veganistische en extremistische bullshit.
idd, niet constructief, pessimistisch en beledigend.
Er zullen best wel vrolijke veganisten zijn maar ik stap in ieder geval niet over naar dat naargeestige hokje.

Al ben ik waarschijnlijk de enige vegetariër die geen dierenvriend is.
Eet ze op, of laat ze los. Alleen niet op deze belachelijke schaalgrootte.

Elektrisch roken is al net zo slecht als gewoon roken en je doet je omgeving er overigens ook geen plezier mee, daarnaast door elektrisch te roken steun je ook indirect de tabaksindustrie. Ik weet niet waarom mensen kiezen om e-roker te worden i.p.v. niet-roker, maar ik hoop serieus niet dat je jezelf een goed gevoel aanpraat want dat is absoluut misplaatst, je bent enkel een kieskeurige roker.
Levensbron Kind Gelderland | Voorouders net boven Neder-Rijn? Doe een DNA-test.
pi_172535032
Vis is smerig man :r
pi_172537276
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 20:21 schreef BertV het volgende:

[..]

idd, niet constructief, pessimistisch en beledigend.
Er zullen best wel vrolijke veganisten zijn maar ik stap in ieder geval niet over naar dat naargeestige hokje.

Al ben ik waarschijnlijk de enige vegetariër die geen dierenvriend is.
Eet ze op, of laat ze los. Alleen niet op deze belachelijke schaalgrootte.

Elektrisch roken is al net zo slecht als gewoon roken en je doet je omgeving er overigens ook geen plezier mee, daarnaast door elektrisch te roken steun je ook indirect de tabaksindustrie. Ik weet niet waarom mensen kiezen om e-roker te worden i.p.v. niet-roker, maar ik hoop serieus niet dat je jezelf een goed gevoel aanpraat want dat is absoluut misplaatst, je bent enkel een kieskeurige roker.
Ik ben helemaal niet tegen vegetarisme, ik ben zelf zoals ze noemen, flexitarier..... ik eet niet elk dag vlees en vin zelfs dat iedereen die vlees eet zelf eens een dier zou moeten doden, slachten, ontwijden. Dat voedt volgens mij de ervaring en het besef van wat vlees eten betekent voor het dier dat je eet.

Veganisme echter vind ik extremisme. En in alle vormen vind ik extremisme iets voor enge mensen, die denken de wijsheid in pacht te hebben.
Whatever...
pi_172537305
quote:
15s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 09:28 schreef onlogisch het volgende:
Ik eet te weinig vis ;(
Hoe kan dat?
pi_172537343
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 18:07 schreef Cikx het volgende:
Twee jaar geleden van de ene dag op de andere gestopt met vlees en vis eten. Heb me er lichamelijk gezien nooit beter of slechter door gevoeld. Ik neem er multivitamine tabletten bij en eet ook regelmatig vleesvervangers van de vegetarische slager. In de afgelopen twee jaar nooit ziek geweest in ieder geval. :)
Bewuste keus of gewoon omdat het zo gelopen is en je vindt het prima zo? Lukt het een beetje? Vlees eet ik al jaren niet, maar vis is wel een ding. Ben dus wel benieuwd of me dat gaat lukken.
  Moderator woensdag 19 juli 2017 @ 21:41:40 #57
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_172537410
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 21:38 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Hoe kan dat?
Vreet veel varken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_172537420
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 09:01 schreef Spanky78 het volgende:
Vegetarisch maar met vis en ei is.volgens mij de gezondste variant van vegetarisme. Je krijgt dan alles wat je nodig hebt.

Zonder vis wordt dat lastiger.
Ja, dat heb ik nu. Ik eet nog wel vis bijvoorbeeld.
pi_172537460
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 08:59 schreef Cruzinats het volgende:
Zuivel is al net zo slecht als vlees en je doet het diertje en de natuur er overigens ook geen plezier mee, daarnaast door zuivel te eten steun je ook indirect de vleesindustrie. Ik weet niet waarom mensen kiezen om vegetariër te worden i.p.v. veganist, maar ik hoop serieus niet dat je jezelf een goed gevoel aanpraat want dat is absoluut misplaatst, je bent enkel een kieskeurige eter.
Oh woow! Jouw misplaatst superieure houding is wel goed wil je zeggen? Alles in stapjes en niet iedereen is oh zo perfect als jij bent.
pi_172537679
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 21:41 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Vreet veel varken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aha! Geen vis dus. Gewoon omdat je het niet lekker vindt?
  Moderator woensdag 19 juli 2017 @ 21:50:38 #61
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_172537690
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 21:50 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Aha! Geen vis dus. Gewoon omdat je het niet lekker vindt?
Ik vind het wel lekker. Alleen kip lekkerder :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_172539188
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 21:39 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Bewuste keus of gewoon omdat het zo gelopen is en je vindt het prima zo? Lukt het een beetje? Vlees eet ik al jaren niet, maar vis is wel een ding. Ben dus wel benieuwd of me dat gaat lukken.
Ja, nadat ik Cowspiracy gezien had meteen gestopt en eigenlijk geen moment spijt van gehad. Vlees mis ik eigenlijk vrijwel niet vanwege de vleesvervangers. Alleen at ik erg graag sushi, maar de toko waar ik regelmatig sushi bestel heeft ook lekkere vegetarische sushi. Dat maakt het toch een stuk dragelijker. :P
  woensdag 19 juli 2017 @ 23:03:52 #63
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_172539971
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 21:37 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Veganisme echter vind ik extremisme. En in alle vormen vind ik extremisme iets voor enge mensen, die denken de wijsheid in pacht te hebben.
Ik denk dat je hiermee wel heel kort door de bocht gaat en gemakkelijk het gehele 'veganisme' opzij zet.

Wat is er 'extremistisch' aan het feit dat je geen dierlijke producten eet of ervan overtuigd bent dat dat gezonder/diervriendelijker/milieuvriendelijker is? Dat zijn opvattingen die niet gebaseerd zijn op een 2000 jaar geleden geschreven boek door een paar trippende oudjes, maar dat is gebaseerd op wetenschappelijke onderzoeken, statistieken en ethische overwegingen. Nou weet ik niet uit mijn hoofd de definitie van 'extremisme' maar het feit dat je op onderzoek uitgaat en de informatie weegt, en je mening dus vormt en laat beïnvloeden door gegevens, lijkt mij tegenstrijdig met het beeld wat er bestaat van 'extremisten'.

Helaas is er een groep veganisten die wel moord en brand schreeuwen zonder duidelijk verhaal die het beeld verpesten voor de 'normale groep'. Maar er zijn ook maar al te veel mensen (niet-veganisten) die dat beeld graag in stand houden zodat ze lekker kunnen haten op veganisten. Dan hoef je je vooral niet in de feiten te verdiepen maar gewoon overschreeuwen. Stel je voor dat je er achter komt dat die gekke veganisten toch gelijk hebben... :N
WFPB!
pi_172541794
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 23:03 schreef Dizorn het volgende:

[..]

Ik denk dat je hiermee wel heel kort door de bocht gaat en gemakkelijk het gehele 'veganisme' opzij zet.

Wat is er 'extremistisch' aan het feit dat je geen dierlijke producten eet of ervan overtuigd bent dat dat gezonder/diervriendelijker/milieuvriendelijker is? Dat zijn opvattingen die niet gebaseerd zijn op een 2000 jaar geleden geschreven boek door een paar trippende oudjes, maar dat is gebaseerd op wetenschappelijke onderzoeken, statistieken en ethische overwegingen. Nou weet ik niet uit mijn hoofd de definitie van 'extremisme' maar het feit dat je op onderzoek uitgaat en de informatie weegt, en je mening dus vormt en laat beïnvloeden door gegevens, lijkt mij tegenstrijdig met het beeld wat er bestaat van 'extremisten'.

Helaas is er een groep veganisten die wel moord en brand schreeuwen zonder duidelijk verhaal die het beeld verpesten voor de 'normale groep'. Maar er zijn ook maar al te veel mensen (niet-veganisten) die dat beeld graag in stand houden zodat ze lekker kunnen haten op veganisten. Dan hoef je je vooral niet in de feiten te verdiepen maar gewoon overschreeuwen. Stel je voor dat je er achter komt dat die gekke veganisten toch gelijk hebben... :N
Zijn reactie was anders ook extremistisch. Begrijp ook niet waarom je elkaar van extremist zou moeten uitfoeteren en met een belerende vingertje moet wijzen naar elkaar toe. De een kiest ervoor om vegetarisch door het leven te gaan, de ander weer niet, de ander een deeltijd-vegetarier en de ander is weer veganist. Wat maak het verder ook uit? Iedereen moet doen waar hij of zij zich goed bij voelt en de een is niet beter dan de ander, echt niet.

Heb ook geen zin in die verwijten. Ik eet geen vlees, maar mijn familie wel en ik ga dan ook niet met een vingertje elke keer wijzen en ze allemaal de les lezen omdat ik oh zo geweldig ben dat ik geen vlees eet. Ik eet dan wel geen vlees maar dat maakt mij niet een beter mens (voor het milieu). Misschien doe ik weer dingen die slecht zijn en zij niet ondanks dat ze wel vlees eten. Je begrijpt mijn punt wel. Daar is mijn topic ook niet voor. Ik ben gewoon benieuwd naar de ondervindingen van de mensen.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 20-07-2017 01:01:44 ]
pi_172541856
Reden waarom ik wil stoppen met vis is niet het milieu, maar het kweken van vissen en dus de viskwekerij. Ik heb er geen moeite mee om vis te eten dat gewoon vrijuit heeft kunnen zwemmen voor het gevangen werd, maar hoe is dat te achterhalen? Ik wil geen vis eten waarvan het maar de vraag is of het niet gewoon gekweekt is.

Zo eet ik in Marokko regelmatig sardientjes, garnalen en andere vissoorten die dan uit de zee gehaald worden. Daarvan weet ik dat die een 'normaal' leven hebben gehad voor ze gevangen werden. Dat eet ik dan ook wel zonder moeite.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 20-07-2017 01:06:51 ]
  donderdag 20 juli 2017 @ 09:13:52 #66
365231 Fera
Fire & Blood
pi_172543872
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 01:06 schreef Maghrebijnse het volgende:
Reden waarom ik wil stoppen met vis is niet het milieu, maar het kweken van vissen en dus de viskwekerij. Ik heb er geen moeite mee om vis te eten dat gewoon vrijuit heeft kunnen zwemmen voor het gevangen werd, maar hoe is dat te achterhalen? Ik wil geen vis eten waarvan het maar de vraag is of het niet gewoon gekweekt is.

Zo eet ik in Marokko regelmatig sardientjes, garnalen en andere vissoorten die dan uit de zee gehaald worden. Daarvan weet ik dat die een 'normaal' leven hebben gehad voor ze gevangen werden. Dat eet ik dan ook wel zonder moeite.
Zelfs als de vis vrij heeft kunnen zwemmen zijn er nog veel dingen om rekening mee te houden. Overbevissing is een groot probleem en een aantal vissoorten wordt al ernstig bedreigd. Dus in dat opzicht zou kweek misschien zelfs beter zijn. Maar ja, helemaal geen vis eten blijft dan natuurlijk het beste. :)

Of misschien alleen eten wat je zelf hebt gevangen?
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_172543988
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 23:03 schreef Dizorn het volgende:

[..]

Ik denk dat je hiermee wel heel kort door de bocht gaat en gemakkelijk het gehele 'veganisme' opzij zet.

Wat is er 'extremistisch' aan het feit dat je geen dierlijke producten eet of ervan overtuigd bent dat dat gezonder/diervriendelijker/milieuvriendelijker is? Dat zijn opvattingen die niet gebaseerd zijn op een 2000 jaar geleden geschreven boek door een paar trippende oudjes, maar dat is gebaseerd op wetenschappelijke onderzoeken, statistieken en ethische overwegingen. Nou weet ik niet uit mijn hoofd de definitie van 'extremisme' maar het feit dat je op onderzoek uitgaat en de informatie weegt, en je mening dus vormt en laat beïnvloeden door gegevens, lijkt mij tegenstrijdig met het beeld wat er bestaat van 'extremisten'.

Helaas is er een groep veganisten die wel moord en brand schreeuwen zonder duidelijk verhaal die het beeld verpesten voor de 'normale groep'. Maar er zijn ook maar al te veel mensen (niet-veganisten) die dat beeld graag in stand houden zodat ze lekker kunnen haten op veganisten. Dan hoef je je vooral niet in de feiten te verdiepen maar gewoon overschreeuwen. Stel je voor dat je er achter komt dat die gekke veganisten toch gelijk hebben... :N
Veganisten kunnen bestaan bij de gratie van alle technologie en het uitbuiten van dieren door anderen. En dacht je niet dat er bij het oogsten van graan geen muizen of insecten worden gedood? HEt bestrijden van ongedierte, mag dat? Zijn luizen, teken en andere parasieten toegestaan? Laat je die lekker leven op je lichaam of mag je die wel doden?

Veganisme is extreem. Waar vegetarisme gewoon geen vlees eten is, is veganisme omgeven met allerlei waarheden, dogma's en idealen. Het is juist een extreme religie waar onzekere mensen bij uitkomen als ze op zoek gaan naar 'de waarheid'. Net zoals die jonge gasten die bij IS terechtkomen, is de waarheid lekker simpel, maar moet je er wel enorm veel moeite voor doen. Dan moet het wel goed zijn!
Whatever...
  donderdag 20 juli 2017 @ 09:34:25 #68
37248 BertV
Handgemaakt
pi_172544151
Er zijn ook niet Jehova-veganisten.
Die hoor je alleen niet. Zij zitten wel lekker in hun vel en hebben geen frustraties die ze over anderen heen moeten storten.

Ik, als vegetariër, "volg" een heel positief figuur op youtube;

Levensbron Kind Gelderland | Voorouders net boven Neder-Rijn? Doe een DNA-test.
  donderdag 20 juli 2017 @ 11:09:06 #69
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_172545810
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 09:22 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Veganisten kunnen bestaan bij de gratie van alle technologie en het uitbuiten van dieren door anderen. En dacht je niet dat er bij het oogsten van graan geen muizen of insecten worden gedood? HEt bestrijden van ongedierte, mag dat? Zijn luizen, teken en andere parasieten toegestaan? Laat je die lekker leven op je lichaam of mag je die wel doden?

Veganisme is extreem. Waar vegetarisme gewoon geen vlees eten is, is veganisme omgeven met allerlei waarheden, dogma's en idealen. Het is juist een extreme religie waar onzekere mensen bij uitkomen als ze op zoek gaan naar 'de waarheid'. Net zoals die jonge gasten die bij IS terechtkomen, is de waarheid lekker simpel, maar moet je er wel enorm veel moeite voor doen. Dan moet het wel goed zijn!
Veganisme is gewoon het niet eten van dierlijke producten. Al die extra ideeën die jij er over hebt zijn niet per definitie deel van veganisme, dat is JOUW definitie van veganisme. En ik vraag mij dan af waarom mensen zoals jij zo graag willen geloven dat veganisme vergelijkbaar is aan lid worden van de IS. Ben je bang dat "wij" je biefstukje afpakken?

Ik ben veganist omdat ik, na uitgebreid onderzoek, van overtuigd ben dat het het meest gezonde eetpatroon is. Daarnaast is zeer duidelijk dat de bio-industrie veruit het meest vervuilend is van alles. Als laatste vind ik het ook niet geweldig hoe er met dieren omgegaan wordt ja.

Weet je wat opvallend is: ik kom de verheerlijking van dierlijke producten overal tegen. Ik ben niet degene die discussies start over veganisme (IRL tenminste), maar mensen beginnen erover tegen mij als ze weten dat ik veganist ben. Meestal trouwens met heel oprechte vragen zonder oordelend te zijn, maar vaak genoeg ook denigrerend of spottend. Maar als ik veganisme zou 'verheerlijken' of in mindere mate zou promoten, ben ik een extremist en vergelijkbaar met een lid van de IS; als ik met een vleeseter spot of over zijn eetgedrag oordeel, ben ik het verschrikkelijkste soort mens, namelijk een veganist.

Als je inhoudelijk wil discussiëren over waarom ik voor veganisme heb gekozen, graag.
WFPB!
  donderdag 20 juli 2017 @ 11:11:15 #70
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_172545842
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 00:58 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]
Wat maak het verder ook uit? Iedereen moet doen waar hij of zij zich goed bij voelt en de een is niet beter dan de ander, echt niet.
Dit is een lastig punt hoor, als je kijkt naar bijvoorbeeld het milieu maakt het wel degelijk uit wat mensen doen.

Meer ontopic voor jou: Ik vond vis heel lekker, maar ik ben van de een op de andere dag compleet gestopt en ik heb het nooit gemist. Het duurde een maandje voordat ik gewend was aan mijn nieuwe eetpatroon maar daarna was het gewoonte en makkelijk, en zeker niet minder lekker :)
WFPB!
pi_172546066
quote:
3s.gif Op donderdag 20 juli 2017 11:09 schreef Dizorn het volgende:

[..]

Veganisme is gewoon het niet eten van dierlijke producten. Al die extra ideeën die jij er over hebt zijn niet per definitie deel van veganisme, dat is JOUW definitie van veganisme. En ik vraag mij dan af waarom mensen zoals jij zo graag willen geloven dat veganisme vergelijkbaar is aan lid worden van de IS. Ben je bang dat "wij" je biefstukje afpakken?

Ik ben veganist omdat ik, na uitgebreid onderzoek, van overtuigd ben dat het het meest gezonde eetpatroon is. Daarnaast is zeer duidelijk dat de bio-industrie veruit het meest vervuilend is van alles. Als laatste vind ik het ook niet geweldig hoe er met dieren omgegaan wordt ja.

Weet je wat opvallend is: ik kom de verheerlijking van dierlijke producten overal tegen. Ik ben niet degene die discussies start over veganisme (IRL tenminste), maar mensen beginnen erover tegen mij als ze weten dat ik veganist ben. Meestal trouwens met heel oprechte vragen zonder oordelend te zijn, maar vaak genoeg ook denigrerend of spottend. Maar als ik veganisme zou 'verheerlijken' of in mindere mate zou promoten, ben ik een extremist en vergelijkbaar met een lid van de IS; als ik met een vleeseter spot of over zijn eetgedrag oordeel, ben ik het verschrikkelijkste soort mens, namelijk een veganist.

Als je inhoudelijk wil discussiëren over waarom ik voor veganisme heb gekozen, graag.
Feit is dat zeer veel veganisten erg extreem zijn in hun eetgedrag. Objectief gezien is dat zo (percentage van mensen) maar ook de clubjes waar ze verder bij horen kun je als extreem zien. De correlatie tussen afa en veganisten.is er ook. En dat zijn inderdaad fascisten. Net als IS.

Dat wil niet zeggen dat alle veganisten linkse terroristische ideeën nhebben. Het zegt ook niets over jou. Net zoals er hele aardige gereformeerde n zijn. De religie is wil eng en nogal streng.
Whatever...
  donderdag 20 juli 2017 @ 11:37:37 #72
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_172546342
"Feit is". Hoeveel weet jij nou van veganisten hun eetgedrag, laat staan hun banden met AFA? Jij bent lid geworden en iedereen gevraagd of ze veganist zijn? Jij zoekt veganisten op om te kijken wat en hoe zij eten?

Volgens mij wil jij veganisten alleen maar afschilderen als extremist (voor jezelf) om te zorgen dat jij niet hoeft te twijfelen over je biefstukje.
WFPB!
pi_172546478
In de correspondent staat vandaag een goed artikel over kweekvis, de impact daarvan, en slimme alternatieven:

In de comments (alleen zichtbaar als je lid bent van de correspondent) wordt ook een interessante discussie gevoerd over veganisme als "oplossing voor alles" maar dat heeft toch echt wel flinke haken en ogen, veganistisch is helemaal niet perse duurzamer dan bijv een flexitarisch dieet. Als iedereen veganist zou worden zou je ook een heleboel verliezen, zoals koeien die heel goed zijn in het "upcyclen" van gras, en van varkens wordt ontzettend veel meer gemaakt dan alleen vlees. Je gooit ahw het kind met het badwater weg, zie dit eerdere artikel, zeer de moeite van het lezen waard.
pi_172547509
quote:
13s.gif Op donderdag 20 juli 2017 11:37 schreef Dizorn het volgende:
"Feit is". Hoeveel weet jij nou van veganisten hun eetgedrag, laat staan hun banden met AFA? Jij bent lid geworden en iedereen gevraagd of ze veganist zijn? Jij zoekt veganisten op om te kijken wat en hoe zij eten?

Volgens mij wil jij veganisten alleen maar afschilderen als extremist (voor jezelf) om te zorgen dat jij niet hoeft te twijfelen over je biefstukje.
Objectief extreem. Als in: van alle mensen op aarde eten er maar heel weinig veganistisch. Dat noem je extreem.

En ja. AFA, linksextremisten, activisten en randfiguren als de vegan streaker zijn inderdaad allemaal enge typjes uit groepen met flinke overlap. Nare mensen, met een enge instelling. Slopen andermans spullen, vinden dat ze geweld mogen gebruiken etc. Ik vind dat tuig ja. En daar zitten veel vegans tussen. Je zou bijna denken dat je van veganisme een zure klootzak wordt.

En nee. Ik ben niet bang voor mijn biefstukje. Sterker nog, ik ben het er helemaal mee eens dat we minder vlees moeten eten en dat de manier waarop we nu bio-industrie hebben een ziek systeem is. Eet ook zeker niet elke dag vlees. En ik denk dat ik zelfs wel zonder zou kunnen, alleen dat wil ik niet. Ik heb zelf gejaagd, in de natuur geleefd voor een tijd. En vlees eten is heel natuurlijk en prima mits je dat op een verantwoorde manier doet.

Prima dat jij je eigen keuze maakt. Maar als iemand in zo'n topic als dit hautain komt melden dat alle vleeseters immorele debielen zijn, dan mag ik daar best wat op terugzeggen. Als jij je aangesproken voelt: wie de schone past, trekke hem aan.
Whatever...
  donderdag 20 juli 2017 @ 13:22:40 #75
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_172548320
Er zijn er weinig dus extreem? Dat is volgens mij niet hoe het werkt. Er waren vroeger vrij weinig (openlijk) homoseksuelen, dus die waren extreem? Negers in Europa zijn lange tijd 'extreem' geweest want ja, het waren er zo weinig?

En je brengt nog altijd geen enkele duidelijke link tussen veganisme en activisten en dergelijke behalve dat je beweert dat ze vaak vegan zijn, maar nogmaals, hoe weet jij dat? Het is jouw aanname dat dit zo is. Plus dat je hiermee nog altijd geen causaal verband of iets dergelijks zou aantonen. Misschien zijn ze ook relatief vaker blank, blond, homo, kleiner dan 1.80 of uit een gezin van 4 kinderen?

Je argumentatie ontbreekt volledig. Juist als jij je boven iemand wil stellen die hautain komt melden dat vleeseters immorele debielen zijn, moet je dat laten blijken met je argumentatie in plaats van op dezelfde wijze een andere mening uitdragen.
WFPB!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')